the crazy lemur
תודה לכל מי שנתנה דמויות :)

בית הספר לגיבורי ורשעי על-דמויות

the crazy lemur 19/08/2013 893 צפיות 7 תגובות
תודה לכל מי שנתנה דמויות :)

שם: נוי
אופי: אוהבת להשתמש בכוחות על לרוב, לא אוהבת ללמוד, חייכנית, יש ביטחון עצמי גבוה, מתחברת מהר ובקלות.
תיאור: עיניים ירוקות ושיער שטני חלק, גומה אחת בצד שמאל.
כוח: יכולה לקרוא מחשבות, ולהיכנס לתוך מחשבות (לדבר עם הבן אדם במחשבות)
גיבור על או רשע: גיבורת על

שם: אילנה
מראה: שיער שטני, ארוך וחלק, עיניים ירוקות שכשהיא מתעצבנת הם הופכות אדומות.
אופי: שאפתנית, אוהבת להיות לבד, אבל לגמרי לבד, צוחקת די הרבה, אוהבת לאכול.
כוח: שליטה ביסודות
רשעית
היסטוריה: הוריה נהרגו בתאונת מטוס, והיא גדלה עם דודה שלה ששונאת אותה.

שם : תהל
מראה : שיער חום בהיר חלק גלי , עיניים חומות בהירות , היא גם יודעת להתלבש יפה
אופי : נערה ממש חמודה ואוהבת את החיים , יש לה חבר , שהם ממש טובים ביחד , היא רקדנית ראשית בלהקת ריקוד שלה והיא יודעת לרקוד ממש טוב , והיא מתחרה נגד הרקדנית הראשית של הקבוצה השנייה , שהיא מהרשעים ,
כולם אוהבים אותה וגם כל מי שרשע שונא אותה כי יש לה כוח ממש חזק ובהמשך מגלה עוד כוח שחבוי אצלה…
היא גיבורת על
כוח – היא ממש מהירה ויכולה להעלים דברים ואנשים , ובהמשך מגלה עוד כוח

שם: לייט
מראה: שיער שחור ממש ארוך עם פוני לצד, עיניים זהובות,גבוהה
אופי: ממש ביישנית, עושה מה שנראה לה נכון ולרוב לא הולכת עם הזרם, היא ממש אוהבת לצייר ולכתוב שירים, בכללי היא מעט דיכאונית ודי קשוחה, היא מפחדת להתחבר עם אנשים כי היא לא רוצה לפגוע באף אחד,בפנים היא ממש נחמדה ,רגישה ואוהבת.
גיבורת על
כוח: היא יכולה להרוג\להרוס כל דבר שהיא נוגעת, ובאותה מידה גם להחיות\להחזיר לשלומתו את אותו הדבר -למשל אם היא נוגעה בורד היא יכולה לגרום לו לנבול ולהפוך לעפר או להפח לגרום לו לפרוח.
היסטוריה משפחתית:
היא לא יודעת מי אבא שלה (ממנו היא ירשה את הכוחות), אמא שלה היא רשעית על שנהרגה מזמן בגלל פשעיה(הרבה שונאים אותה בגלל זה), היא נמצאת אצל אחותה של אמא שלה שמטפלת בה.

שם: לינדזי קופר
מראה: נמוכה ורזה, שיער חום מקורזל עם המון קשרים, עניים צהובות עם שמש כתומה מסביב לאישון
אופי: מדובר בנערה ביישנית שלא אוהבת חברת בני אדם, היא לא יודעת מה היא עושה בבית הספר לגיבורי על כי אומנם היא לא מרושעת אבל היא בהחלט לא בן אדם טוב. היא לא אוהבת להשתמש בכוח שלה וממש לא אוהבת את המשפחה שלה, את אחיה הגדול גיבור העל המפורסם. שונאת כל דבר שקשור במראה החיצוני שלה חוץ מהעניים שאותן היא אוהבת.
יכולת: זיקיות- היא יכולה להסוות את עצמה בעזרת התאמת המראה שלה לסביבתה באופן מושלם, כשהיא נכנסת למצב זיקיות המראה שלה משתנה ביחס לסביבה. כמו כן היא יכולה לטפס על כל דבר ולרדת מכל דבר, גם קיר חלק לגמרי.
גיבורת על למרות שהיא ממש לא כזאת באופי
היסטוריה משפחתית: המשפחה שלה היא מהמשפחות הוותיקות של גיבורי העל, אמא שלה היא צאצאית של ספיידרמן ואבא שלה קשור איך שהוא לסופרמן, אחיה הוא אחד הגיבורים הידועים בעולם ואחותה נשואה לחברו הטוב ושותפו.

שם: ריין
מראה: שיער לבן ועיניים כחולות
אופי: באד בוי שהתחביב שלו זה לגרום לאנשים להיות במצבים מביכים,הבנות מתות עליו, הוא מחפש מישהי שתאהב אותו בגלל עצמו ,אם מישהו שובר את המחסום שלו הוא יתנהג כמו הנסיך מהחלומות ויגן על הבנאדם בכל מחיר.
כוח: לנטרל כוחות- חוזק ומהירות ,תעופה וכולי לא מושפעים על ידי הכח הזה אבל שליטה ביסודות,גרימה לדברים לרחף, אשליות, הכח של לייט, פשוט לא יעבדו עליו ולא יוכלו לפגוע בו,הם יעלמו.ובנוסף הוא גונב כוחות^^, אם הוא נגע באדם הוא יכול להשתמש בכח של אותו אדם כרצונו, עד שהוא מוצא את הקורבן הבא שלו.
היסטוריה:הוריו הם אנשים רגילים חסרי כוחות, ההורים האמיתיים שלו היו אישה אנושית וגיבור שהתאהבו אבל מכיוון ששניהם נהרגו הוא אומץ על ידי זוג אנשים רגילים. יש לו אח קטן ומעצבן שאוהב להרוס לו.

שם: אוליבר גלר
מראה: קטן ורזה, שידוני עם זיק בעיניים האפורות שלו ושיער חום פרוע תמיד. אוזניים מחודדות קצת וגם הפנים.
אופי: מרושע וזדוני, שובב עד אין קץ וטוב בזה. מסמר המסיבה, מלך הכיתה ולמרות קומתו הקטנה אין ספק שהוא האדם בעל הכי הרבה השפעה בבית הספר לרשעי על
יכולת: חושים מפותחים הרבה מעבר לממוצע, יכול ראות ולשמוע דרך עצמים מוצקים וכן לעבור דרכם, מסוגל לחיות ימים שלמים ללא אוכל מים או שינה.
רשע על לנצח!!!
היסטוריה משפחתית: אבא שלו, הכיבשה השחורה במשפחה, הגיע מבית של גיבורי על מפורסמים וחזקים במיוחד, ברח מבית ופגש את אימו, רשעת על מבית רשעי על ותיק במיוחד, הוריה לא היו מרוצים מהשידוך אך כשראו שהוא עבר באופן מלא לצד האפל הם התרצו.

שם:דארק (dark)
מראה: בלונדי עם עיניים אדומות, צלקת לא קטנה על הצוור והחזה
אופי: חסר רגשות, לא כואב לו לפגוע ולהרוס, הוא די נהנה לראות סבל בגלל שהוא סבל הרבה בזמנו, הוא בא ממשפחה עמידה ויש לידו הרבה המולה, הדבר היחיד שהוא רוצה זה נקמה בשתי אנשים שהרסו לו את החיים והוא יעשה הכל כדי שזה יקרה.
כוח: היכולת לעצור את הזמן,להקפיא אותו (לא חושבת שצריך להסביר את הכח הזה- ריין יכול לנטרל אותו)
רשע על
היסטוריה:
כשהיה צעיר היה חבר טוב של לייט, אבל כשאמא של לייט נהרגה ולייט עברה הוא נשאר לבד, הוא נשבע שיהרוג את האדם שפגע בלייט(איזה חמוד לא?),כשגילה שאלא היו גיבורים החליט להרוס אותם.
אחיו ניסה להרוג אותו ואת משפחתו ,מכאן באה הצלקת, אחיו לא הצליח וברח, גם אותו נשבע להרוג.
זהו מקווה שאהבת, אם לו אז את מוזמנת לשנות,או לא להשתמש.


תגובות (7)

יואווו מושלםםםם תתחילי פרק ראשון!!

19/08/2013 06:43

חחח בבקשה :) ומתי את מתחילה ?

19/08/2013 06:48

עוד כמה דקות אני מתחילה את הפרק הראשון

19/08/2013 06:54

תתחילי,תתחילי,תתחילי (סופר מתרגשת במיוחד כי לייט ופלר חברות וכי לייט וריין יהיו זוג ^^)
תתחילי,תתחילי,תתחילי^^

19/08/2013 06:54

רשעים לנצח ^^
תתחלי!!!!!!
מחכה בקוצר רוח לפרק הראשון!! חוחים ^^

19/08/2013 07:01

תתחילי כברר !!

19/08/2013 07:11

אני כותבת את הפרק עכשיו…

19/08/2013 07:16
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך