>Angle<
☺☺☺☺☻☺☺☺☺

באלכם שאני אמשיך את &&& -?

>Angle< 09/06/2014 664 צפיות 5 תגובות
☺☺☺☺☻☺☺☺☺

באלכם שאני אמשיך את הסיפור &&& לסדרה?
היו הרבה תגובות טובות….


תגובות (5)

אולי תשני קצת את העלילה, כי ההתחלה הרגישה לי קצת מופרכת…
אבל מלבד זה, אין לי בעיה :)

09/06/2014 14:01

מופרכת?
רגע, בהתחלה המקורית, או פה?
חשוב לי לדעת אם באמת כדאי לי, ומילה שלך זה מילה.
וכמו שאמרתי בסיפור, אני די נמענעת על גבול הנגמלת מסיפורים בהמשכים…. אני פשוט מפחדת שלא יהיו לי קוראים. כן, אני קצת… לא בסדר.

09/06/2014 14:17

    בהתחלה המקורית. כלומר, אני לא ממש בטוחה שמוטציה רדיואקטיבית או מה-שזה-לא-היה יכול לגרום לשילוב של בני אדם עם חיות, או הפיכת אדם לנראה ובלתי נראה לפי אוות נפשו.
    אלא אם כן יהיה לזה הסבר בהמשך, כמו לדוגמה ששני יצורים חיים לוקחים קצת אחד מהשני והופכים כל אחד ליצור חדש או מתמזגים ביחד בצבי הנינג'ה, בעזרת המוטגן (כן, יש לי אחים בנים).

    09/06/2014 14:25

אולי קצת יצאתי מהגבולות שההתחלה המקורית הגבילה לי, אבל זה מה שאמורים לעשות, לא?
וחוץ מזה, כן, קצת התבלבתי והסיפור הזה יצא שונה לגמרי מההתחלה המקורית, בה בקשו להמשיך (אליה התכוונתי), אז אפשר להתייחס לזה כאל סיפור חדש לגמרי.
ובמרפאה, של המוטיציות, אין כללים, כל מי שלא מוגדר כאדם רגיל, מוטציה, ולכן, כל סוג של מוטציה יכול להתקיים, מצידי תמציאי דמות מוזרה ברמות מפחידות והיא תחשב מוטציה. (זה יהיה לי העונג)
יינתן הסבר איך כולם הפכו למוטציות, כמובן.
אני רוצה להגביל את כמות הפרקים. אני אחכה לעוד תומכים ואז אני אתחיל. אולי.

09/06/2014 14:32

    ובכן:
    אה.

    ואני אחשוב על איזה יצור מוזר בשבילך :)

    09/06/2014 14:51
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך