אני בת 12.

ג'ן ילדת זאב פרק 3 חלק 6

25/05/2012 673 צפיות אין תגובות
אני בת 12.

"כדאי שתחזרי מהר… אבל ביום ההולדת השלוש עשרה, הציידים של ראש הקסמים יבואו לחפש אותך… ואת יודעת מה הם יעשו לך. אז אני מציע שתישלחי מכתב למשפחה שלך, ובמכתב הזה תספרי להם מה קורה. אבל אל תגידי להם איפה פגשת אותנו, במקרה שהמכתב יגיע לידיים הלא נכונות. ועכשיו, תחזרי מהר לטירה לפני שמישהו ישים לב שנעלמת"! אמרה לה האישה וסימנה לה ללכת, אבל ג'ונס סימן לה להישאר. "אמא, יש לה את החיה עניים זהובות"! אמר לה ג'ונס בהתלהבות. אמא של ג'ונס פתחה את ענייה בתדהמה. "באמת"? היא שאלה את ג'ן. ג'ן הנהנה. גברת וולפרנסון הרהרה לרגע. "למה הוא לא איתך"? היא שאלה אותה. ג'ן הסבירה לה מה קרה. "אז פשוט תביאי אותו איתך". אמרה גברת וולפרנסון בפשטות. "ג'ונס, תראה לה את היציאה ואחר כך תחזור אליי. אני צריכה לדבר איתך". ג'ונס הינהן וסימן לג'ן לעקוב אחריו. הם יצאו מהמערה והתחילו ללכת לכיוון הטירה. ג'ן שאלה את ג'ונס מלא שאלות על הלהקה שלו. כשהם הגיעו לגבול של הטירה ג'ונס עצר. "אני לא יכול להמשיך מכאן". הוא אמר ופנה, אבל ליפני שהוא הלך הוא עצר רגע והיסס. "זה בקשר לפוקס". הוא אמר. "תוכלי להביא את המתכון של השיקוי המשקם"? הוא שאל אותה. "כן, בטח". אמרה ג'ן בלי היסוס. ג'ונס מלמל משהו שנישמע כמו 'יופי' והלך. ג'ן המשיכה ללכת. מלא מחשבות התרוצצו בראשה. איך היא תיכנס לטירה מבלי שאף אחד יראה אותה? הבגדים שלה נורא מלוכלכים,יש לה אוזניים וזנב של זאב, כל השער שלה מלא אדמה ועלים ואין לה נעליים. ג'ן חשבה כל כך עמוק עד שהיא לא שמה לב שהיא הולכת להיתקע בחומה של הבית ספר. בום! "אווץ'"… ג'ן מיששה ראשה הכואב והסתכלה למעלה. ציפור יצאה מאחד החלונות. החלונות! היא תוכל להפוך לתנשמת ולהיכנס לחדר מהחלון! ג'ן עצמה עניים ודמיינה איך היא הופכת לתנשמת. היא פתחה עניים. היא הצליחה. היא פרשה כנפיים ועפה. היא נחתה על עדן החלון מיספר 12 שבקומה שתיים. היא הציצה לבפנים. החדר היה ריק חוץ מפוקס שישן במיטה הקטנה שלו. ג'ן פתחה את החלון עם המקור ונכנסה פנימה. היא הפכה בחזרה לבת אדם לקחה בגדים ונכנסה למקלחת. אחרי שהיא גמרה להתקלח ולצחצח שיניים, היא שמה את הכובע של הסוודר (כדי שלא יראו לה את האוזניים) ויצאה מהחדר. המחשבות והדאגות שוב התגנבו לליבה. היא יכולה לסמוך על אנשי הזאב האלה? לעזוב את המשפחה ואת בית הספר לקוסמים ולהצטרף אליהם? לא ניראה לה… היא תישאר בבית הספר כשהיא תהיה בת שלוש עשרה, ואם אנשי הזאב האלה צדקו, אז ציידי הזאבים יבואו והיא תצטרך להצטרף לאנשי הזאב ולהתחמק מראש הקסמים. ואיך היא תיפטר מהזנב והאוזניים של הזאב? המנהל בטח ידע מה לעשות… אולי היא תספר למנהל על אנשי הזאב שפגשה? לא… זה ממש לא רעיון טוב… מלווה במחשבות ודאגות, ג'ן הגיעה לדלת של חדר המנהל. ג'ן דפקה בדלת. אף אחד לא ענה. ג'ן פתחה את הדלת כדי להציץ פנימה. אף אחד לא היה שם. ג'ן ניכנסה וסגרה אחריה את הדלת בשקט. היא הלכה לכוון השולחן. השולחן היה ריק, חוץ ממכתב פתוח שנח על השידה. מתוך סקרנות, ג'ן הרימה אותו והתכוונה ליקרא אותו, אבל היא זרקה את המכתב מיד וכמעט צרחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך