Bloddy bomb
תהנו . קריאה נעימה!;😮😋😝😜🤕🤐🤒

הרפתקאות בקבר רחל-פרק 1

Bloddy bomb 27/05/2019 613 צפיות תגובה אחת
תהנו . קריאה נעימה!;😮😋😝😜🤕🤐🤒

זה היה יום חם של אמצע אוגוסט, בו היה לחות מדי פעם. זאת הייתה שעת בוקר מוקדמת שהכל היו מצוים בבית שלהם ולא מעזים לצאת כי זה היה יום חם והשמש הייתה חזקה ומאוד עוצמתית.
תנועת כלי הרכב הייתה די מואטת במיוחד, אנשים בקושי יצאו מהבית בגלל החום הבלתי נסבל.
ירדן שוחט, המוזיקה תמיד התנגנה בקולי קולות.
בני המשפחה אהבו לשמוע בכל ימי שישי מוזיקה קצבית. ירדן כבר חיפשה שעות אחר שמלת המשי האדומה שלבשה במסיבה אתמול.
והיא נעלמה כאילו בלעה אותה האדמה, היא שאלה את עצמה איפה היא הניחה אותה לאחרונה.
אך השמלה לא הייתה בשום מקום שהיא חיפשה.
היא ניסתה לחפש איזשהו פריט לבוש בתוך הארון אבל היא לא מצאה.
לבסוף ירדן לבשה את הבגדים שהיא שמה על הכיסא.
היא פתחה את הארון והביטה במראה היטב. היא הביטה שוב ושוב לפני שהיא יוצאת לעבודה.
היא התיזה בושם כדי שהיא תריח טוב, היא שקעה בתוך עצמה.
בעודה הולכת לתחנה, היא נזכרה לפתע שהיא שכחה את הרב קו בתיק השני והיא הייתה צריכה אותו בשביל שהיא תוכל לנסוע באוטובוס.
היא שמעה את צלצול הטלפון ומיהרה לענות , בטלפון הייתה זאת חברתה הטובה שנהב .
" שנהב מה קורה ?" שאלה ירדן בנימה עניינית.
" תקשיבי זה לא מציאותי מה שאגיד עכשיו, מצאתי מזוודה משונה שיוצאים מתוכה אורות צבעוניים. אולי זאת מכונת זמן?" שאלה שנהב בקול עבה.
ירדן לא ידעה מה לומר. האם היא יש דבר כזה? מכונת זמן קיימת? אם כן זאת ההוכחה החותכת שמדע בדיוני אכן אפשרי גם בשנת 2019.


תגובות (1)

מסע בזמן אכן קיים

30/10/2021 22:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך