אני בת 12.

ג'ן ילדת זאב פרק 3 חלק 3

25/05/2012 717 צפיות אין תגובות
אני בת 12.

"הולכים למרפאה". ג'ן לבשה את הגלימה שלה בחזרה והלכה אחרי ג'יין לכיוון המרפאה. כשהם נכנסו למרפאה, אחות שמנמנה נתקלה בהם. "אוי, סליחה"… היא אמרה בחיוך. "כן? מה קרה"? ג'ן הראתה לאחות החביבה את הזנב, והאחות הנהנה בהבנה. היא אמרה לג'יין ללכת. "ג'ן, תקשיבי, אין לי מושג מה זה ואיך זה קרה לך, אבל אני חושבת שזה איכשהו קשור לזה שאת ילדת זאב. אני בטוחה שהמנהל ידע למה זה קרה". ג'ן האומללה יצאה מהמרפאה והלכה לחדר המנהל. ג'ן דפקה בדלת של חדר המנהל. "כן"? נישמע קול צרוד. ג'ן פתחה את הדלת. "אהה! ג'ן, בדיוק הילדה שרציתי ליראות". קירקר המנהל. ג'ן התיישבה מול המנהל. "כן? מה הפעם"? הוא שאל. ג'ן סיפרה לו מה קרה. "המנהל נשכב על המשענת וחשב. "כשחזרת מהיער, היה לך את הזנב"? ג'ן חשבה לרגע. "לא"… "גילית את זה רק עכשיו"? הוא שאלה אותה. ג'ן הנהנה. המנהל קם מהכיסא, והתקרב למדף של ספרים בלויים וישנים מאוד. הוא בחר ספר עם כריכה חומה ופתח אותו. הספר היה מלא אבק. המנהל התעלם מהאבק ודיפדף בספר. הוא הפסיק לדפדף והתיישב מול ג'ן. "אני חושב שזה הבעיה שלך"… הוא מסר בעדינות את הספר לג'ן. ג'ן הסתכלה בספר. בספר היו תמונות של אנשי זאב שנתקעו עם שניים של זאב, עם זנבות של זאב, אוזניים ואפילו עניים. התמונה שבסוף הייתה הכי מעניינת. ראו איש זאב, שהיה לו זנב של זאב והאיש עצמו הסתכל על ראשו בבהלה. ראו זאת בברור. לאיש התחילו לצמוח גם אוזניים. ליד התמונה היה כתוב משהו.
פרגולי ניג'סון. איש זאב. נולד בשנת-1050 ומת ב-1102. מקרה מוזר קרה לו ב-1970. אחרי השינוי הלילי של פרגולי, פרגולי חזר לעצמו עם זנב של זאב. אחרי מחקרים מסתבר שנחש הזאובן הכיש אותו בלילה. ביום השני של הירח המלא פרגולי חזר לעצמו עם אוזניי זאב. החוקרים אמרו לו לנסות מקום אחר לשינוי הלילי שלו וככה הוא עשה. אחרי השינוי שלו האוזניים נ-
ג'ן לא יכלה ליקרא עוד כי הדף היה קרוע. "הדף קרוע". היא אמרה. המנהל לקח את הספר בחזרה וקרא את הכתבה בעצמו. "אני חושב שהמילה האחרונה הייתה 'נעלמו', כי לפרגולי היה זנב של זאב בגלל הנחש, ואחר כך הוא עבר למקום אחר, נקי מנחשי זאובן". אמר המנהל. "ואיך אני אמורה להיפתר מהזנב"? שאלה ג'ן. "הוא יעלם לך היום בלילה. ואני מציע לך לחפש מקום אחר לשינוי". אמר.
התירוץ שג'ן אמרה לג'יין, לא היה אמין במיוחד. היא אמרה לה שזה סתם מחלה נפוצה וזה יעלם בלילה. בערב, ג'ן שוב התגנבה ליער. היא חיפשה מקום אחר. היא עצרה בקרחת יער קטנה. היא שמעה מקל מתפצח מאחוריה. היא הסתכלה לאחור ועיניה התרחבו בהפתעה. מאחוריה זחל נחש שחור גדול. מחשבה מדאיגה התגנבה לראשה. אולי זה נחש זאובן? תוך כדי שהיא חושבת, הנחש הסתער. ג'ן רצה ונפלה על הפרצוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך