הכוכב האחר-פרק 11

05/03/2020 439 צפיות תגובה אחת

רצתי הכי מהר שיכולתי זה לא עניין אותי לאן רציתי פשוט להתרחק מהמקום הזה כמה שיותר מהר, עדיין כעסתי על מיה אחרי כל מה שעשיתי לה איך היא מעזה לדקור לי סכין בגב זה כואב כל כך אני בטחתי בה סמכתי עליה בעיניים עצומות והיא בגדה בי פתאום באופן פתאומי יד ימין שלי התחילה לכאוב כאילו מחשמלים אותה זה גרם לי ליפול מהרגליים ולאחוז בחוזקה בידי כאשר אחזתי בידי הרגשתי שכאילו יש עליה צמיד הסתכלתי וראיתי שאכן יש עליה מין צמיד ברזל לא הייתי בטוחה מה זה אז פשוט התחלתי לנסות לזחול (כי לא הצלחתי לעמוד בגלל הזרם החשמלי שלא הפסיק) ולחזור על עיקבותי וכאשר חזרתי ממש קצת אחורה הזרם החשמלי נפסק ישר הבנתי מה זה, זה אזיק אלקטרוני מאוד משוכלל שמים אותו לרוב אצל אסירים בערים הגדולות זה מונע מהם להתרחק את המרחק שמתקין בו ואם הוא עובר את המרחק הוא מתחשמל עד שהוא חוזר לרדיוס המותר.
אני לא האמנתי הם שמו עלי אזיק אלקטרוני כי הם ידעו שאברח להם, הרגשתי חסרת אונים קמתי עם שארית כוחותיי ונעמדתי על הרגליים הסתכלתי סביב והופתעתי לגלות שאני מוקפת בפרחים לא שמתי לב לזה כאשר רצתי אבל עכשיו ששמתי לב לזה, זה מילא אותי הרגשה נפלאה וחמימה כאזותי שלא הרגשתי בכל חיי. שמעתי קול של מים זורמים והלכתי בעקבותיו וגילתי אגם קטן ופתאום גיליתי כמה שאני צמאה התלבטתי אם כדאי לי לשתות מהאגם ואז הבנתי שבכל מקרה אם אני לא ישתה אני ימות אז לקחתי את הסיכון.
התחיל לרדת החושך מצאתי עץ גדול תיפסתי עליו מצאתי ענף מספיק עבה ופשוט עצמתי עניים ונרדמתי


תגובות (1)

סיפור מדהים

26/10/2021 20:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך