אני אשמח לקבל תגובות טובות על מה שכתבתי, כי זה הסיפור הראשון שאני כותב. אני אשמח להצעות לשיפורים. הפרק הבא יהיה ארוך יותר. מבטיח.

המשימה – שבתאי. פרק – 1.

12/06/2012 719 צפיות 4 תגובות
אני אשמח לקבל תגובות טובות על מה שכתבתי, כי זה הסיפור הראשון שאני כותב. אני אשמח להצעות לשיפורים. הפרק הבא יהיה ארוך יותר. מבטיח.

"ובכן, עכשיו זהו רק מירוץ נגד הזמן." הכריזה כתבת החדשות. "כן, ללא ספק." הכריז הכתב שלצידה. לשניהם הייתה חזות של אנשים משכילים ששידרו חכמה ונאורות. "עכשיו ארצות הברית ככל הנראה כבר בונה את החללית שתשלח רובונאוטים לחקור את שבתאי ולחצוב את הנפט משם." הכריז כתב החדשות. שיערו השחור היה מסורק היטב בצורה של שביל בצד, והיה לו מבט חודר וקצת לא נעים. היה לו קול מחוספס וקצת גס. "ובכן, גם ישראל מתכננת את החללית, כדי לחצוב את הנפט ולגרום לכך שישראל תהפוך למדינה עשירה בזכות הנפט שתחצוב." אמרה כתבת החדשות. היא הייתה בלונדינית מבקבוק, עם עיניים קרות חומות, ועם חליפה בצבע שחור כהה. הן ישבו מול שולחן כחול מחומר בלתי מזוהה, שמאחוריהם רקע מתחלף בהתאם לכתבה. כעת, על הכתבה של החלל, הרקע היה שחור עם נקודות לבנות שהיוו כוכבים או כוכבי לכת. אחד מהשניים.

"זאת ההזדמנות שלנו, ואתם מבזבזים אותה בריבים מטופשים?!" קרא קולו הרועם של דניאל, האחראי לקבוצה של חובבי חלל עשירים, שהחליטו להיענות לאתגר, ולנסות להיות הראשונים לחצוב בשבתאי. "אל תחשבו רק על העושר שאתם תקבלו, אלא גם על העושר של מדינת ישראל. היא פתאום תהיה פופולארית וטובה." הכריז. "אנחנו עובדים על זה!" קרא אביב. "אבל מספיק לריב, יש לכם כבר את השרטוטים". "אנחנו לא הספקנו." הודה יואב בבושה. "קדימה, אז למה אתם מחכים?" שאלה מיכל. "קדימה, להתחיל לעבוד! זאת ההזדמנות של חיינו! קדימה. המשימה – שבתאי, ועכשיו לעבוד-לעבוד-לעבוד!"


תגובות (4)

היי! ברוך הבא לאתר! קנית אותי עם מדע בדיוני! בכל מקרה, יש כמה דברים שאני יכול להמליץ לך.
קודם כל, לא נעים לקרוא דברים בגוש אחד. enter הוא מקש נפלא. כדאי לך להשתמש בו.
כאשר יש דיבור, אחרי הדיבור יורדים שורה, אלא אם כן יש המשך לדיבור:

"ובכן, עכשיו זהו רק מירוץ נגד הזמן." הכריזה כתבת החדשות.
"כן, ללא ספק." הכריז הכתב שלצידה.

חוץ מזה, הסיפור דווקא נשמע סבבה. מחכה להמשך.

12/06/2012 10:43

מקדמת אותך בברכה לרגל הצטרפותך לאתר "סיפורים" אהבתי את את הסיפור שלך למרות שהנושא שלו הוא מדע בדיוני שאינני כל כך מחוברת לז'אנר כזה אך קראתי ונהניתי תמשיך לכתוב ואמשיך ברשותך להגיב בהצלחה ממני בקי ♥♥♥

12/06/2012 12:44

הופתעתי שזה נשמע לי מעניין כי אני לא כל כך מתחברת למדע בדיוני,
אבל עובדה שיש גם הפתעות:)
מצפה להמשך:)

12/06/2012 12:54

תודה רבה כולם! אני שמח שאהבתם! אני אמשיך בקרוב.

12/06/2012 13:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך