calanit
תגיבו,לא עולה כסף :)

טבעת האש הקדמה

calanit 23/06/2013 775 צפיות 2 תגובות
תגיבו,לא עולה כסף :)

פרק 1

"הטקס המסורתי מתחיל!"
פאולו הרים את עמוד טבעת האש,טבל אותה בחבית מלאה לבה רותחת והרים את העמוד מאחורי ראשו.הוא הסתכל לצד ימין ושמאל,מוודא שכולם נוכחים ורואים את הטקס,ואז במהירות ובחדות הוא חותם את ידה של ליאל.
לינה,העוזרת של פאולו,מיהרה לקחת את ידה של ליאל כדי לטמון אותה במים קרים.
ליאל,למרות שהייתה תינוקת,לא פתחה את פיה,ורק הסתכלה במבט תמים על כול האנשים שסבבו סביבה.
"הביאו את השנייה!"
רוקסי הביאה את התאומה של ליאל,אללי.
"רק אל תעשה טעות.."ביקשה במחשבתה.
פאולו,עשה את כול התהליך וכאשר בא לחתום את אללי,משהו עצר בעדו.
"מה קרה?"נבהלה רוקסי,"יכול להיות שמשהו לא בסדר?מה לא בסדר?".
"הכול בסדר!"מיהר פאולו להרגיע את רוקסי,"רק אני לא מבין מה הדבר הזה של ידה!".
ואכן היה משהו בידה של אללי.היה לה טבעת זוהרת על האצבע הרביעית,טבעת זוהרת מאוד,אפילו יותר מהלבה.
"זה?זה כלום.זאת רק טבעת שסבתי נתנה לה."ענתה רוקסי."תמשיך כבר!"התחננה בליבה.
פאולו הנהן קצרות ואז חתם את ידה של אללי.זאת,בניגוד לליאל,פתחה בבכי גדול שהחריש את כול הנוכחים.לינה,שקצת נבהלה מהבכי,שמה את ידה של התינוקת במים הקרים,בתקווה שתירגע.לאט לאט,אללי נרגעה ואז לפאולו הורשה להגיד:
"התחילו בחגיגה!"
כולם הוציאו אנחת רווחה והחלו לרקוד להם.רוקסי ניגשה במהירות לאללי וליאל, ישבה לידן וליטפה להן את ראשן."זהו,זה עבר,בנות מתוקות שלי.."לחשה להן.
דוראל הגיח מאחורי רוקסי בחיוך,מסתכל על בנותיו שמשחקות להן במים.רוקסי הבחינה בו,הסתכלה לאחור ונשקה לו.
"תראה איזה חמודות…אני ממש שמחה שהן עברו את הטקס המסורתי בשלום."אמרה רוקסי בחיוך רחב.
"גם אני",השיב לה,"ממש נלחצתי,לא כמוך,אבל עדיין נלחצתי."
"הי!לא נלחצתי ממש!"צחקה.
הוא צחק,חיבק אותה וישב לידה,וליד בנותיו החדשות.


תגובות (2)

מהמםם

23/06/2013 02:28

תודה :)

23/06/2013 03:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך