אני בת 12 ובבקשה להגיב.

ג'ן ילדת זאב פרק 4 חלק 4

11/06/2012 732 צפיות תגובה אחת
אני בת 12 ובבקשה להגיב.

ג'ן היקרה,
אל תלכי עם אנשי הזאב. תמשיכי ללמוד כרגיל. אנחנו נטפל בעניין פוקס.
אוהבים, אבא ואמא.
ג'ן קראה את המיכתב עשרים פעמים. זה ביכלל לא מצא חן בעיניה. הכתב לא היה הכתב של אמא שלה וגם לא הכתב של אבא שלה. וההורים שלה לא היו אומרים לה לילמוד כרגיל. הם היו דואגים ואפילו היו לוקחים אותה בחזרה הבייתה. ג'ן הסתכלה בחלון. כבר שקיעה. היא לא יכולה לחכות לג'יין. היא חייבת ללכת עכשיו. היא לקחה את שרשרת הברזל ויצאה מהחדר. היא ירדה במדרגות וציפתה לפגוש את ג'יין, אבל היא לא פגשה אותה. היא יצאה מהשער והלכה ליער. היא לא שמה לב לאן היא הולכת מרוב דאגות. בסוף היא מצאה עץ שניראה עמיד במיוחד וקשרה את עצמה אליו. בדיוק כשהיא גמרה ליקשור את עצמה השינוי התחיל. ג'ן לא יכלה להתאפק וצרחה צרחת כאב. כשהמחשבות שלה נהיו זאביות, בדיוק הגיחו מהשיחים שני זאבים נוספים. הזאבה ששמה ג'ן כבר הכירה אותם. עכשיו היא לא תוותר. היא תאכל אותם וזהו! היא צעדה אליהם אבל משהו עצר אותה. היא הסתכלה לאחור וראתה אויב מוכר. שני הנחשים המגעילים האלה! (השרשרת) הזאבה ששמה ג'ן כבר למדה לקח מהנסיון להשתחרר מהם, אז במקום לנסות שוב להשתחרר, היא ניסתה לפתות את שני הזאבים להתקרב אליה. אבל איך? היא קישקשה בזנב לאות שלום. הזאב הרזרוז התקרב אליה. הזאבה ששמה ג'ן נהמה חשפה שיניים ובאה ליקפוץ עליו, אבל שני הנחשים (שרשרת הברזל) לא איפשרו זאת. הזאב הרזרוז חזר בריצה לזאבה השמנמנה. איזה חבל… חשבה הזאבה ששמה ג'ן והתחילה להסתובב סביב העץ. שני הזאבים התחילו לדבר בשפה שונה. "אמרתי לך לא להתקרב אליה!" נהמה הזאבה השמנמנה. "הייתי בטוח שהיא כבר בת שלוש עשרה! כי היא עשתה תנועת ידידות!" אמר הזאב הרזרוז, נחוש בדעתו לישמור על כבודו. "מה שהיא רצתה היה לאכול אותך! ואתה בעצמך אמרתה שבעוד שלוש שבועות היא תהיה בת שלוש עשרה." אמרה הזאבה השמנמנה. הזאבה ששמה ג'ן המשיכה להסתובב סביב העץ. השיחה המשעממת שלהם לא ענינה אותה. היא צריכה להשתמש במוח שלה כדי להשתחרר. אבל איך??? וחוץ מזה, היא מתה מרעב. היא חייבת לאכול משהו! היא יללה יללת רעב והסתערה על חיפושית זבל אומללה. "היא רעבה." אמרה הזאבה השמנמנה. "אולי נצוד לה איזה אוח?" היא שאלה את הזאב הרזרוז. "לא. זה לא כדאי… כשהיא תחזור לצורתה האנושית יהיה לה טעם מזויע בפה…" ענה לה הזאב הרזרוז. "אז נביא לה אוח מבושל… אני הולכת למעורה. אל תבוא איתי. אני אחזור עם האוח עוד מעט…" אמרה הזאבה השמנמנה ונעלמה מאחורי השיח. הזאבה ששמה ג'ן ירקה את החיפושית שמיהרה ליברוח. לחיפושית הזאת היה טעם מגעיל מדי… היא הסתכלה על הזאב הרזרוז שפתאום ניראה לה עסיסי וטעים.


תגובות (1)

סיפור יפה! מעניין אני אוהבת את הקטעים כשהיא מישתנה לזאבה!!! חחח

03/11/2012 05:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך