the crazy lemur
סליחה שלא העלתי פרק אתמול...יצאתי לטייל.....

מקווה שאהבתם את הפרק ^^

בית הספר לגיבורי ורשעי על-2

the crazy lemur 21/08/2013 670 צפיות 4 תגובות
סליחה שלא העלתי פרק אתמול...יצאתי לטייל.....

מקווה שאהבתם את הפרק ^^

בית הספר הוא בניין עצום בצע לב עם מבנה משונה שבה שום דבר לא זהה. אף אחד לא יודע מה עבר על האדם שתכנן את המבנה ואנחנו לא מתלוננים, אבל רק בגלל המבנה המוזר והא-סימטרי של בית הספר הם תמיד חושדים שמשהו מפוקפק קורה בה.
אבל באמת? הייתי באמצע חתיכת הטפה מצוינת! ועכשיו אני אצטרך לראות את דארק. אני אצטרך לראות את תהל. אני אצטרך לראות את המורה למקצוע היחיד שבה אני נכשלת (ביולוגיה, כי אני שונאת צמחים) ושוב נצטרך לעבור את מבחן כוחות העל ומצעד השנה.
ניסיתי לצאת מהאוטובוס אבל כולם הפריעו לי…אז עשיתי דרך קיצור אם אפשר לקרוא לזה ככה. העברתי את עצמי למחוץ לאוטובוס (כן אני יכולה לעשות את זה, זה אחד היתרונות היחידים בכוחות על).
התלמידים נעמדו בשני תורים, תור של גיבורים ותור של רשעים. לדעתי זה לא הכי דיפלומטי, גם ככה לגיבורים ולרשעים יש היסטוריה מאד מסובכת וההפרדה רק מצביע על זה שהמבוגרים בינינו עדיין חושבים ששני סוגי העל לא שווים.
"ברוכים הבאים לשנה השנייה גיבורי על! אנחנו מקווים שגם השנה תהינו ותשתפו פעולה כמו בשנים קודמות ועכשיו אנא התפנו אל מגרש הכדורגל מדיטציה כדי להתחיל במצעד השנה!" נשמע קול המנהלת ברמקול העל קולי, זה היה עינוי ואוזניים. ואם לי זה היה עינוי לאלה עם שמיעת העל זה היה אפילו יותר גרוע.
לינדזי,לייט,ואילנה המשיכו לדבר על ריין. וגם אם אנסה להגיע למצעד לא אצליח, יש כמויות של תלמידים שמנסים לפלס את דרכם לשם ממש עכשיו וכולם דוחפים,מקניטים,ועושים כל דבר אפשרי במטרה להגיע למצעד. אז שוב אני אעשה דרך קיצור.
העברתי את עצמי ולמשהו נחתתי ממש ליד דארק, כן זה מה שהיה חסר לי. אני בבית ספר, לייט נפגשה עם ריין, ועכשיו אני גם נתקלת בדארק היום הזה לא יכול להיות טוב יותר! (נאמר בציניות)
"אוי ואני כבר חשבתי שאת הקורבן הבא שלי" אמר דארק ועיניו האדומות נצצו בשעשוע.
"יופי לך. אתה לא יכול להעביר יום אחד בלי לגרום למישהו סבל?" שאלתי והלכתי, אין לי זמן לריב איתו עכשיו.
הגעתי למגרש וישבתי במקום שבה אני יושבת בכל האירועים הבית ספריים (חסרי הפואנטה).
המצעד התחיל,ואיתו צעקות הידד ובוז מרחבי כל כיסאות הישיבה. ניסיתי לשמור מקום לחברותי אבל בבית הספר הזה זה לא ממש אפשרי.
המנהלת התחילה בנאומה הרגיל לפני מצעד השעמום.
"ברוכים הבאים תלמידים! חדשים וישנים אנו שמחים לראותכם שוב! השנה הזה תהיה שנה מאד מיוחדת בשבילנו כי גיבורי העל ורשעי העל…..ילמדו יחד באותם כיתות!" אמרה.
מה? האפוקליפסיה באה1 אם ישלבו את הכיתות סוף העולם קרב!
ועם תקיעות החצוצרות נשמעו גן הצרחות.


תגובות (4)

ממש יפה ^^
תמשיך!!!!!!!!
סוף העולם ^^

21/08/2013 03:51

נראה מצויין, תמשיכי!!!
וסלחתי לך

21/08/2013 04:05

ממש יפה תמשיכי!!!3:

21/08/2013 04:39

ממש יפה!! המשךך!

21/08/2013 06:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך