הכוכב האחר-פרק 4

04/09/2019 492 צפיות תגובה אחת

בקוד מורס " אם את פוטרת את זה אז בואי למערה אכשיו אנ ימחכה שם עד השקיעה"
זה היה לי מוזר שמישהו לא מנסה להרוג אותי ועוד יותר היה לי מוזר איך היא הצליחה ליכתוב לא ראיתי במערה שום כלי כתיבה כלשהו אז זה היה ממש מוזר בלי שום ספק.
מצאתי את עצמי מתקדמת לעבר המערה בלי לחשוב שזה מלכודת שהיא עושה את עתמה חמודה ואז כשאני יתקרב אליה היא תהרוג אותי בהזדמנות הראשונה שתהיה לה אבל אמרתי לעצמי מה יש לי להפסיד והתחלתי לרוץ לעבר המערה,
אבל כאשר הגעתי למערה לא ראיתי אף אחד מחכה מבחוץ ניכנסתי במהירות בלי לחשוב פעמיים וראיתי אותה באותה תנוחה שראיתי אותה אתמול מול המדורה הדלוקה קראתי להסתובב אלי אבל היא לא ענתה אז היתקרבתי אליה וראיתי שהיא ישנה וקול קטן בראש שלי אמר לי שזאת ההזדמנות שלי להרוג אותה ולקחת את המערה לעצמי אבל החלטטי להעיר אותה וברגע שנגעתי בה בקצה האצבע היא פקחה את העניים שלה שהו בצבע דבש וחייכה אלי כאילו אנחנו חברות ותיקות אז החלתתי לשאול אותה "למה קראת לי לבוא לפה" ןבלי להעניד האפאף היא אמרה "כי ההיתי בודדה פה ואני מחכה לאלי ורון שיבוא לקחת אותי לגליל" מה זאת אומרת הגליל שאלתי אותה היא ענתה לי" זה המקום שבנינו לכל האנשים שלנו את הולכת לבוא איתי לראות".
זה לא היה נישמע שאלה זה היה נישמע פקודה היא הייתה מוזרה מאוד ברגע הזה החלתתי לקום ולברוח כל עוד אני יכולה אבל ספר אחד לכד את מבטי זה היה הספר של ג'יי.


תגובות (1)

סיפור מדהים

29/10/2021 13:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך