חתיכת יקום- פרק ראשון

imagine the books!! 25/09/2013 601 צפיות 2 תגובות

"כשאני חושב על זה, לא נראה לי שזה רעיון טוב…כלומר, אתה יודע מה הסיכונים.."מפציר בו אנילומיס.
"אנני, נערי הנחוש, האמן לי.. זה הוא הדבר שאנו מחוייבים לעשות.." עונה לו הקטון.
"אבל.."הוא מהסס.
"כאן," אומר לו הקטון ומביט לשמיים. לשמיים בצבע האדמה הרכה שעליה הוא דורך. מסתכל על הפלוטנים שמתעופפים להם, שלא יודעים סכנות. " זה המקום לסיכונים" הוא ממשיך ואומר, "כאן, הוא המקום לחיות בו, מקום לנשום בו, ומקום להסתכן בו.., מקום ל…" הוא קופא לרגע. הוא נושם את החנקן שבמקום ונושף את החמצן והפחמן הדו חמצני, שלהם, הוא לא זקוק. "מקום לנקום בו" הוא המשיך לומר ואז הוא לוקח שאיפה נוספת ומביט בנער.צבע עורו ירקרק ופניו אשר מכוסות בצלקות ובקעקועים, הביעו דאגה ותאווה גדולה לדם ולנקמה. 'לא הייתי צריך לסמוך עליו' הוא האשים את עצמו בליבו. 'חתיכת דארג!' קילל את עצמו.
"אתה, אתה לא סומך עליי" הוא גימגם בלחש. הקטון הטיפש, שכח שאת המילה דארג לא אומרים. זו מילה מרושעת שגורמת לאדם שאמר אותה לקבל עונש. בכוכב גרומה, מילות אסורות ומגעילות, לא התקבלו בברכה. זה היה עברה על החוק אם אתה מתעלל במישהו, צוחק עליו, מקלל אותו, שופט אותו. כמובן שהיו את אילו שלא היה להם אכפת. הם היו מעטים כי הדיקטטורה, אשר שלטה על הכוכב כולו, הייתה נוקשה.הדיקטטור היה נוקשה. הוא רצה שכל פעם שהמילה 'גרומה' תאמר, לא יעלו לך תמונות של מלחמות נוראיות, אלא של שלום, נדיבות ואהבה. כוכב שאם מישהו ירצה לברוח ממקום כלשהו יבואו לשם. כי שם בטוח.


תגובות (2)

אני חושבת שזה יהיה ההקדמה, לא הסיפור עצמו..

27/09/2013 07:32

טוב, השאלה הזו אולי שחצנית מדי, אבל האם סיפור המד"ב הזה נכתב בהשפעתי? אם כן, אני מוחמא. הסגנון מזכיר את סגנון הכתיבה שלי (אם כי עדיין נשאר לך מה ללמוד בנושאי מד"ב), ואם אי פעם תזדקקי לעזרה בנושא הצד המדעי של העניין אני תמיד יכול לעזור. לא בדיוק הבנתי מה הנקודה בסיפור, אבל אם זו רק הקדמה אני יכול להבין אותך. בנושא שמות, יש שיטה פשוטה מאוד למציאת שמות בקלות:
-קחי מילה המתארת את אופייה של הדמות/מקום/חפץ וכו' כמו שצריך.
-לכי לגוגל טרנסלייט.
-תרגמי את המילה הזו לשפה אחרת (מומלץ: לטינית).
אם את כבר משתמשת בשיטה הזו, פשוט תתעלמי. מה שכן, אני אשמח אם תגיבי לעוד סיפורים שלי כי אני כבר רעב לתשומת לב (לא ספציפית ממך). מעבר לזה, צורת הכתיבה הייתה סבירה אבל פשוט לא הצלחתי להבין את היצורים. הם יצורי עץ, כאילו? ולמה השמיים חומים אם הרכב האטמוספירה הוא דמוי ארץ (ממה שהבנתי)? דרוש שיפור מסוים, אבל אני רואה אצלך עתיד.

30/10/2013 13:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך