מקווה שתירשמו לסיפור.

דם הקוסמים-הקדמה+הרשמה:

12/02/2019 698 צפיות תגובה אחת
מקווה שתירשמו לסיפור.

המוות רדף אחריו.
הקוסם הצעיר רץ ביער במהירות, מלבד ירח שנישא בגאון במרכז השמיים השחורים ואש שיצר בכף ידו האפלה עטפה אותו באינסופיות מתמשכת,שבולעת אותו ככל שממשיך לרוץ.
הוא קפץ מעל שורשי עצים,זיגזג במהירות הכי גבוהה שיכל בין עצי היער הגבוהים ומגפיו התלכלכו מהאדמה הבוצית עם הזמן.
שאגה מחרישת אוזניים נשמעה כמה מטרים מאחוריו.
הוא האיץ את עצמו עכשיו למשמע השאגה יותר,דוחק ברגליו לטוס קדימה בריצה, למרות הכאב שבהם, למרות העייפות כבר מתחילה לתת את אות השינה והקוסם הצעיר ממשיך לרוץ אל תוך היער,באפלה שהדבר ששאג אחריו.
צעדים גדולים נשמעו,הקוסם הצעיר הביט לאחור ומעד על שורש במורד הגבעה.
הוא התגלגל במהירות כמו נקניקיה והאש נכבתה מיד,כך הוא התגלגל כקילומטר עד שנעצר עם גזע עץ רחב במהלומה חזקה בצלעותיו וידו השמאלית.
הקוסם הצעיר פלט קללה נמרצת וניסה להתיישב באטיות ומיד התחרט על זה.
הכאוס שנראה כמו מתאבק מקצועי,עטוף בחושך שנראה סביבו ועיניו סגולות ובוהקות כיהלום נראו.
הכאוס ההוא נעמד במקום ונעלם כהבזק בטלפורטציה והשאיר אחריו אוויר ששרק.
באותו אופן שנעלם הוא הופיע בכריעת ברך לצד הקוסם הצעיר.
הוא צרח באימה בעוד יד הכאוס נוגעת בחזהו הפועם בחוזקה כמו תוף,ידיו ורגליו רועדות בעוד האפלה זזה על גופו ומתפשטת במהירות.
הכאוס קם בחיוך רחב,טפרים נראו מתוך חיוכו והשאר ריק מוחלט בתוך פיו.
"הגיע הזמן להקים את האדון מהמתים" אמר הכאוס בקול צרוד וחזק,כמו דלת חורקת.
"הנקמה בקוסמים עוד תגיע, ברגע שהאדון יקום לתחייה בשנית,הם יצטערו על היום בו נלחמו נגדנו" הודיע הכאוס השני,לשעבר קוסם צעיר.
הם נעלמו בהבזק טלפורטציה מהיער.
הנקמה של אנשי הכאוס בקוסמים…היא רק ההתחלה.

יסודות הקסם:
אש.
מים.
אדמה.
אוויר.
חשמל.
מתכת.
צומח.

ההרשמה:
הערה חשובה-הדמויות שתעשו הם קוסמים חדשים ותשתדלו לא לעשות רק על יסוד קסם אחד.
שם מלא:
מין:
גיל(14-19):
מראה:
אופי:
יסוד קסם:
עבר:
הערות חשובות:


תגובות (1)

הוא התגלגל במהירות כמו נקניקיה

– מכל התיאורים?…

אוקיי אני נרשם כי ככל הנראה אני אוהב סיפורים שלא באמת נגמרים.

שם מלא: פיניאס דוּסל (Pheneas Dussel)

מין: זכר

גיל(14-19): 18

מראה: שמנמן, קצת שעיר בידיים, ואניצי שיער לבן כאן ושם. העיניים תמיד אדומות מעייפות.

אופי: פיניאס הוא אנטיפת, כלומר שהוא דיי פוץ מעצבן ואין לו סבלנות לאנשים. אולי החלק שהכי לא-סבל בללמוד קסם זה כשהיה צריך להתחבב על אנשים כדי ללמוד ולהתקדם. ברגע שלא היה צריך מישהו, הוא דיי ניתק איתו כל קשר או מגע. חוץ מזה הוא חרוץ, עצמאי, ואולי גם קצת מתנשא. קצת הרבה. הוא פאקינג סנוב.

יסוד קסם: צומח

עבר:
פיניאס נולד בעיירה קטנה שבה כולם אדם לאדם זאב. הוריו חינכו אותו למשמעת נוקשה, ובצער רב זה גרם לו לזלזל בערכים כגון חברות, נאמנות או אהבה. הוא רק שקד והתאמן על הדבר היחידי שהבין ושהוריו עודדו אותו אליו: יסוד הקסם שלו, הצומח. הם השיגו לו מורים, ובשלב שגדל והוריו אילצו אותו למצוא לו עבודה ומורים לבדו, הוא נאלץ להסתדר ולעבור אל העיר הגדולה.
בעיר הגדולה הוא עבר מעבודה אחת לאחרת, שיפר את יכולותיו כקוסם, אם כי בכלל לא טרח ביכולות אנושיות. הוא השתדל לשמור על משחק הפוליטיקה ולדעת איך לא "לשרוף גשרים" (כלומר לא לאבד קשרים רק בגלל שהוא חסר סבלנות ואנוכי) אבל זה עמד לגבות את המחיר בהתאם.
רק לפני שבוע פיניאס גילה שפינו את החדר שהשכיר בעיירה משום שלא שילם בזמן. כתוצאה הוא לא מצא מקום לישון בו, ונאלץ לישון בחממה שבה עבד. המנהל שלו, שחשב שהוא מנסה לגנוב ממנו, פיטר אותו במקום. עכשיו ללא דירה וללא עבודה, החליט לחזור בבושת פנים הביתה… עד שכשיצא משערי העיר ראה שיירה של אנשים מסתוריים יוצאים מהעיר. הוא מחליט להצטרף אליהם בתמורה לשירותיו.

17/02/2019 23:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך