rotem2221
~זו היא הקדמה~ זהו סיפור מדע בדיוני בלבד, אין להעתיק ושום דבר ממה שכתוב כאן לא אמיתי. אשמח לחוות דעת על הסיפור. התוכנית להגנת העולם הוא סיפור על משפחה ואחדות, גורל לא ידוע וחופש בחירה.

~התוכנית להגנת העולם~

rotem2221 16/03/2020 556 צפיות 4 תגובות
~זו היא הקדמה~ זהו סיפור מדע בדיוני בלבד, אין להעתיק ושום דבר ממה שכתוב כאן לא אמיתי. אשמח לחוות דעת על הסיפור. התוכנית להגנת העולם הוא סיפור על משפחה ואחדות, גורל לא ידוע וחופש בחירה.

השנה היא שנת 2520, לאחר 500 שנים נפלאות לכדור הארץ העולם התקדם.. הטכנולוגיה הרקיעה שחקים, אנשים חיו בבועה משל עצמם.
קיארה היא אחת מהם, נערה רגילה שגרה בניו יורק, אוהבת לחיות את החיים, אך המשפחה שלה בהחלט אינה רגילה, אבא שלה הוא חוקר תופעות לא מוסברות בכדור הארץ ועובד במתחם סודי של הממשלה ואמא שלה היא מדענית שמתעסקת עם חוקי הטבע, ככה הם גם נפגשו בעצם.
קיארה אף פעם לא באמת התעניינה בדברים האלה, היא התעסקה בכמה שהיא אוהבת ללכת לגלוש בקיץ בחוף שליד הבית, ובחורף להנות מהשלג.
אך יום אחד כל זה השתנה.
איים מתחילים להיעלם סביב העולם באופן מסתורי, המציאות משתנה, וזה מאיים להגיע לניו יורק ולערים הגדולות.
המדענים מוצאים דרך לשפר את החור באוזון שהם מאמינים שזהו הגורם המרכזי לבעיה בטבע.
אך ישנן 2 בעיות גדולות עם הפתרון הזה-
1. בכדי לשפר את החור באוזון הכל חייב לחזור לתקופה חשוכה כמו בימים של פעם, טכנולוגיה אסורה ואין מים נקיים.
2. המדענים נאבקים בדבר הלא נכון, הבעיה היא לא בכדור הארץ אלא, מחוץ לכדור הארץ.


תגובות (4)

צענין… תמשיכי

16/03/2020 19:31

*מענין

16/03/2020 19:31

נשמע אדיר, מחכה לסיפור

22/03/2020 17:38

סיפור מדהים

26/10/2021 20:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך