הקרב על טלריסיום – פרק 6

Phoenix 11/07/2017 740 צפיות 3 תגובות

ראיתי שאין הרבה מענה לסיפורים ארוכים או בהמשכים… אני אוהבת אתגרים.
אני אשמח לכל ביקורת למי שיש לו כוח לקרוא.

תלחצו כאן כדי לעבור לפרק 1
___________________________________

עבדנו קשה והזענו כדי להעמיד את הציוד על הרגליים. ממש קרענו את התיקים כדי להספיק הכל במהירות. לא רק אני הרגשתי את נקודת המפנה בקרבות האלו אלא גם האחרים. מבטים מודאגים ננעצו אחד בשני. האווירה הייתה בהולה כאילו חיינו תלויים במהירות.
האמת לא הייתה רחוקה מכך. חייהם של האחרים היו נעוצים בהצלחתנו. מבעד לטיפות הזיעה וגלי החום רק אני ידעתי כמה קריטית המשימה. כישלון משמעותו ככדור שלג מתגלגל במדרון עד שמתעבה לכדור בלתי ניתן לעצירה והאנושות עומדת במסלול המסוכן של הכדור שלג הזה.
לכן אני כאן, לוודא שהכל יתבצע לפי הציפיות. אין אופציה להיכשל.
קרעתי את הידיים כדי להעמיד את הציוד כל כנו. לבסוף סוללת קנים הופנתה אל השמיים והמחשוב היה מחובר. חצי שעה, מהירות שיא של ממש.
אני מניחה שהפחד שניתקע בכוכב הזה נישא מול עינינו ודרבן את כולנו לעבוד ולשבור שיא.
עכשיו, כשאנחנו מעבר לקווי האוייב, הצלחנו לכרסם במערך ההגנה שלו והצלחנו להקים עורק החיים לאנושות.
נשאר לנו לפמפם ולהחיות את כוחותינו כאן עם תגבורות מאסיביות מהחלל.
"תורך," אמרתי למפקד ומחיתי את הזיעה מהמצח.
המפקד הפעיל את תקשורת הפיקוד של הפדרציה.
"פאראטרופר 3 לינשוף לבן" אמר המפקד לקשר.
החיילים התחילו להתגודד סביב המפקד מחכים לפקודות.
נשמע רק שתיקה ארוכה עם רעש סטטי בלבד.
הוא ליטף את ראשו והלך לצד כדי שלא יראו את תווי פניו.
"פארטרופר 3 לינשוף לבן" חזר המפקד וקרא בקול חלש יותר.
דאגה קלה נכנס לקולו. אני כנראה היחידה שהבחינה בזה כי החיילים לא שינו את התנהגותם.
"ינשוף לבן שומע. טוב לשמוע אותכם חששנו מהגרוע ביותר. עבור," יכולתי לראות איך גופו של המפקד נרעד לרגע ומשתחרר מהמתח שהיה אצור בתוכו.
"אש הגיהינום פרוסה ומוכנה. הגיע הזמן שאתם תעשו את הצעד שלכם. עבור," המפקד הרשה לעצמו לחייך וסימן לעבר החיילים לתגבר את השמירה מסביב למתחם שהקמנו.
ידי עוד רעדו ושמרתי אותן קרוב לגופי. למרות הפקודה של המפקד, הייתי עדיין בסביבתו והקשבתי היטב לשיחה בקשר. אני שונאת להיות תלויה במישהו אחר שאין לי גישה אליו. להיות תקועה בכוכב לכת הזה הוא משהו שאני לא מתכוונת לעשות בעתיד.
"המתן פארטרופר 3." נשמע הקול בקשר והמפקד הרשה לעצמו להתיישב על אחד הסלעים.
רגלו טופפה בעצבנות והוא שיחק עם הקשר בידיו.
התלבטתי אם לגשת אליו אבל החלטתי לשמור מרחק, אני לא רוצה שהוא ירחיק אותי לצד השני של המתחם בפקודה.
הדקות נקפו ולא נשמע קול בקשר.
לאט לאט הזדחלה התחושה שהצי בחלל לא מבין מה קורה כאן בשטח על הכוכב.
המפקד התרומם והלך לכיוון התצפית לכיוון הכוחות בעמק. הוא שיחק עם מכשיר הקשר בידו.
ראיתי מעבר לכתפו שאנחנו עדיין מפסידים אבל הכוחות בעמק עדיין שומרים על שורותיהם. הכל עוד לא אבוד עבורם.
"פארטרופר 3 לינשוף לבן," קרא המפקד בקשר.
"ינשוף לבן שומע. עבור," נשמע הקול בקשר.
"מה העיכוב? הכוחות ההסחה נטבחים בשטח," אמר בחריקת שיניים.
"המפקד, מזהה תנועה מזרחית אלינו," צקצק הקשר שלי ושל המפקד.
החיילים גם שמעו את הקריאה בקשר והחלו לפעול מעצמם וללכת למזרח המתחם.
המפקד הורה לסגן שלו לקחת את הפיקוד בעוד הוא נשאר עם הקשר.
הסתתרתי מאחורי סלע, כדי שהסגן לא יראה אותי. לא רציתי לצאת מחוץ לטווח השמיעה עם המפקד, הקשר עם הצי היה קריטי למשימה, לא הגיוני שעל זה הלחימה תיפול.
צעקות מרוחקות נשמעו ושמעתי דריכות נשק מכל עבר. זה לא היה הזמן להתמהמה, התגבורות חייבות להגיע.
"ינשוף לבן לפארטרופר 3" נשמע הישועה מהקשר.
"שומע, עבור" אמר המפקד בקוצר רוח.
"אנחנו ממתינים לפריסה של עוד פארטרופר כדי להבטיח הגעה של כוחות התגבור, עבור"
המפקד נראה כועס ונעמד על רגליו.
"אני לא בטוח שעוד פארטרופרים שרדו, אתם חייבים לרדת עכשיו." המפקד הגביר את קולו. הוא היה לחוץ יותר ממה שהפגין החוצה. הוא הכיר את הפיקוד הישיר מעליו יותר טוב ממני. אם הוא מודאג, אז עלי לפקוח עיניים ולנטות אוזניים.
יריות החלו להישמע מכיוון המזרח. הרגשתי את החיה בתוכי זעה מבפנים, אורבת לרגע שאאבד את השליטה בה.
"מייג'ור ראלי כאן קולונל קירבי, עבור," נשמע קול חדש בקשר.
קולונול קירבי?! מי זה?!
פשפשתי בזיכרוני אך לא היה לי בדל של שמץ מי הוא. אני מניחה שהוא סגן מפקד הצי בחלל מחוץ לכוכב.
"שומע המפקד, עבור" קולו של המפקד התרכך כנגד הקולונל שהיה בדרגה גבוהה יותר.
"אנחנו מודעים למצבת הכוחות בקרקע ולסיכונים הרבים שאתם לוקחים אך אנחנו לא נסכן את תגבורות הצי שלא לצורך. אנחנו חייבים עוד פריסה אחת לפחות בכדי להבטיח נחיתת כוחות עם סיכון מופחת. הוראה זו ניתנה על ידי הגנרל ריבר בעצמו. אני מצטער. עבור," אמר הקולונל בבהירות.
לא האמנתי למשמע אוזניי. גנרל ריבר, מפקד הצי, איזה אפס. זה לא סוכם בתכניות הלחימה שנפרסו לפני הפלישה. נזכרתי כי הודגש שוב ושוב על הנחיצות של שיתוף הפעולה בין הכוחות ואילו בזמן אמת, הגנרל חושש משריטות של חלליות הצניחה שלו?!
צעקות נשמעו ומטח יריות החל להישמע. לא היה זמן רב.
ראיתי את המפקד מסתכל בדאגה לכיוון מזרח.
"קולונל קירבי, לא נוכל להחזיק זמן רב את המתחם. אני בספק רב אם יש עוד פארטרופר ששרד. בבקשה תשקלו מחדש. טובחים בנו, אתם חייבים לשלוח את התגבורות, עבור" התחנן המפקד.
מעולם לא חשבתי שאראה את המפקד כל כך חסר אונים מול הפיקוד העליון.
"מייג'ור ראלי כאן גנרל ריבר. אם אתם, הפארטרופרים, לא מסוגלים לבצע את המשימה הפשוטה שהוטלה עליכם, אנחנו לא נוכל לרדת לטלריסיום ולשלוח כוחות. גם ככה יש סיכון שהצי עף ברום נמוך סביב הכוכב. בצי שלי, יש פי עשר כמות חיילים שיש בכל הכוכב הזה והזהירות היא לא לחינם. אני מציע שתחלצו לפחות עוד יחידת פארטרופר אחת לפני שתפנו לבקש תגבורת, גנרל ריבר סוף."
"פארטרופר 3 לינשוף לבן. אין עוד פארטרופרים. אנחנו כנראה היחידים שנשארנו והסיכוי האחרון לשליחת תגבורת. עבור," המפקד זעק נואשות בקשר.
"גנרל ריבר לקולונל קירבי, הפארטרופרים נכשלו. שלח את אות הנסיגה".
לא! זה מנוגד לכל תוכנית שיש לנו.
יצאתי מאחורי הסלע והלכתי לכיוון המפקד.
הוא הבחין בי וכיוון אלי את נישקו אך כשזיהה אותי, אנחת רווחה יצאה מפיו.
"מייג'ור ראלי, תן לי בבקשה את הקשר," פקדתי עליו.
הוא קפא על עומדו וראיתי בעיניו את ההתלבטות אם לשמוע לי ולתת לי את הקשר או להטיל עונש על החוצפה שטירונית העזה לחלק לו פקודות.
אני מניחה שהמוניטין שלי ביומיים האחרונים ניצח את ההיגיון הצבאי והוא מסר לי את הקשר.
"קולונל קירבי, תשהה את הפקודה האחרונה שניתנה לך," אמרתי בתוקף בקשר.
המפקד הסתכל עלי בתדהמה. טירונית שעולה בקשר כנגד החוקים ומתחצפת לפיקוד הגבוה זה גזר דין של מינימום כלא אם לא יותר מכך.
"מי עלה בקשר וסותר את הפקודות שלי!" גנרל ריבר ענה בכעס.
"גנרל מייסון פאלקון, עכשיו תשלח את התגבורות למטה." אמרתי באסרטיביות
חליפת הקרב שלי שינתה את צבעה. דרגות קצונה נטבעו בתוכה ודרגת גנרל התנוסס עליה בגאווה. לא היה ספק יותר בעיניו של מייג'ור ראלי, הוא הבין שאני בפיקוד העליון.


תגובות (3)

הוווו נייס!
הפתעה נחמדה לכולם, יש לכם פה מישהי בפיקוד העליון (מה שזה לא יהיה) אז תקשיבו לה U^U
מחכה להמשך!

11/07/2017 19:14

    תודה :)
    אני מקווה שלא יהיה לי הפסקה ארוכה עם הפרק הבא כמו שהיה לי עם הפרק הזה.

    11/07/2017 21:40

מעולה כמו תמיד. מחכה בקוצר רוח לפרק הבא…

אגב, פרסמתי בשבוע שעבר סיפור חדש "אל תוך מימד ה-SEPIA", הפעם בז'אנר מתח-בדיוני. אשמח לחוות דעתך…

18/09/2017 09:23
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך