בובספוגית חמודה
זאת ההיכרות אם ג'ס מקווה שתהנו לקרוא אולי אני לא כל כך מוכשרת בכתיבה אבל אני נהנת מזה אז מה אכפת לי...?!

-ג'ס-

בובספוגית חמודה 08/01/2013 1032 צפיות 3 תגובות
זאת ההיכרות אם ג'ס מקווה שתהנו לקרוא אולי אני לא כל כך מוכשרת בכתיבה אבל אני נהנת מזה אז מה אכפת לי...?!

היכרות איתי:
קוראים לי ג'סיקה אני שדון , אני בת 701 יש לי שיער חום ארוך ועיניים כחולות ויש לי קעקוע ליד העין בסינית שרשום שם "תקווה" עשיתי אותו בשנה שעברה כאשר הורי מתו מהמלחמה האחרונה שהייתה לנו לא מזמן.
בשנה שעברה חגגתי טקס של בגרות כדי לראות לאיזה שבט לחימה אני שייכת ולבסוף השתייכתי לשבט "רפאים" , שבט רפאים דורש : משמעת , הומור שחור , גמישות , זריזות , חשיבת מלחמה , ידע בכלי נשק, והחשוב מכל אומץ!!!
לראש השבט שלי קוראים אלבטרוס הוא דיי נחמד אבל כאשר הוא נלחם אתם לא רוצים להיות בסביבה!
חיית המחמד שלי : (לכל שדון יש חיית מחמד) אנקונדה אני קוראת לו רעם , לכל מי שלא יודע מה זה אנקודה אני אסביר זה נחש עצום שהארס שלו יהרוג שדון רק לאחר 8 דקות בלבד! , הוא יכול להיות חברותי אך שהוא עצבני הוא מסוגל להרוג את כולם אפילו אותי הוא ענקי ומפחיד והעניים שלו מהפנטות היו כמה פעמים שהוא היפנט אותי כדי להביא לו תוספת באוכל… קשה להשתלט עליו בגלל שהוא גדול נורא ותאמינו לי שלא ההיתם רוצים לראות אותו בסמטה חשוכה ביער.
החברים שלי הם : סהר , ג'ייד , טוני , ושון הם תמיד הגנו עלי והם תמיד שם בשבילי ובשנה שעברה הם עזרו להישתקם לולא הם אני לא יודעת מה אני ההיתי עושה….
מקווה שנהנתם להכיר אותי!
-ההמשך יבוא-


תגובות (3)

תמשיכי

08/01/2013 10:09

מתי את ממשיחה?

08/01/2013 11:11

עכשיו ! , איך הסיפור יש הערות או משהו כזה..?

08/01/2013 11:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך