נויה 123
קצר... אני יודעת..... אני אמשיך לעלות פרקים בקצב יותר איטי ופרקים קצרים. מקווה שאהבתם, ותיתנו תגובות!!! :)

הבטחה של אש וקרח פרק 6 חלק 2

נויה 123 27/11/2014 726 צפיות 6 תגובות
קצר... אני יודעת..... אני אמשיך לעלות פרקים בקצב יותר איטי ופרקים קצרים. מקווה שאהבתם, ותיתנו תגובות!!! :)

הלכנו במסדרון האחרון בבית הספר. למרות שהתלמידים היו אמורים ללמוד עכשיו, היה נורא שקט. כל שלושה מטרים היתה דלת חדשה. בין כל דלת היו ספסליי פיקניק שצופו בצבע עץ יפהפה. אור השמש הזהוב והחמים שחדר מהחלונות הציף את כל הפריטים במסדרון באור רך. על הקירות, היו תלויים תמונות של תלמידים ומורים והמקום נראה מקום שליו ונעים ללמוד בו. המקום השרה עליי תחושת רוגע. הנחתי לעצמי להפסיק לעמוד על המישמר, והרכנתי את ראשי. נאנחתי. שערי ריצד ורקד מול עייני, אך לא היה לי אכפת. אט אט התחלתי להירגע, מניחה לגופי להיכנע לתחושת הרוגע. חשבתי על מאורעות הימיים האחרונים: ילדה שאני לא מכירה לקחה אותי למחנה מוזר ללא רצוני. גיליתי את האמת לגביי מות אימי. נאמר לי שיש לי כוחות על טיבעיים, וראיתי שלד אמיתי. ולא סתם שלד- את של מדוזה!! וואו. עברתי הרבה, וכולה ביומיים- שלושה. זה באמת וואו. "ג'ניפר, תיזהרי!!" לחשה ז'קלין לחישה רמה. הספקתי להרים את ראשי ליפניי שנדפקתי בדלת. זהו, הגענו. הדלת האחרונה של המסדרון האחרון. פתחתי אותה, ונאנחתי בשנית. מחסן נטוש. לפי האמבטיות השבורות והכיורים העקומים זה בטח היה פעם חדר מקלחות בית סיפרי, ולפי טיפות הדם הקרושות בטח היה… טוב, אני לא רוצה לדעת. כנראה שלאט לאט המקום הפך למחסן, כי ארגזים ענקיים מכוסים קורי עכביש היו לייד הכיורים. חוץ מהאור שנכנס מהדלת הפתוחה המקום היה חשוך לחלוטין. זה לא היה מפחיד, רק קצת מבהיל- כנראה שאני כבר לא מפחדת כל-כך בקלות מאז שראיתי את השלד של מדוזה. כולנו נכנסנו: ז'קלין, אני, מייגן, לין ואליזבת.פתאום הדלת נסגרה. ריח עובש כיסה את אפי. החושך ששרר בחדר התמלא עוד יותר. כיאילו על פי פקודה, שרשראות ברזל נסגרו סביב ידינו ולכדו אותנו. החדר התחיל להתמלות בנוזל כלשהוא. מים אולי? הוא הגיח בפרץ אדיר מהאמבטיות והכיורים, אז זה בטח מים. פרץ המים היה כל-כך גדול, שהוא הגיע לפי אחרי 5 דקות בילבד. ובדיוק שהתחלתי להיחנק, שמעתי את הצרחה.

מלכודת.

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————


תגובות (6)

אאאאאאאאאאאאאא סוף סוףף
אני גאה בך שהמשכתת
ולא אכפת לי האורך רק תמשיכיייי
דירגתי 5 ואם היה אפשר יותר הייתי מדרגת 100++++

27/11/2014 20:13

    חחחחחחחח תודה רבה ירדנוש!!!

    27/11/2014 20:15

מזל טוב, המשכת!!!
מה אכפת לי שזה קצר אם הכי חשוב שזה טוב, וזה טוב!
תמשיכי!!! :) :) :) :) :) :)

27/11/2014 22:20

    תודה רבה, אני אמשיך בקרוב :)

    28/11/2014 08:50

יש עוד פרקים של הסיפור הזה? כי ממש עשית לי חשק לקרוא כמו שהבנתי מי פוסט אחר שלך הסיפור הבטחה של אש וקרח זה סיפור של אנשי זאב וערפדים וכמו שאמרתי אז אני ממש אוהבת את מה שאני קוראת רק חבל שלא שמת את הסיפור קודם בקטגוריה הנכונה אני אוהבת פנטזיות לא מדע בדיוני ופחות סיפורי חיים כלומר דברים כמו הסיפור שלך חשוב לקטלג את הסיפורים במקום הנכון להם כי עם מישהו שאוהב נגיד סיפורי האהבה ואת כותבת סיפור האהבה אבל מקטלגת אותו בסיפורי ילדים נגיד כדוגמה לעולם הקורא לא יגיע לזה. לצערי אני לא מוצאת את הפרקים הראשונים של הספר הזה במידה והעלת אותם אבל הסיפור הזה ממש מעניין אותי ומדליק בי אש סקרנות יותר מי כול סיפור אחר שקראתי כאן אשמח אם תכתבי עוד ואפילו אם תוכלי לשתף אותי בפרקים מלאים שלו בפרטי אני יותר מאשמח לקרוא חח ואל תידאגי אני אדם ישר אני לעולם לא השתמש בזה את מאוד מוכשרת והסיפור שלך ממש מעניין אותי אם תסכימי לשלוח לי מדי פעם פרקים מלאים אני הקרא בתשומת לב ואשמח גם לתת ביקורת אני בעצמי כותבת פנטזיות ואוהבת את הז'נר ואת הכתיבה שלך בפרט אם הצעה שלי מעניינת אותך המייל שלי הוא[email protected] כמובן את לא חייבת אני הבין אם לא אבל עדיין אני הקרא את מה שהעלת לאתר תודה.

14/01/2015 00:24

תעריך 27/11/2014 ) זה ממש כואב שמאז לא כתבת לא משנה מי כותב או מה כתבו אם את עוד כאן אני רוצה שתדעי שאני אוהבת ואפילו יותר מי זה אני פשוט לא רוצה להישמע נואשת או משהו אבל באמת התאהבתי והתכזבתי את מותחת כול פעם מחדש סוף סוף מצאתי את הפרקים הקודמים שלך ונהנהתי את כותבת ברמה של סופרת אמתית ומי שחושב אחרת הוא דפוק! אלווי שתכתבי עוד אפילו רק בישבילי למרות שנירא לי שאת טועה ובגדול ראיתי כבר כמה סיפורים באתר הזה ואף אחד מהם לא קיבל כול כך הרבה תגובות וצפיות כך שחוסר בטחון שלך אין שום בסיס ואני אישית למדתי מימך על כתיבה המון באמת אכזבה אני יודעת בוודאות שאת כותבת מוכשרת ואפילו תוכלי להוציא את הסיפור הזה יום אחד ולהרוויח אליו אני לא אומרת שהוא לא ראשוני כלומר רק בהתחלה וכמובן שעוד הרבה מוחות יעבדו עליו כמו שעובדים על כול הספרים הכי טובים אבל תקשיבי סיפורי פנטזיה בעיקר כאלה כמו שלך אם אני קוראת אני בדרך כלל קוראת ספרות מתורגמת אין הרבה כותבים ישראלים שכותבים פנטזיות ובעיקר לא טובות כמו כמה שקראתי בספרות מתורגמת אבל את טובה ואם היית מוציאה את הספר הזה הייתי קונה ועוקבת זה כבוד לעקוב אחריו אפילו מי כאן בראשוניות שלו אל תקשיבי לאף אחד הם מפסידים בגדול וגם אם את לא רוצה לכתוב לאתר ההצעה שלי עדיין בעינה רק אם תריצי אשמח גם לעזור לך להמציא דמויות באמת כבר הרבה זמן לא קראתי משהו כזה טוב והכתיבה שלך אפילו מעוררת אותי בעצמי לחזור לכתוב, מצערת על הניג'וס אני יותר לא הכתוב תגובות מקווה שלפחות קראת את דברי וחשבת עליהם כמובן את לא חייבת לי כלום ולאף אחת מהאנשים כאן שיהיה באמת בהצלחה והרבה אושר וסייתה דשמיה בכול אשר תעשי

14/01/2015 02:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך