THE LEGEND
כל פרק אחד יעלה בכל שבוע. תיהנו מהפרק הזה מקווה שאהבתם.

האגדה-פרק 2- התכנית של ג'ון מתחילה

THE LEGEND 02/05/2020 423 צפיות תגובה אחת
כל פרק אחד יעלה בכל שבוע. תיהנו מהפרק הזה מקווה שאהבתם.

בשנת 2013, 20 שנה לאחר המלחמה הגדולה בקרייטון , ג'ייק חי את חייו הרגילים כאחד שלא יודע על ההיסטוריה של קרייטון מקום הולדתו, אלא כבן אדם נורמלי.

ג'ייק נמצא בלוס אנג'לס ושם מתגורר עם אמו, ג'ייק חוגג את יום הולדתו ה-23 ומחליט לטייל עם חבריו באפריקה. בינתיים בלוס אנג'לס ג'ייק עובד כשומר כניסה לקולנוע. ג'ייק אומר לחבריו שהוא בדרך לפגישה שהם תכננו ומגיע תוך זמן קצר לביתו וחבריו הטובים אשר עשו לו מסיבת הפתעה הפתיעו אותו עד שכמעט נפל במדרגות. כולם צחקו ונהנו וג'ייק אומר לחבריו לשבת בספה שנמצאת בסלון מול הטלוויזיה ומחליט לספר שהוא רוצה לטוס איתם לאפריקה.
ג'ייק מספר להם וליאו חברו הטוב ביותר עונה בהתלהבות "סוף סוף, כמה זמן רצינו לטוס ."
ג'ייסון הגיב "כן, אבל לאיפה נלך ? "
ג'ייק אומר חזרה לג'ייסון " אנחנו הולכים לאפריקה , רציתי ללכת לשם מאז שהייתי ילד."
ג'ולי חברתו של ג'ייק הנמצאת במערכת יחסים איתו מנשקת אותו על הלחי ואומרת
" מה שאתה רוצה אתה תקבל."
ג'ייק מסתכל עליה בחיוך ומנשק אותה חזרה וביחד הם הולכים כולם לסרט בקולנוע .
ג'ניפר נותנת לג'ייק את הכרטיסים ונותנת לו נשיקה על המצח .
לאחר שכולם הלכו ורק ג'ניפר נמצאת בבית היא מתקשרת עם שומר העולמות ואומרת שהיא מוכנה לתת לג'ייק להגשים את ייעודו.
שומר העולמות אומר לה " כשהוא יגיע לאפריקה אחד מהמקומות בו הוא יבקר זה היער שם הוא כבר ימצא את הדרך לשער ושם זה יהיה המבחן הראשון שלו."
" ומה המבחן הראשון שלו?" ג'ניפר שואלת כפחד מייעודו של ג'ייק.
שומר העולמות אומר לה "השער מושגח על ידי חיה שתנסה לתקוף ולהזהיר את ג'ייק מהכניסה לשער. הוא יהיה חייב לחשוב ולהיות אמיץ."
" אז בעצם זה מבחן האמיצות, אם הוא יביס את החיה הוא ייכנס לקרייטון יחד עם חבריו."
שומר העולמות אומר לה " הגיע הזמן שהוא יעשה את זה, אביו השתחרר מעולם האופל וכשנלחמנו מולו הוא כמעט והצליח להביס את כולנו אך הצלחנו לקחת את החרב האגדית. הוא רוצה נקמה להרוס את העולמות, הוא יביא למלחמה גדולה בין כולם והפעם רק ג'ייק יצליח לחסל אותו."
ג'ניפר אומרת לו "אם זה מה שג'ייק צריך לעשות אני מבינה אבל אל תתן לו להיות לבד בזה, הוא צריך מישהו כמוך וכמו חבריו. תבטיח לי שתשמור עליו."
"אני מבטיח לך שאני אשמור עליו כל עוד אני חי ." שומר העולמות אומר לה וחוזר חזרה לקרייטון.
בינתיים בכדור הארץ כ-200 מטר מתחת לאדמה ג'ון נמצא יחד עם בנו ג'יידן , אחיו החורג של ג'ייק , ואומר לו שהתכנית מתחילה. אבא , אני מוכן להרוג את ג'ייק אחת ולתמיד." ג'יידן אמר.
"אני יודע שאתה מוכן,בני, אבל אם אתה לא תיזהר ג'ייק יכול לחסל אותך, לא משנה כמה אתה אגרסיבי וחסר רחמים או כמה אתה חזק, הוא יכול להרוג אותך כי הוא האגדה אז תיזהר." הסביר לו ג'ון.
"אבל מה איתך? איפה אתה תהיה?" שאל ג'יידן את ג'ון.
"אני מתכונן לקרב שלי ושל ג'ייק , כי אני והוא הולכים לגמור את זה אחת ולתמיד, אבל החרב לא תהיה בפוטנציאל המלא שלה בלי שג'ייק יעשה זאת, הוא צריך להאמין בעצמו ובינתיים יש לי חרב מספיק חזקה לעמוד מול החרב האגדית. אז אל תדאג , רק תנסה לפגוע בו ובחבריו כמה שיותר." ג'ון ענה לו והסביר לו.
ג'יידן נפרד מג'ון ובכך תוכניתם מתחילה. "אבא, אני הולך לאפריקה לעקוב אחריהם."
"קח לך עשרה חיילים ותלך לחסל אותו ולפגוע בו." אמר ג'ון לג'יידן .
ג'יידן יוצא לדרך ונפרד מאביו לשלום.
"אני מקווה שאתה מוכן ג'ייק , כי הפעם זה יהיה מלחמה." ג'ון אומר ברצינות רבה ומתחיל עם תכניתו השטנית.


תגובות (1)

סיפור מדהים

25/10/2021 21:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך