uta
בעיה נפתרה, בעיה חדשה נוצרה :)

דמדומי האופל פרק 6

uta 31/05/2014 703 צפיות 7 תגובות
בעיה נפתרה, בעיה חדשה נוצרה :)

פרק 6: חף מפשע

"מסכן מייק, יושב בכלא על משהו שהוא לא עשה." אמרה לונה בתחושת עצב.
"את יודעת מה? אני הבטחתי לו שאני יגלה מי הפליל אותו, וזה מה שאני יעשה" אמר ג'ק,
"איך אתה תעשה את זה שרלוק?" אמר תומאס בזלזול שנכנס פתאום לשיחה,
"אני יודע שזה אתה, תחשוב על זה מייקל אומר לי שאתה עומד לבגוד בנו, ואז לפתע הוא נכנס לכלא על רצח ילדה, ואיך ידעת שהוא יודע שאתה בוגד? השתמשת בחבר המפגר שלך כדי שיצותת להם לשיחה. עכשיו אני צריך רק הוכחה שאתה הרגת אותה ולא מייקל" אמר ג'ק,
"בהצלחה, בחיפוש כלום" אמר תומאס, הוא הזיע מעט אבל אי אפשר היה לראות זאת.
ג'ק הלך, "לאן אתה הולך?" שאלה לונה
" לעבר השירותים, שם התבצע הרצח אולי אני ימצא רמזים" אמר ג'ק, הוא פתח את הדלת, הוא לקח את ג'יין כדי שתגיד לו אם היא רואה טביעת אצבע של תלמיד אחר.
"לא אני לא רואה דבר" אמרה ג'יין,
"תודה בכל מקרה" אמר ג'ק, היא באה לצאת ואז היא ראתה קרע של חולצה על הדלת.
"אין מצב שהוא פספס את זה, השוטר קיבל שוחד" אמרה ג'יין,
"ונחשי מי שיחד אותו?" אמר ג'ק,
"אני לא יודעת אתה?" שאלה ג'יין,
"לא, אבל המצלמה יודעת" אמר ג'ק והצביע על המצלמת אבטחה שהייתה שם. הם הלכו לעבר חדר הבקרה, היה מסדרון מלא בילדים שנתקעו בהם. בכול זאת הפסקה, הם הגיעו למחשב הראשי, היה כתוב, הקלטה 2345116 היא הייתה לשייכת ליום של הרציחה. הם הריצו אחורה לאתמול באותה שעה שהילדה נרצחה, והם ראו את תומאס חונק אותה, הם התקשרו לפואריטי שיבוא לראות זאת ולגם למנהלת.
תומאס הביט בהם לא היה מאמין שהוא פספס מצלמת אבטחה, שחררו את מייק, לקחו את תומאס ואת השוטר שקיבל שוחד לכלא.
"לאחר האירועים שקרו היום, אני רוצה להתנצל. מייקל, אני מצטערת שלא האמנתי לך, אני פשוט לא האמנתי שתומאס הנכד שלי, יכול לעשות זאת. ועכשיו במקום תומאס אני שמה את ג'סיקה להחליפו" אמרה המנהלת, ג'סיקה התקדמה לבמה וכולם מחאו לה כפיים.
"אני מודה לכם" אמרה ג'סיקה וחזרה למקומה. טס התחילה להרגיש כאב ראש נוראי, היא ראתה את ויקטור, מתקדם לעבר הפנימייה במהירות ומרוב עוצמתו היא התעלפה.
הוא התנגש בקיר ופרץ לעבר האולם, ג'ק קפץ לעבר קידמת הבמה והשתנה למפלצת, הוא רץ לעבר ויקטור, והתחיל לתת לו אגרופים, ויקטור שהיה חזק יותר תפס את ראשו של ג'ק והעיף אותו לצד השני של האולם, מייקל נהפך עוג, עם שיער שחור ועור אפור, הוא רץ לעבר ויקטור והתחיל לחנוק אותו, ויקטור נתן לו אגרוף בבטן ואחר כך בגב, ואז בעט בו, ג'ק תפס את המנורה הגדולה מברזל שהייתה תלויה ונתן לו את המנורה בראש , הוא תפס את ויקטור הוא אמר: "מייק, תגמור אותו" אמר ג'ק בקול נמוך ומאיים, מייקל נתן את כול כולו ונתן לו אגרוף בבטן 3 פעמים.
"זה לא נגמר" אמר ויקטור, הוא תפס את ג'ק והעיף אותו על הקיר, והוא לקח את מייקל והתחיל לשאוב לו את הכוח, מייקל נהפך חזרה לבן אדם וג'ק הצליח לעצור את ויקטור לפני שחיסל את מייקל.
"אתה הבא בתור" אמר ויקטור והסתכל על ג'ק ונעלם.
ג'ק חזר לצורתו האנושית ורץ לבדוק מה קורה עם מייקל,
"אחי אתה בסדר?" שאל ג'ק,
"לא כל כך, אני איבדתי את הכוח שלי. אני לא מצליח להפוך יותר לכול דבר שאני רוצה" אמר מייקל באכזבה.


תגובות (7)

אני – שונא – אותך, למה לעשות זאת למייק?! הוא כזה, כזה, עוגי!

31/05/2014 16:02
    uta uta

    תסמוך עליי, אני לא יכול לגלות לך מה יקרה לו, אבל זה משהו טוב..בנוסף לכוח שלו שעומד לחזור עליו הוא יקבל משהו בונוס :)

    31/05/2014 16:03

מסכן… אין לו יותר כוחות :(
תמשיך דחוףף

31/05/2014 16:25

ההממששךך!!!!

31/05/2014 16:25
uta uta

אני עכשיו כותב את פרק 7 רק להודיע פרק 10 פרק אחרון ומתחילה העונה השנייה של הנוסע בזמן :)

31/05/2014 16:29

    טוב קדימה! אסור שמייק לא יוכל להפוך לארנב!

    31/05/2014 16:34

    יששש, הנוסע בזמן חוזר !!

    31/05/2014 16:37
5 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך