חברי החייזר \ חלק 2

ZarTeF 18/02/2021 420 צפיות תגובה אחת

אחרי שנה שחיינו במאדים, הממשלה החליטה לסקור את את הכוכב. ואחרי חיפושים של חודשיים של חיפושים, הם מצאו חייזרים!
מיד פרצה מלחמה בין החייזרים לבין בני האדם. התחלתי לפחד כשהבנתי שאנחנו במלחמה. יום אחד כשישנתי עם אימי, החייזרים התחילו להפגיז אותנו בפצצות.
מיד ניכנסנו לממ"ד! אבל הפצצות של החייזרים היו ממש חזקות, והפצצות הרסו את הממ"ד!! מיד התחלתי לברוח מהבית כדי שלא אשירף למוות. רצתי מהר ומהר והצלחתי לברוח מהישוב שבנינו שם במשך השנה שהיינו שם. המשכתי לרוץ ולרוץ עד שהגעתי לאזור שהיה ניראה טיפה משונה.. הבתים היו משונים.. אבל לא חשדתי בגלל שכל חללית בנתה יישוב משלה, עם טכנולוגיה משלהם. אז הלכתי לשם.
מהר מאוד הבנתי שזה לא יישוב אנושי.. מיד הסתובבתי כדי לרוץ אחורה ולברוח לפני שיראו אותי, אבל כשהסתובבתי אני נתקעתי בחייזר קטן ונפלתי. מהר ניסיתי לברוח לפני שהוא יתפוס אותי. אבל לפני שהספקתי לברוח שמעתי את החייזר אומר: "חכה!"
לא הבנתי. הסתובבתי וראיתי את החייזר הזה. "מה עשינו לכם?" הוא שאל.
חשבתי על זה, ולא היית לי תשובה. אז שתקתי והמשכתי לרוץ ולברוח. כשהצלחתי לחזור ליישוב שלי, מצאתי את עצמי עומד מול חורבות. אימי שראתה שחזרתי רצה אליי וחיבקה אותי. "איפה היית כל הזמן הזה?" היא שאלה. "התחלתי לדאוג" היא אמרה. לא עניתי. הייתי יותר מידי עסוק בלחשוב על מה שהחייזר הזה אמר לי.
אחרי חשיבה ארוכה, החלתטי שאני חוזר ליישוב החייזרי הזה כדי למצוא את החייזר הזה.
כשאימי התחילה לישון, יצאתי מהבית. התחלתי ללכת ליישוב הזה. ולבסוף מצאתי אותו.
ניכנסתי לשם וניזהרתי שלא לעשות רעש. פחדתי שהחייזרים יתעוררו ויתפסו אותי.
וכשאני הולך ביישוב שלהם אני שומע: "היי אתה!" הסתובבתי בפחד, וראיתי שזה אותו חייזר. "איזו הקלה" אמרתי. "מזל שזה אתה ולא חייזר אחר" אמרתי
"מה עשינו לכם?" הוא שאל שוב.
"אתם תקפתם אותנו קודם!" אמרתי. "אתם פלשתם לכוכב שלנו!" הוא אמר.
חשבתי על זה לרגע ואמרתי: " אתה צודק" לא האמנתי שאמרתי את זה לחייזר.
"רוצה להיות חבר שלי?" הוא שאל. הסכמתי ואמרתי: "כן, אני רוצה להיות חבר שלך."
וככה הכל התחיל.
המשך יבוא…


תגובות (1)

סיפור מדהים

16/10/2021 11:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך