אני בת 12 ובבקשה להגיב...

ג'ן ילדת זאב פרק 5 חלק 3

09/07/2012 808 צפיות 2 תגובות
אני בת 12 ובבקשה להגיב...

הוא אמר ושתק. "תמשיך! אני רוצה לדעת הכל!" אמרה ג'ן ותדהמה פשטה בכל גופה. "את בטוחה שאת רוצה לישמוע עוד?" שאל ג'ונס ומבטו מודאג. "כן." אמרה ג'ן. ג'ונס המשיך ולא ניראה שזה מוצא חן בעיניו. "כשהיית בת שלוש, ראש הקסמים חטף אותך מהוריך האמיתים והשתיל לך זיכרונות מזויפים. הוא הביא אותך אל משפחה אחרת, והם גידלו אותך. באוכל שהם האכילו אותך היה ממרן. זה החומר שגרם לך לזכור דברים מזויפים. ראש הקסמים החליט מה יהיו הזיכרונות שלך. הוא זה שהשתיל לך את כל הזיכרונות המזויפים. כל שבוע הוא ביקר. כדי לברר שהמממרן לא יתפוגג. בשבוע השני אחרי החטיפה הוא שוב ביקר, אבל הפעם הוא הביא איתו את פוקס. פוקס היה מתנה מסבתא שלך. (האמיתית) כשנולדת היא הביאה לך אותו. הוא נועד לישמור עליך. היא כישפה אותו שתמיד ידע שהוא חייב לישמור עליך. בישבילו זה היה מטרת החיים. אבל הוא עדין היה גור, ולא היה יכול לישמור עליך בלילה שבו נחטפת. אבל הוא עקב אחרי החוטף. שהיה ראש הקסמים. אחרי שראש הקסמים הביא אותך אל מנפרדי ומרי, פוקס כל הזמן עקב אחריו. ראש הקסמים ניסה להפטר ממנו, אבל הוא לא ויתר. לא משנה מה הוא עשה כדי להיפטר ממנו, תמיד שהוא פקח את העניים בבוקר הוא ראה את פוקס יושב על המיתה שלו. אז הוא החליט לתת אותו לך. בתור חית מחמד מהוריך המאמצים. למזלו הרב, פוקס לא חזר אליו. כשהיית בת שמונה, קראת הארי פוטר, וראש הקסמים לקח מהספר מכול מיני רעיונות לזיכרונות המזויפים שלך. למשל, השרביט, לשום קוסם בעולם אין דבר כזה. זה רק המצאה של סופרים. ובית הספר, הוא לא באמת טירה כמו שאת זוכרת. ואין כזה דבר באמת בית ספר לקוסמים. בקיצור, כל מה שאת יודעת על קוסמות הוא שקר. (טוב… לא הכל) חוץ מהשיקויים. באמת יש דבר כזה. נמשיך מהקטע שבו את הולכת לבית הספר לקוסמים. זה לא סתם זיכרון מזויף. את ראית את זה בתור טירה, אבל אם תחזרי למקום שבו היה בית הספר, את תיראי את זה בתור בית שחור וגדול. כי את כבר לא מסוממת מהממרן. זה מקום מגוריו של ראש הקסמים. גם באוכל שם היה ממרן. אבל היער אמיתי. כשפגשת אותנו ניסינו לברר מי את, וסיפרת לנו על בית הספר הקרוב. אנחנו, לא היינו מסוממים, והבנו שאת מדברת על מגוריו של ראש הקסמים. שלחנו מרגל שיבדוק מה בדיוק קרה לך, היא חיטט במיסמכים של ראש הקסמים וגנב מידע עליך. הבנו מה קרה, אבל לא סיפרנו לך. זה היה מסוכן כי ראש הקסמים ידע כל מה שאת יודעת בעזרת הממרן, ואז הוא היה יכול לגלות אותנו ולישלוח את ציידי הזאבים. אבל כשהיית בדמות זאבה אכלת משהוא בלי ממרן, וההשפעה נמוגה קצת, נמוגה מספיק כדי שראש הקסמים לא ידע עלינו. ראש הקסמים לא רצה שפוקס יהיה איתך בליל הירח המלא, אז הוא שלך את מפלצת החושך. והוא קילקל לך את השיקוי המשקם. אבל איכשהו הוא הצליח לגלות את התוכנית שלנו להבריח אותך אלינו, אז הוא שינה כמה דברים בזיכרון שלך ולקח אותך מוקדם יותר משציפינו." ג'ונס גמר לדבר, וג'ן ההמומה הסתכלה על פוקס, שהסתכל על ג'ונס, כאילו היא גילה רק עכשיו את מה שג'ונס אמר עליו. "מי הורי האמיתים?" שאלה ג'ן בקול חלוש. "לא גילינו את זה."


תגובות (2)

אהבתי!!!!!
פליזושששששששש תמשיכי!!!

11/07/2012 09:02

סבבה (=

11/07/2012 11:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך