נויה 123
זה פעם ראשונה שאני מעלה סיפור, אז בבקשה תגובות עדינות... :)... למרות שאני מקווה שיהיו פחות תגובות ויותר דמויות!!! :)

הבטחה של אש וקרח- הרשמה.

נויה 123 14/10/2014 812 צפיות 24 תגובות
זה פעם ראשונה שאני מעלה סיפור, אז בבקשה תגובות עדינות... :)... למרות שאני מקווה שיהיו פחות תגובות ויותר דמויות!!! :)

ג'ניפר הייתה רק בת עשר כאשר אמה מתה. נאמר לה על-ידי סבתה שאמה נפטרה משריפה שהתחוללה בבית הישן שבעיר. אמה הייתה הדבר החשוב לה מכל. כאשר ג'ניפר הייתה בת שלוש-עשרה, שלוש שנים לאחר מכן, היא סוף סוף הבינה שהשרפה הייתה רק סיפור כיסוי, כי אמה נרצחה בידיו של כוח על טבעי מסוים, ולמרות כל מאמציה לגלות מהו, היא לא הצליחה. בגיל שבע-עשרה כבר הייתה לציידת מוכשרת שרוצה לנקום בשם אמה, והרגה כ-34 יצורים על טבעיים, אנשיי זאב, ערפדים, מכשפות, וכל יצור אחר שאי פעם תוכלו לחשוב עליו. אבל מה קורה, כאשר היא מתאהבת ביצור על טבעי?

הספר כולל את הז'אנרים הבאים: אימה, אגדות, אהבה, והמון מדע בדיוני.

ההרשמה תערך כך:

שם + שם משפחה:

יצור על טבעי / בן אנוש ( במקרה והדמות היא על טבעית, לפרט מהי.)

בן / בת:

גיל: רצוי נערים בגילאים 16-19 אבל שוב, זאת החלטה שלכם ;) !!! וזה לא משנה אם הם יהיו בניי 19, 22, או 56.

מראה: (כולל לבוש)

אופי: (חובה!)

פחד / חרדה: לפרט מה.

תכונה מסתורית: (לדוגמא: ראיית העתיד, קריאת מחשבות, ראיית לילה, וכל מה שעולה לכם בראש, גם הדברים המטורפים ביותר).

אז… זהו!! ומקווה שתאהבו את הספר שלי!!! ;)

נויה ברגר.


תגובות (24)

שם: בליימי מורגן.
יצור על טבעי: אשת זאב.
בת
גיל: 19.
מראה: שיער שחור ארוך חלק ושומני, גבוהה, עיניים סגולות כהות במיוחד אישוניים חתוליים, שפתיים מלאות, רזה באופן כמעט מפחיד, מגפיים צבאיות שחורות, טייץ שחור, גופייה שחורה נופלת,שרשרת עם אבן אודם.
אופי: נחושה, לוחמנית, קשוחה, עקשנית, מאוד אסטרטגית לא תפעל בצורה פזיזה, קפדנית, פרפקציוניסתית.
פחד: זהב.
תוכנה מסתורית: ראיית לילה.
מקווה שתוסיפי למרות כל הקלישאות :)

14/10/2014 21:11

שם: פייאנדרה גלנרו (הכינוי שלה הוא פייא).
יצורה על טבעית
בת
גיל: 18
מראה: גבוה, רזה, שרירית, עור שחום, שיער חום-שחור פרוע עד הכתפיים, עיינים אפורות נוצצות שאם מסתכלים מספיק קרוב לתוך העיניים שלה אפשר לראות שיש טבעת של אש שמקיפה את הצבע עיינים שלה.
כשהיא מחייכת אפשר לראות שחסר לה ניב בצד ימין.
לובשת בדרך כלל מכנסיים ארוכים מתרחבים שחורים וגופיות רפויות בצבע זית. תמיד עונדת סיכת שיער עם כדור שקוף פצפון בולט עליה.
אופי: חזקה נפשית וגופנית, שנונה, חצופה, לא נרתעת, חברה נאמנה, לא כדאי להיות אויב שלה- היא יכולה להיות אכזרית… צחקנית.
פחד/חרדה: מפחדת לאבד את עצמה (אל תשאלו)
תכונה מסתורית: בעזרת הכדור הפצפון על הסיכה שלה היא יכולה לשגר את עצמה ממקום למקום/ לראות מה קורה במקום מסויים (רק אם היא הייתה בו מתישהו פעם)/ לצפות בעתיד, באופן מטושטש וחמקמק :) .
איך?

14/10/2014 21:12

אה שכחתי-
היא יצורה על טיבעית כי לפעמים חלק מהגוף שלה הופך לערפל או לעשן… אפשר לומר שהיא שייכת לזן: עפאשר

14/10/2014 21:14

רעיון יפה!
שם:לורן פיניטקה
יצור על טבעי: בסיליסק מוטנט.
מראה:נחש עצום עם כנפיים דקיקות בגבו ושלושה ראשים עצומים ותערים ענקיים בשיניים עיניים סגולות וידיים אנושיות חסרות תועלת בצידי גופו.
אופי:עדיו נפש, נעלב בקלות, גאון ומסוגל להגות תוכנית מדהימה בשניות, אוהב לעזור ורק לעיתים רחוקות נלחם, אבל כשזה קורה…
גיל: 5371
פחד:שונא קרח לא משנה מה קורה כשקר לו הוא מאבד שליטה על עצמו.
תכונה מסתורית:מסוגל להפוך מתי שהוא רוצה לצעיר יותר או זקן יותר והוא מסוגל להפוך אפילו חזרה לביצה!

14/10/2014 21:18

בן

14/10/2014 21:18

כולכם בפנים!!! D: תודה רבה אלה דמויות פשוט מהממות!!!

14/10/2014 21:19

לדישן-

הייתי ממליצה לך שאחד מהכוחות העל טבעיים שלו, זה שהוא יכול בנוסף לכל אלה לשנות צורה מצורת הנחש לבן אנוש, אבל אני לא מוסיפה את זה בלי שתסכים…

14/10/2014 21:27

שם: לין סיילנס
גיל: 18
יצור על טבעי: מכשפה.

מראה: שיער ג'ינג'י ארוך כאשר קצוותיו בצבע אדום-להבה, עינייה בצבע דבש המתערבב באדום. על הכתף שלה קעקוע של 3 ציפורים קטנים המסמלים את החופש שלה.בצידו הימני של האף, עגיף.
בדרך כלל מסתובבת עם צמה, גופיות צמודות,ג'ינס צמוד קרוע,ומגפי עור שחורות.

אופי: עקשנית, שקטה אבל כמו שאומרים מים שקטים חודרים עמוק.
בדרך כלל תתחבר רק עם בנים ובקושי תסתדר עם בנות. היא לעולם לא תפקיר את חבריה בשטח, תמיד תהיה שם להקשיב ולעזור, נקמנית בעלת ביטחון גבוה,
אך אם מישהו ימצא חן בעיניה, תאבד את בטחונה לידו.

פחד: אש, מכיוון שבילדותה ,ביתה הוצת כאשר היתה בתוכו, היא בקושי הצליחה לשרוד, ולא ידעה מי הציל אותה מהשריפה.

תכונה מסתורית: יכולה לגרום לבן אדם אחר להתפתל מכאבים על ידי מבט ישיר לתוך העיניים. הבן אדם ירגיש בכאב צורם כאילו חורטים בראשו ורעש בלתי מוסבר באוזניו. אין מי ששורד יותר משתי דקות.

מצפה לקרוא את הסיפור :]

14/10/2014 21:40

שם: אליזבת נואל
מראה: שיער חום חלק עד המותניים עיינים חומות פה אדום עור בהיר אבל לא יותר מידי שיניים לבנות מבריקות וישרות גובה 1.60 היא ניראת עדינה אבל היא בכלל לא..
יצור על טבעי: ערפדית
אופי:רגישה מאוד ביישנית אוהבת לעזור שותה רק דם חיות קשה לה להתחבר לאנשים אופטימית הולכת לפי תחושות בטן.
גיל: 155- אבל היא נראת כמו בת 18 כי היא השתנתה לערפדית בגיל 18
פחד:מפחדת מנחשים- הפחד הכי גדול שלה
תכונה מסתורית: קוראת מחשבות- היא יכולה לקרוא את כל המחשבות של בן אדם שנמצא לידה או מסביב לה
וזהו (: מקווה שתוסיפי אותי ודרך אגב סיפור מהממם ממש אהבתי (:

14/10/2014 21:40

מוסיפה את כולכם ושוב תודה רבה בחיים לא חשבתי שבסיפור הראשון שלי, על ההתחלה יהיו לי כל-כך הרבה אנשים שרוצים לקרוא את הסיפור שלי אני מודה לכולכם…

ודרך אגב: למי שקורא את הסיפור שלי, אני ממליצה להסתכל מחר באתר בסביבות השעה 21:45 :)

14/10/2014 21:49

וואו, האמת שאין לי הרבה זמן אז אני יעשה את זה מהיר-
שם: רייבן דנבר
גיל:23
יצור על טיבעי- מוטנטית (אנשים שנולדו אם כוחות על טבעים)
אופי: חשדנית, צינית, פסימית, אם זה בסדר אפשר שהיא תשנא את אליזבת שמעלי? אני יסביר אחר כך למה.
פחד: בכללי אין לה, רק המוות מפחיד אותה וגם על זה לא בטוח.
תכונה מיסתורית-דבר ראשון בכללי עדיף לקרוא לזה כוח על טבעי. היא מתקשרת בטלפטיה (במחשבות) אם בעלי חיים והם עושים כפקודתה.
בקשר להקדמה- לפי איך שכתבת את זה לא הייתי מנחשת שאת חדשה בזה, הסיפור נשמע מאוד יפה ואני אשמח לקרוא, אבל בדרך כלל בהרשמות מבקשים גם רקע שזה מה שקרה לפני, ילדות, גילוי כוחות, משפחה. אני חושבת שזה יעזור לך להבין את הדמויות יותר ואת הסיבות לתכונות שלהם. את רוצה שאני אכתוב לה רקע? חוץ מזה הייתי שמחה אם תקראי סיפורים שלי, גם אני כותבת פנטזיה ומדע בדיוני. בהצלחה ואם את צריכה עזרה את יכולה תמיד לבקש, יש באתר הזה אנשים באמת נפלאים שישמחו לעזור D:. תתחילי מהר!

14/10/2014 22:17

נמנמ אפשר שניים? אני חולת הרשמות!
שם: לוגאו לופז
גיל:19
יצור: אפשר בן אלמוות?
מראה: שיער פרוע במעט בצבע שחור עם קצוות אדומים, עור די בהיר, גבוה ומעט שרירי. עיניו כחולות, שפתיו עבות ורחבות. ילבש בדרך כלל ג'ינסים שחורים, סניקרס וחולצות רחבות במקצת חלקות בדרך כלל.
אופי: מתבודד לרוב, בעל מזג חם, זאת אומרת מתרגז בקלות מאוד ותגובותיו קיצוניות וחמורות ורק אנשים מעוחדים ובודדים מצלחים לרסן אותו. כל משפט שני שלו ציני ולא רציני, הוא מזלזל ברוב האנשים וקשה לו לסמוך על אנשים.
פחד: יש לו פחד קשה מאי וודאות. הוא שונא ואף מפחד לא לדעת דברים. כן…
תכונה מסתורית: ךחדור למחשבות של אנשים ולשנות אותם.

עוד אחת כי אני סוג של אובססיבית להרשמותת.
שם: ג'קלין פייג'
גיל:18
בת אנוש.
מראה: גוף שעון חול כזה, חטובה מאוד, עור שזוף, שיער מתולתל וקופצני בצבע חום זהוב המגיע עד קצת אחרי מותנייה, עיינים מעו מלוכסנות וחומות, גומות, עצמות לחיים גבוהות, שפתיים עבות ורחבות. תלבש בדרך כלל מכנסי היפהופ כאלה, קשה להסביר, שמעו רחבים ויש כזה רווח למטה. מקווה שהבנת. נעליי סניקרס עם עקב וגופיות צמודות שמבליטות את החזה שלה ואת קימורי גופה.
אופי: היא לא מפחדת מכלום, כך לפחות היא טוענת. היא סת אנוש ולהיות בסביבת אנשים לא מפחידה אותה, להפך, מסקרנת אותה. היא תנסה להיות חביבה על כולם למרות שזה לא בדיוק יילך לה. היא נוטה לצעוק ולהאשים אחרים מבלי הוכחות. היא חייה על תשומת לב וכל דקה שהיא לא במרכז העיניינים זה כמו ממות בשבילה. היא צחקקנית ולפעמים החיוך הכובש שעל פנייה נראה מעט מאולץ. היא מצליחה לרסן את העצבים שבה וגמעט תמיד נראת רגועה. למרות יופיה הפשוט היא יפיפיה ויש בה משהו כובש, עייניה נוצצות וחיוכה כובש בעיקר שגומותייה מעניקות לה מראה תמים, מה שהיא לא כל כך. היא תיהי חייבת לצעדה בחור, והיא יודעת לתמרן בחוריםמואולי זה בעיקר גופה. היא נקמנית מאוד אך יכולה להיות חברה טובה כאשר מישהו לא בוגד באמונה.
פחד: יש לה חרדת נטישה. כשהייתה קטנה הוריה נטשו אותה ומאז היא חייבת סביבה אנשים ולדאוג שתמיד לא תהיה לבד.
תכונה מסתורית: רק במגע עם אנשים היא יכולה לדעת הכל על עברם.

מקווה שזה בסדר.

14/10/2014 22:41

לפפר –

רציתי להגיד מספר דברים:

1. מדוע את רוצה שהיא תשנא את אליזבת? זה מאוד חשוב להמשך הסיפור.

2. סליחה שלא ביקשתי רקע….:) פשוט נורא התרגשתי לשלוח את זה ששכחתי בדרך את זה, אז אם את יכולה לשלוח לי רקע אז אני אשמח מאוד.

3. בשמחה אני אקרא סיפורים שלך!!! תודה על ההזמנה :)

4. תודה על כל הדברים הנחמדים שרשמת לי, צריך עוד הרבה אנשים כמוך באתר.

תודה רבה….;)

14/10/2014 22:42

ללין:

הדמיות ממש בסדר, ואני באמת אהבתי אותם. יש לי בקשה בשבילך: אם אפשר שתעשי ותבני לי עוד 2 דמויות. (אני מבקשת ממך כי את כנראה טובה פשוט בלייצר דמויות, וכי את אוהבת את זה).

1. נערה מאוד נמוכה ושמנה, הנגררת בחבורה, זו שכולם צוחקים עליה, אבל היא עם אופי מיוחד…

2. הבן ה "קול" בחבורה, הכי חתיך, זה שמוביל את כולם אבל הוא שומר סוד אפל מעברו.

אני מאמינה בך, תודה. :) ;)

14/10/2014 22:58

את יכולה לעשות מה שבה לך עם הדמות שנתתי לך.

15/10/2014 16:53

אני רוצה שהיא תשנא את אליזבת כי אליזבת שותה דם חיות והיא מתקשרת איתן ומבינה שהן זועקות לעזרה.
רקע- הייתה לה ילדות נורמאלית, בגיל 18 הלכה לעבוד בחנות חיות ושם גילת את כוחותיה, אחרי כמה שנים ראתה ציידים הורגים חיות והלכה לחיות אם להקות הבר ביער ולשמור עליהם מבני האדם, לאט לאט התחילה לשנוא בני אדם ובעיקר ערפדים כמו אליזבת שהיו באים ליער שלה כדיי להרוג את החיות שלה אבל היו חזקים בשבילה והיא לא הצליחה להפסיק אותם, (היא אישית צמחונית).
אם את רוצה אני יכולה לכתוב לך עוד דמות אם צריך.

15/10/2014 17:20

    הייתי רוצה שתיכתבי לי את הדמויות שנתתי ללין, אם את יכולה.

    15/10/2014 18:42

אוי לא שמתי לב, אפשר עדיין לכתוב?? ^^ או לפחות תני לי אחד ולפפר אחד

15/10/2014 18:54

אני אכתוב בכל מקרה ^^
שם: נייקה אד
גיל: 17
מראה: נמוכה מאוד מאוד, שמנה, לחיים שמנות ועגולות שלרוב צבען אדום ולא מסומק, עיינים גדולות שצבען נע בין חום לחום אדמדם. אפה סולד עד מאוד (שדי מזכיר את מיס פיגי החמודה) שפתייה צרות ודי דקות. יש לה מעט סנטר כפול, אצבעותייה שמנמנות. שיערה דליל וצבעו נע בין זהוב לשטני, מגיע לה עד קצת אחרי הכתפיים. היא תלבש לרוב בגדים כמו שהשולטות בחבורה ילבשו, היא לרוס תחכה אותן בלבוש אך להגנתה תמיד תגיד שזה טעמה, מה שלא נכון כלל. אז נגיד עם לבושה של אחת 'המקובלות' הוא חצאיות ציני או שמלות מיני, היא פשןט תלבש גם, בין אם זה מחמיא לה בין אם זה לא. למרות שהיא צריכה עקבים, בשל גובה הנמוך, היא לא תנעל. היא ועקבים זה אסון, וזה הדבר היחיד שלא תעשה לפי המקובלות.
אופי: לפעמים ונדמה שלא באמת מכירים אותה, היא תעשה מה שכולם עושים ולא תשמיע את דעתה אפילו אם זה ממש לא מוצא חן בעייניה, לפעמים נראה שהיא מנסה פשוט להשתייך. היא מראה לכולם שהיא בעלת ביטחוו, מה שלא כל כך נכוןת היא נגגרת אחרי החבורה, ולפעמים, תגיד ממש את אותם משפטים שאמרו מקובלי החבןגה וסחפו אחריהם אנשים. היא לא בטוחה בעצמה כלל, היא לא מראה זאת ולכן היא עושה מה שאחרים עושים. למרות כל נסינותיה לעשות מה שכולם עושים, ולנסות להיות מקובלת זה לא ממש עובד לה. עדיין צוחקים עלייה, על נסיונותיה הכושלים לרןב אך לרוב גם מוצלחים. היא פגיעה אך לא מראה זאת, הצחקוקים של אחרים בהחלט מפריעים לה. היא חייבת לנסות להיות אהובה על כטלם ולפעמים תהיה חייבת לסחןט מחמאות.
פחד/חרדה: מפחדת שיגלו את האופי האמיתי שלה. מפחדת לא להימצא חן בעייני כולם.
תכונה מסתורית: היא יכולה להפוך לבלתי ניראת. ולפעמים היא נכנסת לחדרים שמרכלים עלייה שומעת הכל ונפגעת.
מקווה שזה בסדר ועכשיו אני אכתוב גם את השני ^^

15/10/2014 19:09

    הו והיא בת אנוש בסדר?

    15/10/2014 19:11

שם: מייקל הנווס
גיל: 19
יצור: ערפד -כי הם יפים-
מראה: עור בהיר -טוב כי הוא ערפד- שיער אשר מורם כלפיי מעלה ונוטה מעט לצד ימין, בצבע חום כהה-שחור זה נתון למחלוקת, כאלה חושבים ככה וחלק ככב למרות ששניהם צודקים. יש לו מעט גוונים טבעיים בצבע חום דבש שמשתלב בצורה מדהימה עם שיערו המרשים. עיניו בצבע אדום מהפנט ואפשר להביט שעות בעינים. ריסים ארוכים וצפופים מעניקים לו מראה מסתורי ומהפנט. שפתיו, ובכלל כל פניו, משורטטות. שפתיו רחבות במקצת ומעט עבות, חיוכו כובש ושיניו צחורות וישרות לגמרי. אפו מעט מחודד בסיומו אך בצורה יפה. גומות עמוקות ומושלמות מוצבות בשתי צידי לחייו. הוא גבוה ומרשים וזרועותיו שריריות וכך גם כל גופו.
אופי: למרות יופיו, שמעניק לו לא מעט מעריצות ומגררים, הוא לא מעחס לזה חשיבות ובהחלט מעדיף לחשוב שזה בגלל הכריזמה שלו. הוא כריזמטי נורא, אדיב ואף נדיב. הוא מתחשב בכולם, ולעולם לא ישאיר חברים מאחור. הוא אמיץ נורא ולפעמים יכול לעשוץ מעשים די פזיזים. הוא סוחף את כולם אחריו, ורק סמילה אחת שלו יכולים כולם להשתתק ולהביא לו את תשומת הלב שהןא דורש. הוא שנון ולפעמים גם ציני, הור יודע להרגיע את חבריו אף על פי שהוא לא בדיוק יכול להרגיע את עצמו. נאומים זה הקטע החזק שלו, הוא מסויף להם מעט צחוק ומעט משפטי נקמה וכולם שבויים לו ויעשו כדבריו. הוא ספורטיבי ומנהיג מלידה. כל הבנות נוהגוץ להתמרח עליו אף על פי שהור לא רודף שמלות. הוא חברמן ותמיד לא ייתן לאחרים תתחושה שהוא סמכותי יותר מהם.
רקע כזה קצר: בגיל 14 בערך, הוא ניצל את כוחותיו כערפד לרעה, הוא לא יכל לשלוט ברצוו העז שלו לדם ופשוט הרג, רצח, לקח דם מכל מי שעמד בדרכו. הוא םשוט היה מכור. אף אחד מהחבורה לא יודע על זה כי הור יודע שברגע שייודע להם הם יתרחקו ממנו ואף ינדו אותו. אם אפשר שתהיה מישהי אחת שהוא ייסמך עלייה ויספר לה, אך לא חייב. היום הוא לא לוקח דם מאנשים אףצעל פי שהרמון העז הזה עדין בועט בו, יש לו קופסאות של דם מחיות ודם מלאכותי כזה.
פחד חרדה: שהרצון שלו לדם יתגבר עליו והוא פשוט יצא מדעתו וירצח את חבריו.
כוח מסתורי: אין לי עוד רעיונות אז אם תקחי את הדמות הזו תוסיפי את חח ^^

מקווה ששתי הדמויות בסדר ואם צריך לשנות משהו תשני

15/10/2014 19:26

    הדמויות יפות מאוד תודה רבה והייתי מקווה שתעקבי אחריי הסיפור, פרק ראשון יעלה עוד כמה דקות…. :)

    15/10/2014 20:38

ההרשמה עדיין ממשיכה, אתם מוזמנים לכתוב עוד דמויות :)

24/10/2014 17:11

תקשיבו אני ממש צריכה עוד דמויות בבקשה תכתבו לי!!!

22/11/2014 15:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך