הזמן שאחרי—-משחקי הרעב….

04/10/2012 653 צפיות אין תגובות

והנה היום הזה הגיע … היום שבו כל המשפחה שלי שוקעת בדיכאון לאף אחד אין מצב רוח לדבר עם אף אחד כולם יושבים בפינה שלהם ושותקים הוו הו איזה שתיקה ארוכה. … אני יוצא מהחדר שלי עולה במדרגות ורואה את אבא שלי יושב בשקט בצד לאבא שלי קוראים גייל אבא שלי היה חלק מהמרד המרד הגדול שבא אחרי המשחקים ה75 אבא שלי היה גר במחוז 12 הוא עבר למחוז 2 אחרי שהמרד הסתיים ומחוז 12 הושמד קטניס אוורדין ופיטה מלא רק וילדיהם עזבו.אחרי. 15 שנה את מדינת פאנם בדרך מחתרית חלק אומרים שהם גרים באירופה גם אומרים שפיטה ניסה כמה פעמים להתאבד בגלל סיוטים שיש לו. שהוא לא מצליח להתמודד איתם אבל לא יודעיםאם הוא הצליח אם הוא חי ומת. הקפיטול כמובן חזר לשלטון וחזר בגדול את מחוז 13 חילקו לשתי מחוזות המחוז. הישן והמחוז החדש. .. אלה שגרים. במחוז הישן שזה נקרא עדיין מחוז 13 הם פליטי המרד אנשים שקשה להם בחיים ומחוז 14 שמכונה המחוז החדש הוא מחוז עשיר ודי דימה לקפיטול באנשים משחקי הרעב חזרו .. והפעם הקפיטול אכזרי ביותר זירות שלא ניראו כמוהם .. רציחות שאנשים בכלל לא חשבו עליהם במשחקים הרעב ה76. שזה הייתה השנה הראשונה. שהמשחקים חזרו אחרי 17 שנה יצרו טציה. של בן אדם בגודל 3 מטר עם גרזן ענקית ביד שהשמיד כל מה שהוא רואה בדרך שחררו אותו שנשארו מיועדים ממחזות רחוקים שהתנגדו להרוג אחד את השני. אני בן 15ויש לי אחיות תאומות בגיל 20 המשפחה שלנו ידועה במחוז 2 אבא שלי. מנהל את. הבית ספר של הקרייריסטים. מהרגע שהוא עבר למחוז 2 הוא השתנה מקצה לקצה הוא. מאמין הקפיטול הוא אוהב אותו ויותר מזה. הוא אפילו ממש מתעניין במשחקים הוא נותן חסות כמעט כל שנה. ובדרך כלל למחוזות הרחוקים. העניים מחוז 12 13 ו 14 לא עניים כבר בגלל כל המרד שקרה והמחוז החדש. הם קיבלו המון כסף והמון. ואוכל בשפע … מחוז 12 נחשב למחוז הכי מעניין שיש ויש שם הרבה תיירים מהקפיטול הם משלמים הרבה כסף בשביל לארץ את המחוז. התפר לאחר ההשמדה שוחזר וכבר לא גרים. שם אנשים הוא סוג של מוזיאון מחוזות 9.10 11 המחוזות העניים ביותר הם גם עובדים במה שהמחוז שלהם מיצר וגם מיצרים פחם שזה פעם היה מה שמחוז 12 יצר .. אבא שלי נראה קשוח. וחזק ואמיץ אבל תמיד היום האסיף הוא דיכאוני ואסור לדבר איתו אבל אחרי שהיום הזה עובר הוא צופה בתשוקה בראיונות במשחקים והרבה פעמים מזמינים אותנו להתארח בקפיטול בזמן המשחקים ……. אבל השנה הזאת היא שנה מיוחדת. היא שנה של קרייריסטים אסור להתנדב ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך