אני בת 12 ובבקשה תגיבו! אני רוצה ליראות כמה אנשים קוראים את הסיפור שלי...

ג'ן ילדת זאב פרק 4 חלק 3

11/06/2012 711 צפיות אין תגובות
אני בת 12 ובבקשה תגיבו! אני רוצה ליראות כמה אנשים קוראים את הסיפור שלי...

מלא מחשבות מפחידות הציצו בתוך ראשה ונעלמו במהירות שבה הגיעו. אולי אנשי הזאב גנבו אותו? לא… אבל אין שום סימנים… אולי קייט? פתאום ג'ן הבינה.
לא אנשי הזאב גנבו את פוקס, וגם לא קייט. מי שגנב את פוקס, היה ראש הקסמים. כשההבנה המחרידה התגנבה לראשה, היא ראתה משהו שהוכיח את זה. לייד הכרית של פוקס, נח קרטיס סגול.
ג'ן הרימה אותו. זה היה קרטיס קסם, משהו שהיה יקר מאוד.
מי שזה לא יהיה, היה מיליונר. באותיות זהובות היה כתוב: נמרוד ג'לקוב. ראש הקסמים.
אז מה שג'ונס אמר היה נכון. חשבה לעצמה ג'ן בחרדה.
כנראה הוא ידע מה התפקיד האמיתי של פוקס, אז הוא לקח אותו! אויויוי… ג'ן התחילה ללכת במעגלים כמו תמיד כשהיא הייתה מודאגת. היא תכתוב את הפתק להורים עכשיו… היא פתחה את המגירה, הוציאה דף ועיפרון והתחילה לכתוב. במיכתב היה כתוב מה שקרה מאז יום חמישי.
היא לא כתבה איפה מקום מחבואו של אנשי הזאב. כשהיא גמרה היא קיפלה את הפתק, הוציאה את השרביט, טפחה על המיכתב ואמרה "שלח". המיכתב נעלם.
אחר כך היא נכנסה להתקלח והלכה לישון. כל הדאגות התערבבו לחלום מזויע. היא חלמה על ראש הקסמים, שלבש חליפה סגולה ועמד לייד בריון עם גרזן. על השלוחן, ישן פוקס. הבריון הרים את הגרזן וכיוון אותו לעבר פוקס.

ג'ן התעוררה מזיעה כולה. זה היה רק חלום.. רק חלום… היא חזרה לישון. כשהיא קמה, (בשלוש בצהריים) היא לא זכרה כלום מהחלום. במקום ללכת לשיעור כישוף היא הלכה לחדר המנהל.
ג'ן דפקה על הדלת. אף אחד לא ענה. היא דפקה שוב על הדלת. ושוב. עד שהתייאשה.
איפה המנהל? ג'ן חזרה לחדר, לקחה את הילקוט והלכה לשיעור כישוף.
היא התגנבה למקום שלה מבלי שהמורה הסתכל, וסיפרה לג'יין על העלמותו של המנהל. "איפה הוא יכול להיות?" ג'ן שאלה אותה. "אין לי מושג…" היא אמרה במצח מקומט.
השיעורים היו מענינים אבל ג'ן בכלל לא הצליחה להתרכז. השיעור האחרון היה הסטוריה. כרגיל, הוא היה משעמם. בסוף השיעור ג'ן וג'יין באו לצאת מהשיעור, אבל המורה אבי עצרה אותם. "ג'יין, הייתי רוצה להחליף איתך מילה." היא אמרה בקולה החמוץ. "ניפגש בחדר." אמרה ג'ן ויצאה מכיתת הסטוריה והלכה לכיוון החדר.
במיתה שלה נח מיכתב. אולי זה מאבא ואמא? ג'ן הסתערה על המעטפה וקרעה אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך