הכוכב האחר-פרק 8

02/10/2019 541 צפיות 3 תגובות

היתעוררתי על מיטה לבנה בתוך חדר לבן כולו ניסיתי להיתישב אבל מסתבר שמישהו קשר אותי כך שלא יכולתי לזוז, ניסיתי להיזכר מה בדיוק קרה אבל לא ניזכרתי במה שקרה אחרי שניכנסתי לשיח כנראה שכיבלתי מכה חזקה מאוד
בראש, ניסיתי לחתוך את החבל המאולתר והופתעתי לגלות שזה היה ממש קל לקרוע אותו לשתיים כאשר קמתי מהמיטה הדלת של החדר נפתחה ועשרה שומרים נכנסו ולקחו אותי דרך מיסדרון עד לדלת ענקית מזהב, השומרים דיברו בשפה שלא כל כך הבנתי אבל לפי הקול שלהם הבנתי שהם מודאגים אחרי שהם קשרו לי את הידים והרגליים עוד פעם והידקו טוב הדלתות ניפתחו וראיתי את מיה יושבת על כיסא באמצע החדר עם עוד שני אנשים שיושבים לידה גם רציתי לרוץ לחבק אותה אבל השומרים עצרו אותי מלעשות את זה והובילו אותי כמעט עד למיה ושני האנשים האחרים הפעם השומרים יברו באנגלית וציוו עלי להשתחוות לא עניתי להם הרגשתי שמשהו לא בסדר למיה היה את הפרצוף הזה שהיא עושה שהיא דואגת איך אני יגיב, לא הישתחוותי ולא עניתי להם עשיתי כאילו אני לא מבינה מה הם אומרים השומר החזיק אותי חזק יותר עד שלשניה חשבתי שאני ישמע את האצמות שלי נישברות והוא צעק "תישתחווי אכשיו ולא נעשה לך כלום " גם הפעם לא הגבתי אז השומר זרק אותי על הבירכיים בכוח האישה שישבה על הכיסא קמה לעברי הרימה אותי מהריצפה ואמרה בתוקף לשומר שזרק אותי משהו בשפה שלהם והוא מיד הישתחוו והלך מהר, היסתכלתי על מיה וראיתי שהיא לא מביעה כלום בפנים שלה זה אומר שהיא בחרה צד, והבנתי שהוא לא שלי חלק מימני רצה לברוח לבכות ולצעוק כי אני האמנתי למיה אבל אני אף פעם לא בוכה אמרתי לעצמיולא זזתי (לא שיכולתי כל כך) הפעם האישה דיברה באנגלית " אני יודעת שאת מבינה אותנו ושאת שומעת אותנו ובאנחנו מבינים שיש לך שאלות ואני מבטיחה לך שנענה לך על כולם רק לא הים זה לא הזמן המתאים, יש לך פה חדר ויהיה עליו שמירה כל הזמן כדי שלא תיברחי אז אל תיתאמצי" וכמו ליקרוא את המחשבות של היא אמרה גם "אנחנו לא כולאים אותך פה אנחנו מגנים עלחך את לא מכירה את האזור הזה וזה יכול להיות מסוכן בישבילך"
בתנועת יד שהיא סימנה לשומרים הם לקחו אותי למן תא עם דלת ברזל התא היה גדול עם חלון אחד עם מיטה ושירותים החדר היה בקומה הרביעית אחרי שהכניסו אותי לשם הורידו מימני את האזיקים וסגרו את הדלת ברגע הזה אני הרגשתי נורא ופתאום היתעלפתי…


תגובות (3)

מהמם

02/10/2019 16:50

תודה

03/10/2019 17:00

סיפור מדהים

28/10/2021 21:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך