uta
הנה פרק עם יותר אקשן הבטחתי- קיימתי!

דמדומי האופל פרק 4

uta 31/05/2014 757 צפיות 6 תגובות
הנה פרק עם יותר אקשן הבטחתי- קיימתי!

פרק 4: תחילה

"ויקטור, זה הצליח. הם בחרו אותי.. ועכשיו אני הולך לחסל את כול צוות התקיפה שהפנימייה המפגרת הזאת בחרה.." אמר תומאס שהסתכל על ויקטור.
היה לו שיער סבוך שהסתיר מעט את עיניו האפורות הקטנות.
"יופי, עכשיו נוכל סופסוף להתחיל" אמר ויקטור, בן מאדם עבר שם,
כטיול, הוא הביט בויקטור, הוא ניסה לברוח, אבל ויקטור הצליח לתפוס אותו,
ברגע שויקטור הרים אותו הוא הרגיש חזק יותר, והבן אדם בדיוק ההפך,
עד שלבסוף הבן אדם נהפך לחיוור, וראו לו את כול העצמות.
"אתה מבין בני אדם הם חטיף בשבילי.. אבל הילדים בפנימייה, הם.. הם המנה העיקרית שלנו, כך אנחנו מתחזקים עוד יותר" אמר ויקטור, תומאס התחיל לפחד מעט, "אבל אתה יודע מה באמת יחזק אותי?" אמר ויקטור,
"שדים" הוסיף ויקטור, הוא תפס שני שדים ובלע להם את הכוח, כך עבר שד שד עד שלבסוף לא נשאר אף שד מלבדו. הוא ליקק את אצבעותיו החדות כתער. הוא נהפך לגובה של 3 מטרים.
אוקיי, עכשיו.. לך לפנימייה.. שלא יחשדו" אמר ויקטור וחייך.

"וואו, איך שאני הולך לכסח את השדים האלו" אמר מייקל, הוא הוריד את התחבושת,
"לא רק לך יש כוח ריפוי" אמר מייקל וחייך.
"מחר מתחילים האימונים" אמרה המנהלת, "אני גאה במי שבחרתי" היא הוסיפה.
"אנחנו מודים לך על שבחרת אותנו" אמרה לונה,
"תראו לי שבחרתי טוב" אמרה המנהלת וצחקה צחוק זקנים.
הם הנהנו לחיוב, ויצאו מהחדר שלה.
"משוגעת" סינן מייקל בשקט. ג'יין גיחחה מעט,
"אוי לא.." אמרה ג'יין, היא הביטה בקיר, והיא ראתה שיש שיעור מתמטיקה עם מר מוסוביץ' המורה השנוא עליה ביותר בעולם, יש לה כוח של טיפוס על קירות וראייה דרך קירות.

פתאום הכניסה הראשית נפרצה,ומשם יצא ויקטור, הוא חייך והביט בכול הילדים שהיו בפנימייה.
"אוי לא כפול.." אמר מייקל,
"תקשיבו לי, אני, מייקל ותום נלחם בו בינתיים תוציאו מכאן את כולם" פקד ג'ק, ג'ק נהפך למפלצת השחורה הענקית שהגיעה לגובה של ויקטור, מייקל נהפך לדרקון אדום יורק אש, ותום התחיל לזרוק עליו כיסאות בעזרת כוח המחשבה.
"המסיבה מתחילה" אמר ויקטור, הוא בקושי הרגיש את הכיסאות שנתקעו בו,
תוך כדי זה שג'ק רץ עליו שומעים צרחות של נערות שראו את המפלצות, ויקטור נתן אגרוף לג'ק. בינתיים מייקל נשך את רגלו של ויקטור ותום ניצל זאת וזרק על ויקטור קיר.
ג'ק נתן לויקטור אגרוף בבטן, וויקטור תפס את מייקל מהצוואר והפיל אותו על הרצפה, סדקים גדולים הופיעו ברצפה, ג'ק תפס את הכתפיים של ויקטור וזרק אותו אל מחוץ למסדרון. היה שם שטח ענקי של דשא. ויקטור לא וויתר וקפץ על ג'ק, בעוד שתום זרק על ויקטור עמוד, אבל גם זה לא השפיע עליו, מייקל יצא מהחור הענקי שהיה בקיר והתחיל לירוק אש על ויקטור, אבל גם זה לא השפיע עליו. הוא התחיל לחנוק את ג'ק, אבל ג'ק נתן לו אגרופים.
"תקשיב לי, אל תתעסק איתי" אמר ג'ק ותפס את ידו של ויקטור וזרק אותו לאוויר וויקטור נעלם.
הם חזרו לצורתם האנושית, "וואו זה היה קשה" אמר מייקל.


תגובות (6)

פרק מצוין אבל קצת מסובך.

31/05/2014 11:05
uta uta

כן.. תודה

31/05/2014 11:09

העלילה מיתקדמת יותר מדיי מהרוש…צאבל סך הכל אהבתי, עשית המשך? נתתי לך חלק ב׳

31/05/2014 11:16

תמשיךךך(;

נ.ב
איפה ג'סיקה?

31/05/2014 11:23
uta uta

היא תצטרף פרק הבא

31/05/2014 12:31
uta uta

ואולימפוס, העלילה מתקדמת יחסית מהר כי יש רק 10 פרקים בעונה..

31/05/2014 13:50
5 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך