the crazy lemur
http://www.google.co.il/imgres?start=106&um=1&hl=en&biw=1024&bih=673&tbm=isch&tbnid=rKqMxk_IL_tBXM:&imgrefurl=http://tattoo-pictures.net/2013/01/page/21/&docid=4Gm-sftj5SZBnM&imgurl=http://tattoo-pictures.net/wp-content/uploads/2013/01/Owl-Tattoo.jpeg&w=800&h=621&ei=JRkSUsuTKLOA7QaX-4CQCQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:20,s:100,i:64&iact=rc&page=6&tbnh=189&tbnw=236&ndsp=24&tx=139&ty=74#imgdii=_
הקעקוע שלה

http://www.google.co.il/imgres?um=1&hl=en&biw=1024&bih=673&tbm=isch&tbnid=ZCNdd8zrN3fDyM:&imgrefurl=http://www.deals.co.il/productDescription.aspx%3FproId%3D4562%26code%3D3&docid=KB7_Zh99dlu_XM&imgurl=http://www.deals.co.il/data/upload/virtualShopsID89/6228947525.jpg&w=500&h=500&ei=0CoSUtr9GvDX7AaF-oDwDA&zoom=1&ved=1t:3588,r:2,s:0,i:81&iact=rc&page=1&tbnh=179&tbnw=130&start=0&ndsp=16&tx=91&ty=107#imgdii=_
השרשרת שלה

מקווה שאהבתם :)

בית הספר לגיבורי ורשעי על-1

the crazy lemur 19/08/2013 762 צפיות 7 תגובות
http://www.google.co.il/imgres?start=106&um=1&hl=en&biw=1024&bih=673&tbm=isch&tbnid=rKqMxk_IL_tBXM:&imgrefurl=http://tattoo-pictures.net/2013/01/page/21/&docid=4Gm-sftj5SZBnM&imgurl=http://tattoo-pictures.net/wp-content/uploads/2013/01/Owl-Tattoo.jpeg&w=800&h=621&ei=JRkSUsuTKLOA7QaX-4CQCQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:20,s:100,i:64&iact=rc&page=6&tbnh=189&tbnw=236&ndsp=24&tx=139&ty=74#imgdii=_
הקעקוע שלה

http://www.google.co.il/imgres?um=1&hl=en&biw=1024&bih=673&tbm=isch&tbnid=ZCNdd8zrN3fDyM:&imgrefurl=http://www.deals.co.il/productDescription.aspx%3FproId%3D4562%26code%3D3&docid=KB7_Zh99dlu_XM&imgurl=http://www.deals.co.il/data/upload/virtualShopsID89/6228947525.jpg&w=500&h=500&ei=0CoSUtr9GvDX7AaF-oDwDA&zoom=1&ved=1t:3588,r:2,s:0,i:81&iact=rc&page=1&tbnh=179&tbnw=130&start=0&ndsp=16&tx=91&ty=107#imgdii=_
השרשרת שלה

מקווה שאהבתם :)

שכחתי לכתוב על פלר אז…
שם: פלר לינסטון
מראה: שיער אדום כדם קצר, חיוורת, עיניים כחולות, ולא ממש גבוה, גובה ממוצע. יש לה קעקוע של ינשוף על הגב כמו לשאר בני משפחתה, אך אף אחד לא ראה את הקעקוע שלה.
אופי: חכמה, מוזרה, סרקסטית, אוהבת להתחצף, דעתנית.
כוח על: שולטת בהתנהלות היקום. וזה כולל עבירה בין מימד למימד, או עבירה בין כוכבים ובנוסף שליטה במהירות הזמן מה שכולל עצירת זמן, האטת זמן והעצת זמן (יכולה גם לעשות העצת זמן לאדם אחד וכך להפוך אותו למהיר מכולם).
היסטוריה: באה ממששפחת גיבורי כל מאד מפורסמת. בין גיבורי העל במשפחתה יש את דוקטור הו למרות שהוא מתכחש להיותו גיבור על, וגם האלמנה השחורה. למרות הנטייה למקומות אפלים גיבורי העל במשפחה לא הפכו לרשעי על אלא רק לגיבורי על מכובדים ומוערכים.
אביה היה האדם שהציל אלפים במשך יותר מ20 שנה ואמא הייתה אחת מגיבורות העל המוערכות והחכמות של דורן. ועכשיו פלר ביתם היחידה צריכה לעמוד בציפיות רבות גם בגלל כוחה הגדול וגם בגלל משפחתה המפורסמת.
והנה דמות שהוספה ברגע האחרון:
שם: מייגן
מראה: גובה ממוצע שער שטני עד הכתפיים ועיניים חומות גדולות
אופי: חכמה, אך לא מראה זאת, מצחיקה ואוהבת לעזור מסתירה את כל התסכול תחת חיוך.
כוח על: לתקשר ולזמן את כל מה שקשור לטבע
רשע על או גיבור על: לא זה ולא זה, היא מתערבת רק שרואה בזה נכון
היסטוריה משפחתית: ללא משפחה, גדלה בבית יתומים והתבודדה עד שאיש מצא אותה ונתן לה הזדמנות בבית ספר, אך גם שם לא יודעת לאיזה צד לחבור לכן נותרת באמצע
ועכשיו לפרק.

היום הראשון בשנתי השנייה בבית הספר הזה ולמרות הכל אני עדיין לא מבינה את כל מה שקורה בה.
שלום לכם. קוראים לי פלר לינסטון ואני גיבורת על.
אני לומדת בבית הספר לגיבורי על ורשעי על.
ובאופן כללי: אני מוזרה.
אני שולטת בהתנהלות יקום ומהירות זמן (כן נכון כוח מוזר?).
יש לי שלוש חברות טובות שאני מכירה מגיל צעיר כי המשפחות שלנו "מיודדות":
אילנה ששולטת ביסודות, לייט שיכולה לגרום לכל דבר לפרוח או להפך (מה שקורה יותר) להרוס אותו, ולינדזי שהיא זיקית בצורת אדם.
אני שונאת את היום הראשון. תמיד ביום הראשון של הלימודים דארק רשע העל מוצא מישהו חדש להתעלל בה. הייתי אומרת שהוא האויב המושבע שלי עם לא הייתה תהל. תהל זזה במהירות האור ומעלימה דברים, אבל חוץ מזה היא ממש מעצבנת אותי. היא חושבת שהיא כל כך משהו כי היא בלהקת הריקודים של בית הספר, אבל באמת? להקת ריקודים? אני במקום הלהקה הזאת לקחתי את הקורס בהיסטורית גיבורי העל מקפטן אמריקה סופרמן עד לענק הירוק ואיירון מן. ובמיוחד אני שונאת את זה שהיא לוקחת את התחרויות עם רשעי העל כל כך ברצינות! בשבילה הרקדנית הראשית של רשעי העל סנואו היא הגרוע מכולם כי הן מתחרות אחת בשנייה.
כמו לי לתהל יש את החבורה המצומצמת שלה שכוללת את: נוי ומייגן. נוי קוראת ונכנסת למחשבות ומייגן נמנע מפעילויות של גיבורי על ומתכחשת לזה (כל הכבוד לה ..למה אני לא עושה את זה?!) אבל היא מתקשרת עם דברים מהטבע.
בגלל שאני שונאת לאחר אני כבר מוכנה ועומדת בתחנה שממנה אוסף אותי האוטובוס הלבן.
השנה אמא שלי סוף סוף הורישה לי את השרשרת שאני חושקת בה כבר שנים. זאת שרשרת שעשויה מברונזה עם תליון ברונזה של ינשוף על עיגול וכשפותחים את זה יש בפנים שעון קטן ויפה. שמתי אותו והייתי גאה בעצמי.
האוטובוס כמו תמיד הגיע בדיוק כשבע ודקה. הנהג היה גיבור שמעולם לא גילה את כוחו ושמו בוב. בוב היה איש ממש נחמד. בפעם הראשונה שעליתי לאוטובוס הוא קד לי ואמר: "ברוכה הבאה העלמה לינסטון", מעניין מה יקרה השנה.
נכנסתי לאוטובוס וראיתי את בוב שהיה גבר בגיל העמידה קצת שמנמן.
"הגברת לינסטון אף פעם לא מאחרת כמו האלמנה השחורה המדוברת" אמר והתחיל לנסוע. זה הצחיק אותי בגלל הקשר המשפחתי שלי לאלמנה.
הלכתי לחלק האמצעי והבטוח ביותר של האוטובוס. ולמה הוא הבטוח ביותר? כי בריוני העל המטומטמים נטפלים לקדימה ומי שיושב מאחור הוא בריון אז האמצע הוא הברירה היחידה בשבילי.
והנה לייט עולה לאוטובוס. ללייט יש שיער שחור ועיניים זהובות. לעומתי היא גבוה.
"פלר!" היא אמרה והתקדמה לעברי. היא התיישבה בכיסא לידי.
"איך היה הקיץ?" שאלה אותי.
"ספרייה בדבלין עלתה באש בגלל איזה אידיוט והאלמנה השחורה קפצה לבקר לבדוק איך אני אבל חוץ מזה לא קרה כלום. איך היה הקיץ שלך לייטילה?" אמרתי וראיתי את פניה הכעוסות. היא שנאה שקראתי לה ככה ואני רק חייכתי והרמתי גבה כמו שאני עושה תמיד.
"אמרתי שלא תקראי לי ככה!" היא אמרה וזרקה עלי מחברת.
"זאת לא הייתה תשובה לשאלה שלי" אמרתי וחיכיתי לתשובה. פניה הסמיקו, והיא התחילה לשחק בשערה. לא רק לא זה!
"לא לייט אנחנו אמרנו לך לא להיות איתו!" עכשיו אני אסביר במי התכוונתי באיתו. אני התכוונתי לריין נער בגילנו עם שיער לבן ועיניים כחולות, בומניזר, אוהב לגרום לאנשים להיות במצבים מביכים. אף פעם לא הבנו מה היא מוצאת בו וכנראה הקיץ קרה משהו באמת.
"אבל פלר את פשוט לא מכירה אותו" אמרה לייט מנסה להגן על עצמה, לא הצליח לה.
"לייט ריין הוא רודף שמלות מרושע ואין לי מושג איך הוא גיבור על את צריכה להתרחק ממנו!" אמרתי והאותו הזמן נכנסו אילנה ולינדזי לאוטובוס. לינדזי התקרבה אלינו כשערה החום מלא הקשרים והארוך מתבדר מאחוריה.
"לייט לא אני לא מאמינה!" אמרה לינדזי ואז באה אילנה ששערה היה שטני ארוך וחלק בניגוד לשיער של לינדזי.
"מה קרה?" שאלה אילנה.
"לייט נפגשה עם ריין" אמרתי.
"תפסיקו לעשות מזה כזה עניין!" אמרה לייט ואז האוטובוס עצר.
יופי הגענו לבית הספר. רק זה היה חסר לי.


תגובות (7)

אהבתי :)
מחכה להמשך

19/08/2013 08:55

ממש יפה..!! תמשיכייי

19/08/2013 09:03

יאווו אהבתי תמשיכיייי :)

19/08/2013 09:03

ממש יפה ^^ תמשיכי!!!

19/08/2013 09:31

תמשיכי עכשיו, ברגע זה ממש!!!!

19/08/2013 09:52

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!!!

19/08/2013 10:10

המשך דחוף!!!, ממש אהבתי ^^

19/08/2013 10:40
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך