מסעו של הנופל

31/12/2016 812 צפיות אין תגובות

פרק א:המפתחות באדום

יש לך מילים אחרונות לפני שאני לוחץ על ההדק?

"בבקשה רחם עלי, אני יודע שאני אדם רע ועשיתי מעשים חמורים מאוד בחיי אך אני מבטיח לך שאשתנה.
אני מבטיח לך, אני יכול להפוך לאדם טוב יותר, תן לי הזדמנות אחת, בבקשה; זה כל מה שאני מבקש".

הזדמנות אחת אתה מבקש אה, אני לא מאמין שאדם כמוך יכול להשתנות.
מרגע הולדתך,כבר בתור ילד היו לך מחשבות זדון וכמובן שסדיסט עלוב כמוך גם יבצע אותן. אתה שרפת את הגן שלך רק כי היה לך משעמם, רק כי רצית לפגוע בילדים, בחברים שלך! ,בבית הספר היסודי ובחטיבת הביניים היית בריון שמתנכל לילדים החלשים ממך רק למטרות שעשוע, והייתה גם אותה; הבחורה ההיא, שניה שניה ברח לי השם שלה אהה כן, רונה.
אני מאמין שאתה זוכר אותה נכון? הרצח הראשון שלך. הפעם הראשונה שנטלת חייו של אדם חף מפשע, וכל זה רק כי היא סירבה לך.
כמה תמימה היא הייתה, חשבה שאתה מחפש להכיר אותה, שאתה לא תפגע בה חשבה שאתה שונה משאר הבנים, שאתה אדם טוב.
אז היא הזמינה אותך לביתה, תכננה לפתוח בקבוק יין ולראות איזה סרט רומנטי בטלוויזיה אבל לך היו תוכניות אחרות, אתה רק רצית להשכיב אותה אז כשהיא סירבה לך והתחננה שתפסיק לגעת בה בכוח ובאכזריות, תפסת את הדבר הראשון שראית, והתחלת לדקור אותה עם המפתח.
שבע, שבע פעמים בשבעה מקומות שונים בגוף וגם זה לא סיפק אותך היתה חייב לאחר זאת גם לאנוס אותה כי אתה תמיד מקבל את מה שאתה רוצה, אנסת אותה כשגופתה נמצאה כבר ללא רוח חיים, אתה פשוט מגעיל אותי.

מאז עברו לא מעט שנים ועד עכשיו הדבר היחיד שידעת לעשות היה לרצוח ולאנוס בשביל כסף והנאה.

אז תן לי סיבה אחת למה לי לחוס על חייך כאשר ברור לי שאתה לא תשתנה אף פעם ומגיע לך למות, כאן ועכשיו.

"אתה צודק אדוני, באמת מגיע לי למות. אך אנא ממך אדוני תן לי רק הזדמנות אחת, אני מבין שלא מגיע לי אבל אני באמת יכול לשנות את חיי ולהפוך לאדם טוב יותר"

אז איפה היה האדם הטוב הזה שאתה חושב שתוכל להיות כשרצחת ואנסת את אמך?
את זה אני באמת אשמח לדעת.

א..איך אתה יודע את זה? זה קרה לפני חצי שעה בלבד!
אני וידאתי שאף אחד לא ראה אותי וכמובן שלא סיפרתי לאף אחד אז איך לעזאזל אתה יודע את זה?!

אז עכשיו אתה שותק? קרה משהו? אההה…אני מבין הבנת את זה סופסוף
הבנת את זה שכבר קיבלת עוד הזדמנות וגם בה נכשלת? אתה פשוט לא מסוגל להשתנות…

לא היית חייב להרוג את אמך, היא לא רצתה לפגוע בך ולא עשתה שום דבר רע, אך בכל זאת הרגת אותה רק כדי לראות אותה מתחננת לרחמים, רק כי היא לא רצתה להביא לך את המפתחות לאופנוע כי ירד גשם חזק והיא פחדה שתחליק בנסיעה ותהרוג את עצמך.

"בבקשה רק תגיד לי מי אתה, אני רוצה לדעת מי האדם שהצליח לרצוח את הרוצח של המאפיה…"

מי אני אתה שואל? אני אדם בעל המון שמות אך להפך ממך, אני לא רוצח סתם. אתה יכול לקרוא לי המטהר!

הירייה נשמעה, אותו מאפיונר סיים את תפקידו בעולם הזה וגופתו נשארה ללא רוח חיים.
אני להפך, הייתי יותר חיי מתמיד.
יש משהו מאוד מושך וממכר בפעולה הזו, אולי זה האדרנלין שעובר בגוף, הדופק המהיר ותחושת שכרון החושים המדהימה הזו שאתה נמצא בה.ובמיוחד כאשר אתה יודע שהצלחת לעזור עוד קצת לעולם.
אני לא יודע בוודאות מה אבל יש משהו מאד מחייה ומספק כשאתה נוטל חיים של מישהו אחר במיוחד כשזה רוצח שלא מגיעה לו לחיות.

אני אולי לא יודע לומר מה עושה את זה לחוויה כזו טובה ומהנה אבל אני יודע שמאז שאני זוכר את עצמי זה היה הדבר היחיד שהיתי עושה ונהנה ממנו.
אני בהחלט לא הולך להפסיק עם זה.

הסתכלתי על החדר הזה שאני נמצא בו וסביבי יכולתי רק לראות גופות ודם. בספירה מהירה יכולתי לזהות שבחדר יש 6 גופות של גברים.

לא היה לי שום ספק במה שעשיתי כרגע, ידעתי שזה היה המעשה הנכון ולא היו לי חרטות על כך.

במעמקי נשמתי באמת לא ראיתי בדרך חיים הזו כקללה או משהו רע, באמת חשבתי שאני עושה טוב לעולם וראיתי את עצמי כשליח כדי לטהר ולהפוך את כדור הארץ למקום טוב יותר.

בכל יום אני נודד ממקום למקום עובר ממדינה למדינה מעיר לעיר ורוצח.

אבל שלא תחשבו שאני רוצח סתם, יש לי קווים מנחים וכלל מאד פשוט, אני מנקה את העולם מהאנשים שלא מגיעה להם לחיות מאותם אנשים שצריכים למות ולא להתקיים בעולם הזה.

אז אותם אנשים שחיים כרגע ויודעים שלא מגיע להם לחיות תדעו שאני בעקבותיכם.

עד אשר ינוקה העולם מכול הרוע שנמצא בו

עד אותו יום שבכדור הארץ ישארו רק האנשים שמגיעה להם לחיות עד אותו יום אני אהיה קיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך