הסיפור נכתב לתחרות סיפורי מד"ב ופנטזיה לנוער, אחרי ששלחתי להם לא קיבלתי תשובה

זקיפי החלל

02/06/2015 1603 צפיות אין תגובות
הסיפור נכתב לתחרות סיפורי מד"ב ופנטזיה לנוער, אחרי ששלחתי להם לא קיבלתי תשובה

השנה היא 2222, מלחמת ענק מתרחשת בין הכוכבים דארוס למיסטלה, כדי לסיים את המלחמה, המלך טרדוק של מיסטלה משגר פצצת אטום שמשמידה את הכוכב דארוס, בכוכב טירואן נמצא קורטור, קצין משטרת הכוכב יחד עם שותפו דואטינו מתכוננים לבואה של אריאנה, נסיכת מיסטלה שבאה בשביל קיום יחסים דיפלומטים, בגלקסיית הייפריוס נמצאת ספינה המכילה ניצולים מכוכב דארוס המונהגים על ידי קארולו, מנהיג הצבא שזועם מהשמדת כוכבו ומתחיל לתכנן את הנקמה בטרדוק ובמיסטלה, שבוע אחר כך מגיעה לכוכב טירואן הנסיכה אריאנה שנאספת על ידי קורטור ודואטינו שנוסעים לשגרירות מיסטלה בטירואן, בשגרירות הנסיכה מארגנת מסיבה ומזמינה את קורטור ודואטינו, במסיבה היא חושפת לקורטור שהיא מאוהבת אבל קורטור אומר לה שלא הוא יכול להתאהב, הנסיכה נפגעת ורצה, למחרת במשרדו של הנשיא של טירואן, הוא ואריאנה מתכננים את היחסים הדיפולומטים, מחוץ למשרד נמצא קורטור כועס על עצמו מזה שפגע באריאנה, הספינה של הדארוסים מגיעה לטירואן, קארולו שולח את חיילי יחידת האנט-פריים, יחידת העלית של דארוס לצוד את הנסיכה, דואטינו מגיע לקורטור, יושב לידו ואומר לו לבקש סליחה מאריאנה אבל אז החיילים של קארולו תוקפים את משרדו של הנשיא, חוטפים את אריאנה ומפעילים פצצה שמשמידה את הבניין, דואטינו מצליח לשרוד את הפיצוץ אבל קורטור נפצע קשה וזרועו השמאלית נמחצה, חודש אחרי הפיצוץ קורטור מתעורר מהתרדמת ומגלה שזרועו השמאלית הוחלפה בזרוע מכנית בעקבות הפיצוץ ושוחרר מהמשטרה יחד עם דואטינו, בספינת הדארוסים אריאנה כלואה בכלוב על ידי קארולו שמספר לה שבקרוב אבא שלה יצטער על שהשמיד את דארוס, בבית של קורטור הוא מחפש במחשב מידע על החיילים שחטפו את אריאנה, הוא ודואטינו מגלים שהחיילים שעשו את זה הם מדארוס ונשלחו על ידי קארולו ממעשה נקמה, שניהם מחליטים להציל את אריאנה מקארולו, הם נוסעים לכוכב רקורידו כדי לגייס עזרה, הם מוצאים שם את טקובוט, אנדרואיד עם יכולות לוחמה שנוצר בכוכב אנדימגה, מגילאה, חייזרית מכוכב גחמורם שיש לה יכולת לחוש ספינות חלל, קריזומיה, לוחמת מסוג "האנטרוס" מכוכב פמיזינה ומנפט, חייזר מכוכב מורפדור, כוכב שהתושבים שלו הם בצורות של חיות, קורטור, דואטינו וארבעת חבריהם החדשים נתקפים על ידי בוזזים אבל הם ניצלים על ידי פרופסור מסתורי בשם טימברג שהוא אחד החכמים ביותר ביקום והם מגייסים אותו נגד הדארוסים, בספינת הדארוסים קארולו מציג את הנשק החדש: תותח הראגנארוק, תותח המסוגל להשמיד כוכב בירייה אחת, בספינה של קורטור וחבורתו: הספייסהוק (נץ חלל), אחת ספינות החלל המשוכללות ביותר הם מנסים לחפש איפה אריאנה, מגילאה משתמשת בחוש לגלות ספינות חלל בסביבה והיא מוצאת את הספינה בה היא נמצאת, טקובוט משנה את נקודות הניווט של הספינה לכיוון הספינה הדארוסית, הספייסהוק עובר למצב הסוואה ומתחיל לטוס לכיוון הספינה הדארוסית, בספינה הדארוסית, בתא של אריאנה נכנס קארולו ומספר לה שהוא צריך את השרשרת שלה בשביל הנשק החדש, הוא לוקח לה את השרשרת ויוצא מהתא, אריאנה מתחילה לבכות ושואלת איפה קורטור, הספייסהוק מגיע לספינה הדארוסית, טקובוט יוצר שער לתוך הספינה העויינת ומכניס לצוות להיכנס, הצוות מתפצל: קורטור יוצא להציל את אריאנה, דואטינו וטקובוט יוצאים לרגל אחרי הדארוסים והשאר נשאר למקרה חירום, קארולו נכנס לחדר שבו נמצא תותח הראגנארוק יחד עם השרשרת שהוא לקח מאריאנה והוא מקבל דיווח מאחד החיילים שיש מסתננים בספינה, הוא מגלה שהם פה בשביל אריאנה וקורא לתפוס ולהרוג אותם, בכל הספינה נשמעת אזעקת פולש וחיילים רצים לכיוונם של מנפט, מגילאה וקריזומיה, שלושתם נלחמים בחיילים, טקובוט ודואטינו מגיעים לחדר המחשבים של הספינה ומעתיקים את כל הקבצים מהמחשב למחשב הנע של טקובוט עד שמגיעים חיילים כדי לעצור אותם, קורטור מגיע לתא של אריאנה, היא שמחה שהוא בא כדי להציל אותה, קורטור משחרר אותה מהכלוב והם רצים לכיוון הספייסהוק, היא מופתעת מהזרוע המכנית שלו והיא שואלת אותו איך זה קרה הוא אומר לה שזה סיפור ארוך, בדרך הם מתאחדים עם טקובוט ועם דואטינו ואחר כך עם מגילאה, קריזומיה ומנפט והם נכנסים לספייסהוק שמצליח להשתגר אלפי שנות אור מהספינה הדארוסית, החבורה שמחה מזה שהצליחו לצאת בשלום אבל אריאנה עוצרת את החגיגות ומספרת להם שהשרשרת שקארולו לקח לה מכילה אבן קוסמית בשם "אינפיברס" ושהוא מתכנן להשתמש בה כאנרגיה לתותח הראגנארוק, בספינה הדארוסית קארולו מתעצבן מזה שהם הצליחו לברוח עם אריאנה, הוא פותח את השרשרת ומוציא את האבן ומכניס אותה לתותח, התותח מתמלא באנרגיה קוסמית, קארולו מכריז על המטרה הראשונה של התותח: גלקסיית הייפריוס שמכילה את הכוכבים טירואן ומיסטלה ומודיע לצוות הספינה להזין נקודות ציון, בכוכב מיסטלה, המלך טרדוק מקבל את פניה של בתו ושל הצוות והם מתכוננים לפלישה של קארולו ושל הדארוסים, בחצר הארמון המלכותי, קורטור מספר לאריאנה שהסיבה שהוא אמר לה שהוא לא יכול להתאהב בה זה בגלל שהוא ביישן, אריאנה אומרת שזה בסדר להתבייש וגורמת לו לומר לה שהוא מאוהב בה, אריאנה שמחה מאמירותיו והם מקבלים קריאה מפרופסור טימברג לבוא לחדר המלחמה, שם הם מגלים שהוא המציא נשק חזק יותר מתותח הראגנארוק: גנרטור החור השחור, מכשיר שיכול לחולל חורים שחורים ויוכל לשלוח את הדארוסים הרחק, במפקדת המשטרה של כוכב טירואן, אחד הקצינים מודיע למפקד שקיבל הודעת חירום מקורטור ודואטינו שגלקסיית הייפריוס עומדת להיות מותקפת על ידי קארולו ותותח הראנארוק שלו, המפקד מודיע על מצב אלפא-אדום 5, הספינה הדארוסית מתקרבת לגלקסיית הייפריוס, קארולו מודיע לירות את קרן התותח למיסטלה, הצוות לבוש במדי קרב הייפריוסים יוצאים עם הספייסהוק יחד עם הארמדה המיסטלית וצי המשטרה הטירואנית לכיוון הספינה הדארוסית, הדארוסים שולחים ספינות קרב קמיקזה כדי להשמיד את ספינות הקרב המגיעות לכיוון הספינה הראשית, הקרב על גורל גלקסיית הייפריוס התחל שהקמיקזות השמידו את ספינות הקרב של הברית, תותחים נורו לשני הכיוונים, והטענת תותח הראגנארוק התחילה, הספייסהוק עם הצוות חזר שוב לספינה הדארוסית כדי לגנוב את ה"אינפיברס" לפני שהטענת התותח תושלם, קורטור, טימברג ואריאנה יצאו לכיוון חדר התותח בזמן שהשאר נלחמו בחיילים הדארוסים החמושים עם התותחים הניידים שלהם, טקובוט שלף את התותחים שלו מהידיים שלו וירה בדארוסים כאילו אין מחר, קריזומיה נלחמה עם יכולת הלוחמה שלה, מגילאה השתמשה ביכולת השליטה המנטלית שלה והשתלטה על אחד הדארוסים והוריד את שותפיו, בעזרת אקדח הקוסמוס שלו הפיל מנפט 5 חיילים בבת אחת ודואטינו השתמש בגאדג'טים שנשארו לו מהתקופה שבה הוא שירת במשטרה, קורטור, טימברג ואריאנה מצליחים להיכנס לחדר התותח וברגע שהם מנסים להוציא האבן מהתותח, קארולו תוקף את שלושתם עם כפפת השליטה שלו, אחד הגאדג'טים הצבאיים המתקדמים שהיו בדארוס, תחת שליטת הכפפה מצליחה אריאנה לתקוף את קארולו עם התותח שלו שעכשיו הטעינה שלו מלאה, הקרן ההרסנית פוגעת בו, אבל הוא מצליח לשרוד ולספוג את אנרגיית הקרן בגלל שהיכולת של הדארוסים הוא לספוג אנרגיה ועכשיו הוא נהיה אחד החייזרים ההרסניים ביותר בגלקסיה, שלושתם מנסים להסיח את דעתו עד שהגנראטור יהיה מוכן, החמישה האחרים מצליחים להביס את החיילים ומקבלים אות מצוקה מחבריהם הנמצאים בחדר התותח, שם קארולו שהוא עכשיו בלתי מנוצח מנסה לחסל את השלושה ורגע לפני שהוא מצליח לחסל אותם הוא נפגע מאקדח הקוסמוס של מנפט שהגיע יחד עם שאר הצוות, טימברג מקבל הודעה שהגנרטור טעון ועומד לירות קרן שתייצר חור שחור, הצוות בורח לכיוון הספייסהוק וקורטור מפעיל מנגנון ההשמדה העצמית של הספינה של הדארוסים, הספינה מתפרקת והצוות מצליח לברוח לפני שהספינה תתפוצץ והחור השחור ייווצר וישאב את הצי הדארוסי, הספייסהוק מצליח לצאת מהאזור של הספינה הדארוסית, 5 שניות לאחר מכן הספינה הדארוסית מתפוצצת לחלוטין, הגנרטור מופעל מרחוק על ידי טימברג ויורה קרן היוצרת חור שחור לכיוון הריסות הספינה הדארוסית, החור שואב את הריסות הספינה, הריסות ספינות קרב וספינות הקמיקזה של הדארוסים ונסגר, הספייסהוק נוחת בחזרה במיסטלה, שם הצוות מקבל קבלת פנים גדולה ואוהבת מבני הכוכב,הצוות שמח, אבל אז נפתח חור שחור ומתוכו יוצא קארולו שהוא עכשיו יחד עם אנרגיית תותח הראגנארוק ואנרגיית החור השחור הרסני כמו פצצת אטום, ומודיע לכולם שהוא עומד להשמיד את מיסטלה על ידי האנרגייה שלו, אריאנה רואה את ה"אינפיברס", רצה אליה ומחזיקה אותה חזק, מה שאף אחד לא יודע זה שהאבני הקוסמוס מחזיקות את אלי הפנתיאון הקוסמי הקדום ובאבן של אריאנה נמצאת האלה אנדמה, אלת החלל שמתאחדת איתה לגוף אחד, קארולו מאתגר את אנדמה שהתעוררה משינה באבן, האלה מאשימה את קארולו על פשעי מלחמה ומעשי טרור נגד גלקסיית הייפריוס, היא יורה מידה קרן אנרגיה קוסמי, אנרגיה זו היא החזקה ביותר ביקום, רק אלים יכולים להשתמש בה, ופוגעת בקארולו וגורמת לו להימחק מהיקום, אחרי זה אנדמה עוזבת את הגוף של אריאנה ומשאירה אותה מחוסרת הכרה, קורטור רץ אליה מהר מדאגה ובוכה מהמחשבה שהיא לא תתעורר לעולם ונישק אותה, ומנשיקה קוסמית זו העירה אותה, חברי הצוות קיבל אות כבוד מהמלך והחליטו לצאת לרחבי למצוא אבנים קוסמיים המכילים את אלי הקוסמוס לפני שמישהו אחר ימצא. הסוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך