חייזרים, עב"מים ושאר ירקות – בהחלט לא שטויות!

ארווין קליין 17/01/2017 1011 צפיות אין תגובות

המדע הבדיוני הוא המדע האמתי היחידי! המדענים הם אנשים ספקניים, כל ממציא דגול נתקל בלעג וקשיים אינסופיים ולרוב רק אחרי מותו זכה לתהילה. בייחוד מקוממת אמירתו של "החכם באדם" בעיני הבריטים (ואנטישמי מוצהר בנשמתו) סטיבן הוקינג, שאין דבר כזה כמו עב"מים!
בקיצור המדע הוא עניין זמני, שתמיד ימצאו תאוריות חדשות וגילויים חדשים שיסתרו את הישנים. לנו נשאר הדמיון והמוח היצירתי – ואני קורא למדענים: הלאה הספקנות!

ו-על חייזרים, עב"מים ושאר ירקות:
(לאנשים עם ראש פתוח בלבד)
הסדרה "חייזרים מן העבר" המשודרת בערוץ ההיסטוריה, היא סדרה מרתקת, שלטעמי מסבירה באמת את ההיסטוריה האנושית, ולא, כפי שאפשר היה לנחש משמה, מעלה תיאוריות דמיוניות מנותקות מהמציאות.
חייזרים, חוצניים, באמת קיימים בעולמות אחרים, אבל שלא כפי שרובנו חושבים, הם לא מעוניינים ליצור אתנו שום קשר. הסיבה היא שהם מפותחים הרבה יותר מאתנו. כנראה שהחוצנים בעצמם היו פעם שוכני כדור הארץ שהגיעו לדרגת התפתחות גבוהה מאוד ואז הכול נסוג.
רמזים לתיאוריה בדבר היותם של החוצנים יצורים מפותחים שלא מעוניינים ליצור קשר עם האנושות, מצויים בסדרת הספרים המרתקת: "שיחות עם אלוהים". מה שמשתמע מהדברים הוא שהחוצנים הגיעו לדרגת רוחניות גבוהה מאוד ויכולות מופלאות ואילו אנחנו בכדור הארץ נשארנו מאחור. מבחינה חומרית הכוחות השולטים בכדור הארץ הם חזקים מאוד והחלק הרוחני פה מדוכא. על כן ההתנהלות האנושית היא התנהלות שלא מתחשבת ברוח ובוחרת לעסוק בחומריות בעלת האנרגיה הדחוסה, ההופכים את חיינו כאן לקשים ומייסרים.
רבים מן האלים המיתולוגיים הם חוצנים שרוצים לכוון את האנושות לעבר התפתחות מסוימת.

אנחנו כולנו עסוקים בשאלה של עב"מים ותוהים אם הם קיימים, מדוע הם לא מגיעים לכאן. אבל השאלה צריכה להיות: "מדוע שיגיעו?" הרי האנרגיה בכדור הארץ היא עמוסה וקשה ואילו החוצנים בפלנטות אחרות, שהם מפותחים מאתנו, רגישים הרבה יותר מאתנו ולא יכולים לעמוד בעומס הזה בכדור הארץ. לכן הם שולחים לפה או נציגים, שברבות השנים הפכו לסימבולים של אלים בעמים שונים ששם הופיעו. או, רובוטים, שיש הרבה סיפורים על אנשים שנחטפו על ידם, כדי לערוך בהם מחקרים.

הספר "שיחות עם אלוהים", מסכם את הוויכוח לגבי קיום חוצנים ועולמות אחרים במילים: "זאת התנשאות להאמין שרק אתם קיימים. החוצנים מסתכלים עליכם כל הזמן. אתם משמשים להם דוגמא למה שקורה כשמתנהגים בצורה מסוימת." הספר מנסה לרמוז שהחיים על כוכב הלכת שלנו הם הכי קשים ביקום, בגלל שעדיין לא הפנמנו פה את הלקחים של חיים רוחניים.
אדגר קייסי, גדול המיסטיקנים של כל הזמנים, שפועליו (הכוללים נסי ריפוי והנפלאות בלי סוף) הרבים מונצחים במוזיאון על שמו שקיים בארה"ב, האמין ביבשת האבודה אטלנטיס. הוא כנראה שיער שהוא נצר לאותו זן שנכחד מן העולם. ואכן כמעט בכל התרבויות בעולם קיימת האמונה במבול שהביאה לקץ העולם, בזמנו. אין ספק שהאנושות הגיע אז לדרגות התפתחות הרבה יותר גבוהות מאשר היום וחלק מאלו הצליחו לנדוד לעולמות אחרים וחזרו מאוחר יותר לכדור הארץ.

בספרו "ההיסטוריה של המחר" חוזה פרופסור יובל נוח, שבעתיד אדם חסר השכלה יהיה חסר כל מעמד בחברה והעתיד שייך לאנשים המשכילים שיתמחו במקצועות עתירי ידע. כלומר – שהמוח ישלוט.
בסדרה "חייזרים מן העבר" (בערוץ ההיסטוריה) מובאות הוכחות לכך שחוצנים ביקרו בכדור הארץ, לאורך ההיסטוריה והשפיעו על ההתפתחות האנושית. הקפיצה הקוונטית של האדם, לעומת החיות, מיוחסת גם היא לחוצנים. הסרט "מרכבות האלים" המדבר על כך, היה בזמנו להיט היסטרי בכל העולם. החייזרים האלו, שנקראים אפורים, הופיעו על כדור הארץ פעמים רבות וישנם עדויות של אנשים שנחטפו על ידם. מטרתם הייתה לא רק ללמוד אותם, אלא גם להשתמש בהם כדי לשכפל את עצמם. שכן הרובוטים החייזרים, היו עצמאים לחלוטין ונחנו באפשרות ריבוי ושכפול.
הסדרה הולכת מעבר לזה ומוצאת הוכחות לכך שהחוצנים היו בעצם רובוטים, שיוצרו על ידי שולחיהם. היא מניחה שהאדם עצמו עובר עכשיו תהליך של הפיכה לייצור היבריד, חצי ביולוגי וחצי מכני.
האדם נוכחי, יחשב בעתיד לתת אדם, למשהו פרימיטבי. ההזדקנות, הזמניות והפגיעות הרבה של האדם הביולוגי, תוחלף על ידי אברים ושיטות מתקדמות, שיהפכו אותו למחוסן מפגעי הזמן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך