no one power
תודה! אני ממש רוצה שתשאירו תגובה כדי שתגידו מה אתם חושבים

איש ללא שם ומדינה- פרק 1 אקדח ודגל *מתוקן

no one power 08/11/2015 686 צפיות אין תגובות
תודה! אני ממש רוצה שתשאירו תגובה כדי שתגידו מה אתם חושבים

כך בלונדון של שנת 2050 מתחת לכיפת המגן שמגנה על לונדון,ממלחמת האימים שבוערת בחוץ. אבל האם החיים בלונדון החדשה עדיין בטוחים? האם אין סודות לממשלה "הנפלאה"?
סיפורנו מסופר מנקודת מבטו של ג'ון קיין,האיש היחד שגילה את עולמם הסודי של אנשי הממשלה,ואיבד את שפיותו בעודו עושה כך. אז סיפורנו מתחיל בבוקר אחד שבו כל אדם עשה את מה שהוא עושה תמיד. קונה בשוק אספקה, מהלל את ראש הממשלה בתפילות,חוזר הביתה,אוכל,צופה כל שאר היום בטלוויזיה,והחוק הכי חשוב- כולם הולכים לישון 20:00
או שדבר חמור מאוד יקרה. ג'ון היה אז בן 18 בלבד,והוא החליט לנסות לישון 20:30 ולראות מה יקרה,סתם-לכיף. ובדיוק שהשעון הראה 20:20 הייתה דפיקה בדלת. ג'ון פתח את הדלת בזהירות,בעודו מתחבא מאחוריה. האיש שנכנס לביתו היה בנאדם גבוה,עם גלימה לבנה,וחרב ואקדח צמודים לחזהו. על כתפו הוצמד דגל לונדון הישנה,הדגל שאסור עוד לראות. דגל בריטניה הקודמת… הבנאדם לחש "איפה אתה,ג'ון?" בעוד הוא מסתובב בבית,כנראה מחפש אותי.
יצאתי ממחבואי בשקט,בעודי לוחש "אתה לא תהרוג אותי!" הבנאדם הסתכל אחורה,וראה את ג'ון
בוכה. האיש אמר לאט ובקט "שלום, אני באתי להציל אותך,אתה לא יכול להישאר פה,כי עם תישאר,אתה תמות…" הבנאדם הרכין את ראשו והוסיף "אגב,שמי הוא ביין אקילוס…"
ג'ון התקרב לביין ושאל בשקט "מי רוצה להרוג אותי,ומה עשיתי?" ביין הסתכל לג'ון בעיניים ואמר
"בוא, אני אסביר הכל בדרך…" וכך השניים יצאו מהדלת,בלונדון 2050 בשעה 20:30 בלילה בדיוק,


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך