אני בת 12.

ג'ן ילדת זאב פרק 3 חלק 2

25/05/2012 758 צפיות אין תגובות
אני בת 12.

אחרי שהיא התקלחה היא נישכבה במיטה ועצמה עניים. תוך כדי שהיא חושבת כמה אומללה היא, ג'יין התעוררה. "ג'ן"? ג'ן קפאה במקומה. "ג'ן"? ג'ן זייפה נחירה והסתובבה לצד השני. אבל ג'יין לא ויתרה. היא קמה מהמיטה שלה והלכה לעבר ג'ן. איזה נודניקית. חשבה לעצמה ג'ן בראשה. ג'יין ניענעה את ג'ן בעדינות. "ג'ן"? ג'ן החליטה שההצגה שלה לא תעבוד. "מממ"? ג'יין הביטה בג'ן, שהפנים שלה היו מלאים שריטות ומתחת לענייה היו סימנים סגולים. "מאיפה קיבלת את כל השריטות האלה"? ג'יין שאלה אותה. "השריטות? אה… בפגישה דוד שלי השתכר, והתחיל להשתולל"… היא התריצה. "איך היה העל האש"? היא שאלה אותה בניסיון להחליף נושא. "העל האש היה מעולה. חוץ מהקטע עם דוד שלך, שהשתכר, איך הייתה הפגישה"? "חחחרררר"… ג'ן נרדמה. ג'יין ויתרה על הניסיון לדבר עם ג'ן וקמה מהמיטה של ג'ן. באותו הזמן ג'ן הסתובבה לצד השני, וג'יין קפאה במקומה. זה רק שנידמה לה, או שליפני שג'ן הסתובבה, היא ראתה זנב אפור מיתחת לסמיכה?

ג'ן התעוררה בצהריים. הבטן שלה קרקרה. היא התלבשה והלכה לחדר האוכל, שהיה מפוצץ בתלמידים. היא הגישה לעצמה (עוגת שוקולד וכוס חלב) וחיפשה את ג'יין. ג'יין ישבה השולחן הרביעי. היא נעמדה ליידה. "בוקר טוב". "ג'ן! בוקר טוב! בוא שבי". ג'ן התיישבה. יותר נכון ניסתה לשבת. משהו הפריע לה לשבת. היא היסתכלה על הכיסא. לא היה בו כלום. "מה קרה"? ג'יין שאלה אותה. "משהוא מפריע לי לשבת". ג'יין הסתכלה על הכיסא. "אין שום דבר על הכיסא". היא אמרה. ג'ן ניסתה לשבת בפעם השלישית, והצליחה. "לא משנה… כנראה שזה היה סתם משהו"… ג'ן התחילה לאכול, והפסיקה, כשראתה את ג'יין נועצת מבטים מופתעים בכיסא. "מה"? שאלה אותה ג'ן. ג'יין הצביעה על הכיסא. משהו, אפור ופרוותי הציץ מאחורי הגלימה של ג'ן. ג'יין משכה בזה. "אווו'ץ"! צעקה ג'ן. "אויש, סליחה"… ג'ן קמה. "חכי רגע… אני הולכת לבדוק מה זה"… "אני באה איתך". הם הלכו לשרותי הבנות. ג'ן הורידה את גלימתה. מיתחת לחצאית בצבץ זנב אפור וארוך. ג'ן צרחה תפסה בזב ומשכה אותו חזק בניסיון להוציא אותו, אבל היא רק הכאיבה לעצמה. "ג'ן, תירגעי ותפסיקי למשוך אותו"! ג'ן שיחררה את הזנב והזיזה אותו, כדי לוואדות שהזנב באמת מחובר אליה. "בואי". אמרה לה ג'יין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך