אני בת 12.

ג'ן ילדת זאב פרק 4 חלק 1

04/06/2012 772 צפיות תגובה אחת
אני בת 12.

פרק רביעי: האמת המרה

בארוחת הצהריים ג'ן שיחקה באוכל שבצלחתה בחוסר תאבון. ג'יין ניסתה לעודד אותה לספר לה איפה היא היתה בלילות כל השבוע. כל לילה היא הייתה רואה את ג'ן מתלבשת ויוצאת. זה נורא סיקרן את ג'יין לדעת לאן היא הולכת. וניראה לה שהיא כבר יודעת מה ג'ן מסתירה ממנה. אבל היא לא כל כך בטוחה. לכן היא חייבת להוציא מג'ן את המידע המסקרן הזה, אבל היא הרגישה בברור את אי הנוחות של ג'ן וזה מנע מג'יין לישאול את השאלה שכל כך רצתה לישאול. היא חייבת לעשות את זה בעדינות. "ג'ן?" "ממ?" ג'יין מילאה את ראותיה באוויר והתחילה לדבר. "תקשיבי, ג'ן… אני חושבת שאני יודעת את האמת עליך," ג'יין התכופפה ולחשה באוזנה של ג'ן. "אני חושבת שאת ילדת זאב, ואם זה נכון, כניראה לא סיפרת לי כי חשבת שאם אני אגלה את האמת עליך אז אני כבר לא יהיה חברה שלך, אבל את טועה, אני כן המשיך להיות חברה שלך. גם אם תהיי ערפדית." היא אמרה, הרימה כוס מלאה מיץ ענבים, לגמה ממנה לגימה גדולה ובחנה את פרצופה של ג'ן כדי לראות את הבעת פניה. מה שג'יין אמרה, הפתיע את ג'ן מאוד, ואבן גדולה הוסרה מליבה. "אז… כל מה שאמרתי עכשיו היה נכון?" שאלה ג'יין. ג'ן הינהנה. "ידעתי!" אמרה ג'יין בניצחון ובטעות שפחה מחצית מהמיץ הענבים על חולצתה של ג'ן. אבל זה ממש לא הפריע לג'ן. היא הרגישה ניפלא. היא לא צריחה לשקר יותר לג'יין! ואולי היא אפילו תעזור לה או שתארח חברה בדמות הזאבה בירח המלא! ואם כבר מדברים על סודות, אולי היא תספר לג'יין את כל הסיפור כולל את אנשי הזאב ואת ג'ונס?היא החליטה שכן וסיפרה לה. אחרי שגמרה לספר הכל, ג'יין נישענה על מישענת הכיסא ואמרה: "ואת מתכוונת ללכת עם אנשי הזאב?" היא שאלה ונישמעה מודאגת. "לא ניראה לי… אני לא ממש מאמינה להם בקשר לראש הקסמים. אני מתכוונת להישאר ואם צידיי הזאבים יבואו, אני אלך עם אנשי הזאב. ויום לפני היומולדת השלוש עשרה, אני אכתוב מיכתב להורים שלי שיסביר מה קרה, למקרה שבאמת ציידי הזאבים יבואו." אמרה ג'ן בביטחון.


תגובות (1)

יוווווואאאווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשכת!!!!!!!!!!!
יש לי הערה קטנה:
תעשי פרקים יותר ארוכים.
תמשיכי!

05/06/2012 10:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך