no one power
תשאירו תגובה

איש ללא שם ומדינה- פרק 2

no one power 08/11/2015 643 צפיות אין תגובות
תשאירו תגובה

שג\'ון וביין התרחקו מביתו של ג\'ון בצורה מספקת ביין התחיל לדבר \" הם רוצים להרוג אותך, כי הם חושדים בך בגילוי הסוד שלהם\" ביין הסתכל לג\'ון בעיינים ואמר \" זה הסוד המפליל שלהם- הממשלה מושחתת. הם משלחים גלים שמשלחים למוח פקודות שגורמות לך ולשאר בני האדם הרגילים להיות אדישים כמעט להכל… ולעשות אותו דבר כל יום. לך כנראה הייתה הפסקה בשליחת הגלים,והשגת שליטה עצמית לשנייה.\" ג\'ון התחיל ללכת אחורה ומלמל כמה דברים חסרי פשר, אחר כך הוא אמר \"אזד לאיפה נלך עכשיו?\" בעוד הוא מבולבל ומותש.ביין אמר \"אנחנו חייבים לצאת מהעיר,לעבר האזור הפראי,שמה נגיע למחנה,נפגוש את השאר ונהגר לאמריקה במזל.\" ג\'ון שאל \"זה לא מסוכן לצאת מהעיר?\" \"מסוכן,אבל לא כמו שהממשלה אומרת.\" אמר ביין.
אחרי שעה הליכה,ביין וג\'ון הגיעו לשער גדול והמילה \"נעול\" הייתה כתובה עליו בגדול,בכתב זוהר בכחול. ביין הקיש כמה מספרים בתוך הפאלפון החכם שלו, והדלת נפתחה ברחש קטן. הוא אמר \"קדימה , בשקט אל תוך הסכנה\" הוא חייך בשקט וסימן עם היד שלו את היציאה- היציאה על החופש!
*******************************

\"אז מה?\" שאל סרן דניאל גולן הישראלי את ההגמון של העיר-\"בלק הוק\"(אף אחד לא יודע את השם האמיתי שלו) בלק הוק הסתכל על הנוף של לונדון ואמר \"זה נוף יפה\" דניאל מלמל כמה דברים מגונים ואמר \"אתה לא עונה לי על השאלה,עוד מעלתו ההגמון\" בלק הוק אמר בלחישה לדניאל \"לא נותר דבר אלא לרדוף אחריו,ביין היה החייל הכי טוב שלי, אבל נראה שהוא עם המורדים.\" דניאל הנהן בראשו ואמר \"להרוג אותו?\" בלק הוק הרכין את ראשו ואמר \"אותו ואת בעל המתת השני.\" ודניאל יצא מהעיר בעקבות שתי אנשים,אחד עם גלימה לבנה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך