אני בת 12.

ג'ן ילדת זאב פרק 2 חלק 2

25/05/2012 735 צפיות אין תגובות
אני בת 12.

ג'ן היסתכלה על פוקס במבט מעורב של אהבה ודאגה. "אה, ג'ן! רציתי לשאול אותך אם תרצי לבוא לעל האש שאני ועוד כמה ילדות עושות בערב ביום חמישי"? שאלה ג'יין. ג'ן חשבה במהירות על תרוץ. הרי ביום חמישי בערב יש ירח מלא! "אוי, אני נורא מיצטערת שאני לא יכולה לבוא. פשוט אבא שלי לוקח אתי לפגישה נורא חשובה של המשפחה". אמרה ג'ן. "אהה. זו לא בעיה! אנחנו גומרים את העל האש נורא מאוחר, כי ביום שישי ושבת יש חופש. אז אחרי שתחזרי מהפגישה תדעי שאנחנו ביער". ג'ן החווירה. "אוקי…" ג'יין קמה מהמיטה והתמתחה. "יופי." היא התקרב לדלת. "את באה"? "כן, שנייה". היא פתחה את המגירה והוציאה את לוח החודש. נשארו לה רק יומיים עד הירח המלא. היא חייבת להתחיל את השיקוי היום בצהריים. היא סגרה את המגירה לקחה את הילקוט והלכה עם ג'יין לכיתת כישוף. הם פתחו את הדלת. "איחרתם". המורה לכישוף התקרב אליהן. "שבו במקומות שלכן. המשימה היום היא להפוך את עצמכן לחיה בעזרת לחש היפוך. אתם אומרים את הלחש וחושבים טוב טוב על החיה שאתן רוצות להפוך. תחשבו טוב טוב על החיה שאתן רוצות להיות, כי אחר כך לא תוכלו להפוך לחיה אחרת לתמיד. בהצלחה". "נראה לך שתצליחי"? שאלה אותה ג'יין. "לא'ידעת". ג'ן התיישבה במקום שלה בראש מורכן. לא היה לה חשק למלא את ההוראות של המורה. היא חשבה על פוקס, ואיך תצליח להתרחק מג'יין והילדות האחרות בירח המלא. חוט המחשבה שלה נקטע כאשר שמע "פוף" קטן. היא בחנה את הכיתה כדי ליבדוק מאיפה הגיע הרעש הזה. עיניה נחתו על ג'יין. ג'יין בחרה להפוך, לזאבה. ג'ן לא ידעה למה זה קרה, כשהסתכלה על ג'יין, אישוניה של ג'ן התרחבו ונהמה מצמררת נישמע מתוך גרונה. ג'יין הפכה בחזרה לבת אדם. "מה זה היה?!" היא שאלה תוך כדי שהיא סורקת במבט מסוקרן את ג'ן. ג'ן חשבה במהירות על תשובה. "זה כלום… גם אני ניסיתי להפוך לזאבה וכנראה שזה לא הצליח…" ג'יין עדיין בחנה את ג'ן. "טוב, זה היה ממש מפחיד ומוזר". אמרה ג'יין, ואז היא התחילה לשחק עם האוגר שלה. "תנסי להפוך לבבון". ג'יין הציעה לה תוך כדי שהיא מרימה בוטן והאוגר קופץ באוויר כדי להגיע אליו. ג'ן שלחה לעברה פרצוף כועס. (לא אמיתי) "ניראה לך שאני אנסה להפוך לחיה הזאת?!" היא שאלה ונחיריה התרחבו. ג'יין צחקה וג'ן והרגישה יותר טוב. "תנסי להפוך לחיה. אני כבר הפכתי. אל תיבחרי בזאב, כי אני בחרתי בחיה הזאת". אמרה לה ג'יין. ג'ן חשבה על חיה שהיא הייתה רוצה להפוך. תנשמת. היא עצמה עניים ומילמלה את הלחש. כשפתחה עניים ג'יין הביטה בה מלמעלה. "הצלחת"! היא ניסתה לחייך, אבל זה היה בילתי אפשרי עם המקור הזה. "תנסי לעוף"! הציע לה ג'יין בהתלהבות. ג'ן פרשה כנפיים, אבל ליפני שהיא המריאה ינשוף חום עף לעברה בהתלהבות. הינשוף נחת על הרצפה, והפך חזרה לבן אדם. זה היה המורה. "מצוין! לא כל התלמידים מצליחים בפעם הראשונה! מי זה?" הוא שאל. ג'יין ענתה במקום ג'ן. "זאת ג'ן, אדוני. וגם אני הצלחתי להפוך לחיה בניסיון הראשון". היא אמרה בשוויצריות. ג'ן ניסתה לנחור נחרת בוז, אבל במקום זה יצא לה ציוץ קטן ושקט. "באמת?" שאל המורה. תוך שניות עמדה לייד המורה זאבה. ג'ן חשבה שהמקרה המוזר יקרה עוד פעם, אבל שום נהמה לא נישמעה מתוך גרונה. המורה שרק בהתפעלות, הוציא מתוך חולצתו מחברת, רשם משהו והלך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך