גיא ויעל
להגיב!!!

הגשר-מיתולוגיה (פרק 7)

גיא ויעל 14/12/2013 601 צפיות תגובה אחת
להגיב!!!

הם העלו את האישה והאיש על גמל משלהם ופורוס ומוריף הלכו ברגל כשהאיש סוחב את התינוקת.
"סליחה שלא הצגנו את עצמנו, אני פורוס, וזה מוריף" אמר פורוס והצביע עליו ואז על מוריף.
"אני ריימונד" אמר האיש.
"אני מוריה" אמרה האישה.
"שלום, זה נעים לנו להכיר אתכם" אמר מוריף בנימוס.
"הנה, הגענו" אמרה מוריה והצביעה על בקתה קטנה.
"למזלכם תכננו לקנות גמלים אז יש לנו קש מעולה בשביל הגמלים שלכם, תקשרו אותם שם" אמר ריימונד והצביע אל עבר המיני אורווה שהייתה שם.
פורוס הלך לקשור את גמליהם בזמן שהאחרים נכנסים לבית ולאחר מכן גם הוא.
"טוב, אז מה אתם עושים באמצע המדבר?" שאל ריימונד את פורוס.
"אם אתה רוצה לדעת את האמת…
אני הגשר בין בני האדם ליצורים לא אנושיים כגון, חייזרים, יצורי מיתולוגיה, אנשי זאב, ערפדים, רוחות ולמדתי בזמן השלום גם כלבית אם אתם צריכים….
המטרה שלי כרגע היא להגיע ליוון כדי למצוא מגילה קסומה שתעזור לי להיכנס לעולם האלים המיתולוגיים לפני שהמלחמה ביניהם תשמיד את העולם" אמר פורוס במהירות ואז נשף והתסכל עליהם.
"יופי! שיהיה לך בהצלחה!" אמרה מוריה.
"אם אתה כל כך הגשר המיוחד כל כך וכל זה… יש לך כישוף להחלפת חיתול?" שאל ריימונד.
"האמת שאני חושב שראיתי פעם משהו כזה בספר שלי…" אמר מוריף.
הוציא את הספר מהתיק וחיפש עד שמצא וביקש מפורוס לעשות את הכישוף.
"אני גשר לא מכשפה" אמר לו פורוס.
"אבל היא כן" והצביע לעבר התליון שלו.
פורוס ניקה את התליון שלו ולחץ עליו ומתוכו יצאה מכשפה שהקריאה את הכישוף.
זה החליף לילדה את החיתול.
"רגע, תנו לי להבין…
אני השתמשתי בכוחות הקסם הדגולים והעצומים שלי שלמדתי אותם במשך אלפי שנים כדי שאני אוכל לעזור להציל את העולם, בשביל להחליף לתינוקת חיתול?!" צעקה המכשפה.
אף אחד לא ענה לה.
"אוף! אני חוזרת לתליון, תקראו לי שיש משימה אמיתית" אמרה המכשפה וחזרה לתליון.
"היא רגזנית מאוד…" אמר פורוס.


תגובות (1)

יש הצעות לשיפור?

14/12/2013 00:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך