חלל חלומי – פרק 1

sharon123 18/12/2011 1311 צפיות תגובה אחת

"אני כל כך רוצה לטוס לחלל" אמרה שיר לחברתה הטובה עמית. עמית ענתה לשיר בגיחוך "את צוחקת עלי… את יודעת שמעטים טסו לחלל!". שיר הפגועה ענתה לחברתה עמית "אז מה? אולי אני אהיה ברשימה של האנשים הללו? מאיפה לך לדעת?!". בטח גם אתם שמתם לב שחלומה של שיר הזוי ביותר, אבל גם שיר יודעת שחלומה כמעט בלתי אפשרי. לשיר הייתה גם התלבטות, היה לה ילד בכיתה, רזה עם עיניים כחולות, שיער חום כהה כמו שוקולד וצבע עור בהיר שלדעת שיר היה הכי 'מושלם' שיש, קראו לו זאק. שיר פחדה שאם היא תטוס לחלל זאק ישכח אותה ויהיה חבר של דינה, המתחרה שלה. דינה היא ילדה יפה ומקובלת עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני.

*********************************************

היה זה יום חג המולד. שיר רבה עם זאק בבית הספר, זאק ממש כעס על שיר ודינה שראתה את הריב חייכה חיוך של ניצחון. באותו יום בערב, ישבה שיר על מיטתה בחדרה ובכתה, כי ידעה שהכעיסה את זאק עד מאוד. בלילה, כשכולם חגגו בסלון, שמעה שיר צלילים מוזרים מחלונה. היא הביטה דרך החלון אל הלילה השחור וראתה חללית עצומה בגודלה, שהאירה את השמיים באורות בצבעי ירוק, אדום, כתום וצהוב. שיר ירדה אל הסלון והתעלמה מהשאלה של אימה לאן היא הולכת. שיר פתחה את דלת הכניסה לביתה ויצאה החוצה, היא התקרבה לחללית שנחתה בחצר ביתה, דלת החללית נפתחה. שיר התקרבה עוד יותר וראתה מבחוץ החללית שבעה חייזרים, עם שלוש עיניים בצבע לבן בוהק וצבע עורם ירוק כדשא. "מי אתם?" שיר שאלה, היא פחדה קצת. "פיווו, פלפלה פיל?" שאל אחד החייזרים את שיר בשפה לא מוכרת…


תגובות (1)

תמשיכי ! (זה אור, אם את זוכרת)

21/12/2011 07:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך