the crazy lemur
לקח הרבה זמן...אבל אני מקווה שאתם אוהבים...לקח לי שלושה ימים לכתוב את זה בגלל הסכות דעת שונות ומשונות ...ביניהם danisnotonfire למי שמכירה ו-dailygrace. shne........ועוד הרבה....

בית הספר לגיבורי ורשעי על-4

the crazy lemur 26/08/2013 830 צפיות 9 תגובות
לקח הרבה זמן...אבל אני מקווה שאתם אוהבים...לקח לי שלושה ימים לכתוב את זה בגלל הסכות דעת שונות ומשונות ...ביניהם danisnotonfire למי שמכירה ו-dailygrace. shne........ועוד הרבה....

ושוב הגעתי למצב שאני אומרת: "מה לעזאזל?!?!" אמרתי ופערתי את עיני.
טיילין הייתה בת של גיבורת על שרומתה על ידי רשע על, וכצפוי יצאה מרושעת יותר מכל רשע על לפניה.
לפני עשרים שנה, לפני שכל הדור החדש ל גיבורי העל ורשעי העל נולד הורינו, סבינו, מורינו וכנראה כל אדם בוגר שאנחנו מכירים ולא מכירים נלחם בטיילין ואיבד מישהו במלחמה נגדה.
טיילין איימה על כל האנושות, האפוקליפסיה קרבה וגיבורי העל ורשעי העל נלחמו בה יחד בלי לדעת שהם נלחמים יחד. רק בגלל שילוב הפעולה שלא ידעו עליו הם הצליחו להביס את טיילין שהגבירה את כוחותיה ויצרה צבא.
כיום כולם עדיין זוכרים את טיילין אבל חושבים שהיא מתה. לפי כל הרישומים טיילין אכן מתה, אבל עכשיו אני לא יודעת למה להאמין.
המנהלת כנראה שילבה את הכיתות כדי ליצור את שילוב הפעולה הזה שוב, אני לא יודעת אם זה יעבוד. היריבות בני גיבורי העל ורשעי העל אורכת כבר מיליוני שנים ולעולם לא נפסק.
"לא יכול להיות שהיא חזרה, היא מתה. כולם יודעים שהיא מתה. היא יכלה לשרוד בפיצוץ" אמרתי והבטתי במורי כלא מבינה.
"הו היא חזרה, שמועות ומרגלים מבטיחים ביותר מדווחים שהיא חזרה והיא מנסה לבנות צבא חדש. ולכן הכיתות משתלבות. רק יצירת שילוב פעולה יביס את טיילין במיוחד אחרי עשרים שנה של הסתתרות ואגירת כוחות" אמר ושפשף את מצחו.
"אני מבינה. אז מה אתה רוצה שאני אעשה?" שאלתי מהרהרת במצב המיוחד שקיים עכשיו.
"אני רוצה שתעזרי לניסוי ותנסי לא לגרום צרות, סכסוכים, וריבים בני שתי הקבוצות" אמר.
"אני? לגרום צרות? ממתי אני גורמת צרות?!" אמרתי והוא התחיל לצחוק.
"כל ריב שלך עם מורה הופך לריב של הכיתה שלך ורשעי העל" אמר והרים גבה "וחוץ מזה, את גם לא ממש נחמדה אליהם…" עכשיו שנינו צחקנו.
"טוב, טוב, אני אנסה" אמרתי ויצאתי מהספרייה/מעבדה/חדר שירות.
לייט, לינדזי ואילנה ניגשו אלי בריצה.
"לאן נעלמת לנו?!" שאלו שלושתן יחד.
"רק עזרתי למורי עם ספר…אמ…ספר ההיסטוריה החד שהוא קיבל מאחיו" כל הכבוד לי! פעם ראשונה שאני ממציאה תירוץ ויצא לי בסדר גמור.
"אוקי…שמעת? משלבים את הכיתות! אנחנו נהיה באותה כיתה עם דארק וכל שאר המעצבנים שלהם" צעקה לינדזי בזמן שלייט ואילנה ניסו להבין אם אני משקרת.
"כן…כן…שמעתי על זה" אמרתי מביטה לקצפה ומיד שיניתי את נימת קולי: "אז קדימה! בואו נלך לכסח כמה רשעי על!" חייכתי ונכנסנו לכיתה שלנו שנמצאת בערך בקצה יותר מדי מרוחק של בית הספר וההליכה אליו גורמת לי לרצו למות, לערער בקיומי, ולבסוף להיות כעל סף עילפון.
"מסדרון…….ארוך…….מדי" אמרתי נשענת על חברותי.
"עצלנית….אמרנו שאת צריכה ללכת לספורט במקום לכל שיעורי ההיסטוריה האלה" אמרה לייט.
"זה גברתי הקטנטונת שיוצאת עם מי שאומרים לה לא להיות אבל היא לא מקשיבה למרות שזה לטובתה ובסוף תבין שאני צודקת, ממש לא נכון. היסטוריה הרבה יותר חשובה מספורט. סוף דיוק,פסוק, נקודה" אמרתי וחזרתי ללכת כמו בן אדם.
הגענו לכיתה שלנו שנראתה כמו פלנטריום, כי זה שיעור אסטרונומיה…אז זה הגיוני….אני אוהבת את השיעור הזה….המורה נראה כמו פצצת צבע מהלכת….כדי שאני אפסיק לחשוב.
"שלום תלמידים!" אמרו שני מורים. רגע מה?! למה יש פה שני מורים??
המורה לאסטרונומיה קסנדרה, והמורה של רשעי העל לאסטרונומיה גילגון (יש לו שם מוזר…).
דיבורים נשמעו מרחבי כל הכיתה, ואז נכנסו רשעי העל אחד אחד, כשכולם מחייכים חיוכים ערמומיים ומרושעים. יהיה קשה מאד לא להתעצבן אליהם.
"בגלל שזה השיעור הראשון שלכם יחדיו אנחנו עומדים ללמד יחד ואחרי זה קסנדרה תמשיך ללמד אתכם לבד כי אני יוצא לפנסיה" אמר גילגון . אני חושבת שזאת הפעם הראשונה שמורה יוצא לפנסיה ולא נעלם מסיבות מסתוריות. אבל נחזור לנושאים מהנים יותר. יאי קסנדרה תהיה המורה! והיא גיבורת על ולא רשעית על! נהדר…רשעי העל אולי לא יריבו איתי אבל המורה שלי בטוח תעשה משהו!


תגובות (9)

ממש יפה!!
המשך, מהר!!
אני אוהבת את הסיפור הזה ^^

26/08/2013 05:40

תודה ^^

26/08/2013 05:41

אני ממשיכה מחר…אני מבטיחה הפעם לא ייקח לי שלושה ימים…………כנראה

26/08/2013 05:55

ייאי ^^

26/08/2013 06:51

תמשיכיי..!!!!

26/08/2013 07:34

המשכוש =(

26/08/2013 08:16

אני מתחילה לכתוב את הפרק הבא

26/08/2013 08:41

אז תעשי את זה מהר!!!!!!!!!!!

26/08/2013 13:13

המשך^^

26/08/2013 14:25
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך