חיים בחשיכה/Life in the dark

16/12/2012 542 צפיות אין תגובות

פרק 1

יומני היקר,
זאת פעם ראשונה שאני כותבת פה לאחר השינוי.
איזה שינוי בדיוק?
טוב, אני מקווה מאוד שתאמין,עד כמה שזה ישמע מוזר, אבל השתנתי, ואני לא מתכוונת לשינויים כמו תספורת חדשה, אלא שינוי ממש :
הפכתי לערפדית!
איך זה קרה? אל תשאל אותי כי אני בעצמי בקושי מבינה מה קרה.
הכול התחיל לפני שבועיים, או קצת יותר…
ישבתי בפארק עם חברות מהכיתה, בדיוק יצאנו מהסרט האחרון של 'דמדומים',כשפתאום התחלתי לשמוע קולות מוזרים, אם אני לא טועה הם הגיעו מתוך השיחים. שאלתי את הבנות האחרות אבל הן לא שמעו כלום. רותם אפילו צחקה עלי ואמרה שהסרט השפיע עלי יותר מידי.
לאט לאט, הבנות התחילו לחזור לבתיהן. לבסוף, רק אני, גלינה וליאור נשארנו בפארק. הייתי ממש עייפה, אבל כמו תמיד הסקרנות הכריחה אותי להישאר ולבדוק מה פשר הקולות המשונים.
התחבקתי עם הבנות. הן פנו לכיוון ביתהן שנמצאים בצד השני, בזמן שעשיתי את עצמי הולכת לכיוון ביתי. כששתיהן התרחקו חזרתי לכיוון הספסל שעליו ישבנו ואמצתי את אוזניי. הפעם שום רחש לא נשמע, הייתה דממה. דממה מוחלטת!
אולי הסרט באמת השפיע עלי?!
הסתכלתי על השעון שבאייפון החדש שלי. לא יכול להיות! כבר כמעט חצות! הסתכלתי סבבי וראיתי שהפארק כבר ריק לגמרי.
מה זה היה?!
הפעם אני בטוחה ששמעתי רחש מאחורי!
לא אין שם דבר.
'אוקי' אמרתי לעצמי, 'אין פה שום דבר וכדאי שאחזור הביתה כדי שהורי לא ידאגו לי'.
שוב אני מדמיינת?!
הרי לא יכול להיות שהנדנדה זזה מעצמה כשאין בכלל רוח!
רגע, יש עליה משהו. או מישהו!
אני מתקרבת לבדוק ומגלה שבאמת יש מישהו על הנדנדה.מוזר! הוא נראה שקוף…
”אאאאאאאהההההההההההההה"
ברגע הבא הרגשתי דקירה חדה בגרון…
מאז הכול היה מעורפל לגמרי!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך