הרגע שבין החיים למוות פרק ב' – זו עובדה ! – ~העלאה מחדש ~

05/11/2013 156 צפיות אין תגובות

"לוסי את מיוחדת זו עובדה !"
זיהיתי את הקול הזה, זה אותו הקול שאמר לי ליפני שבוע ש….
"יש לך קוחות קסם…"
לא ראיתי את הדוברת אבל הייתי בטוחה שזו אישה.
פתאום מצאתי את עצמי חושבת על סוזן, אולי הכוחות שלי ירחיקו אותה ממני?
עמדתי על משהו מוזר :קשה ורך בו זמנית. התקדמתי לעבר הקול אבל עדיין לא ראיתי אותה ,רק אז שמתי לב שהיא עדיין מדברת:
"אני יודעת על מה את חושבת עכשיו, והתשובה היא לא. עכשיו אני רוצה שתקשיבי לי כי אני עומדת להגיד דבר מאד מוזר אך עם זאת חשוב מאד "
שמעתי אותה ממשיכה את המישפת שהיתחילה ליפני 20 דקות.
עדיין חשבתי על סוזן לכן לא ממש הקשבתי , ניזכרתי ביום שבו היא הגיע לכיתה היא באה מעיר אחרת ולא הכירה אף אחד , בהתחלה כולם צחקו עליה כי היא ניראתה מוזר אבל אחרי שהם ראו שזה לא מזיז לה הם ניסו להתחבר איתה . אחרי שגם זה לא עבד הם הניחו לה.
אני שלא כהרגלי עמדתי בצד ולא השתתפתי בהתרחשויות.
הרגשתי עם זה לא נוח למרות שדווקא רציתי להתחבר איתה אולי גם היא הרגישה בזה בגלל שהיא באה והתיישבה לידי בהפסקת האוכל .
באותו יום הלכנו יחד הביתה ומאז ניהינו חברות טובות מובן שלא שכחתי את קייט חברתי הטובה הקודמת
אבל היה בסוזן משהו לא רגיל ועם זאת נחמד .
" לוסי , את שומעת אתי ? "
קטע אותי אותו קול שדיבר אלי " אני עומדת להגיד משהו חשוב !" היא אמרה וקולה נישמע כועס
"כן…" מילמלתי אם כי לא הייתי בטוחה שהיא שומעת אותי .
"אז איפה הייתי ?" המשיכה "בקרוב תתרחש רעידת אדמה מדומה ואת תועברי לפנימייה מיוחדת .
לוסי אני מרגישה שאת לא מרוכזת !"
וזה היה נכון המחשבות על סוזן ניקרו בראשי כל הזמן ….
" אני עומדת להגיד לך משהו , לוסי , כדי שתירגעי כבר בנושא של סוזן אבל את צריכה להקשיב לי עד הסוף " .
" נו " אמרתי , הייתי סקרנית לדעת מה היא תומר .
" גם לה יש כוחות קסם "
" מה ?!" מרוב הלם התעוררת התעוררתי והתיישבתי במיטה מתנשמת ומבוהלת הייתי בשוק גם לה יש כוחות קסם ?!
ואז קלטתי שכל זה היה חלום.

סוזן:
~בובקר~

עכשיו אני יודעת למה לוסי התנהגה כך , הרגשתי בדיוק אותו הלם מוחלט כשגיליתי שיש לי כוחות קסם
וברור שהייתי מופתעת עוד יותר כשגיליתי שגם ללוסי יש כוחות .
התעוררתי בעמצא הלילה ואז הבנתי למה הרגשתי שהיא מיוחדת באותו יום שהגעתי בפעם הראשונה לכיתה שלה ….
הבנתי שיש בה משהו שונה וזה אחד הדברים הרבים שאהבתי בה .
מרוב התרגשות שחכתי שותו הקול שדיבר אלי אמר שיש לו משהו חשוב להגיד לי
אם הייתי מקשיבה זה היה חוסך לי המון בהלה …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך