אני בת 12.

ג'ן ילדת זאב פרק 3 חלק 1

25/05/2012 709 צפיות אין תגובות
אני בת 12.

פרק שלישי: צרות

כבר התחיל להחשיך. ג'ן קמה וחיפשה את הירח. והינה, הירח המלא שג'ן כל כך חששה מפניו. ג'ן הרגישה כאב חד בגבה. והתאפקה לא לצרוח, שאף אחד לא ישמע אותה. הכאב התפשט בכל הגוף. האף שלה התארח. ג'ן התחילה להצמיח פרווה, ציפורניים, אוזניים ושניים. ג'ן יללה יללת כאב ונפלה. להפוך לזאב זה הדבר הכי כואב בעולם. חשבה לעצמה. ואז, מחשבותיה נהפכו זאביות. הזאבה רחרחה את האוויר הקריר וניסתה ללכת, אבל משהוא עצר אותה מאחור. היא הסתכלה וראתה שני נחשים נורא נורא ארוכים כרוכים זה לזה ועטופים את צווארה. (השרשרת ברזל שקשרה את ג'ן לעץ) הזאבה הסתערה על הנחשים (השרשרת) ונשכה אותם בכל כוחה. יללת כאב נישמעה מגרונה של הזאבה ושן נפלה מהפה שלה. הזאבה נהמה על הנחשים המעצבנים, אבל הם לא זזו. היא ניסתה למשוך את עצמה והיא כמעט נחנקה. היא התחילה להשתולל. היא שרטה, נשך והסתובבה סביב העץ. קראק. הזאבה הסתכלה לאחור. מולה עמדה עוד זאבה. הזאבה ששמה ג'ן חשפה שיניים ונהמה לעבר הזאבה השנייה, שהסתובבה וברחה כשהזנב שלה בין הרגליים. הזאבה ששמה ג'ן חזרה לניסיונות שלה להשתחרר מהעץ. כעבור שעה, הזאבה התייאשה מניסיונה להשתחרר. היא נשכבה וליקקה את הפצעים. אחרי שגמרה, היא שכבה בשקט וערבה לטרף. היא חיכתה שאיזה נחש עסיסי או איזה סנאי יתקרבו אליה, והיא תוכל לאכול אותם. ואז היא שמעה משהוא מזדחל. מולה זחל לו בשקט נחש גדול ושחור. הזאבה חיכתה, והסתערה. כמה טעים היה הנחש.

כשג'ן חזרה מוקדם בבוקר לבית הספר, היה לה בפה טעם מגעיל עד מוות. מה לעזאזל היא טרפה אתמול בלילה? השיער שלה היה מלא עלים ועל הפנים והידיים שלה היו מלא שריטות. כשהיא הגיע לחדר היא התנפלה על השירותים כדי להתקלח ולצחצח שיניים כדי להוריד את הטעם המגעיל. אחר כך היא לבשה פיג'מה ונכנסה למיתה. הלילה הזה היה פשוט סיוט! כשהיא נהפכה לזאבה השרשרת שרטה אותה ואין לה מושג איך היא עיבדה שן. והכי גרוע, שהיא טרפה משהו! בבית שלה היו נועלים אותה בחדר בודד בתוך הבית יחד עם פוקס, שתפקידו היה להגן עליה בירח המלא כדי שלא תיפגע בעצמה ובאנשים אחרים. אבל בחדר הבודד בבית עם פוקס, לא היו יצורים חיים שהיא הייתה טורפת אותם וכשהיא חוזרת לעצמה, לא היה לה טעם מגעיל בפה. אבל עכשיו זה היה שונה. אין לה מישהו שימנע ממנה לשרוט את עצמה ולפגוע באנשים אחרים, והיא צריכה להיות ביער, וביער יש יצורים חיים שהיא יכולה לטרוף, ולהתעורר עם מלא שריטות וטעם מגעיל בפה. כשהיא הגיעה לחדר השינה היא ישר ניכנסה למיקלחת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך