זה סיפור מקורי שלי.

יוסף אבוטבול על הגג בצרפת

28/11/2020 484 צפיות תגובה אחת
זה סיפור מקורי שלי.

… הייתי על גג מגדל אייפל. ראיתי גבר שניסה לקפוץ ממנו. או במילים אחרות להתאבד. ניגשתי אליו ואמרתי לו שקוראים לי יוסף אבוטבול ולמה הוא רוצה לקפוץ? הוא אמר לי שקוראים לו ג'וסף. הוא נוצרי צרפתי אבל צרפת הפכה להיות מוסלמית ולכן הם רודפים אותו בגלל דתו. לא נשאר לו בשביל מה לחיות. אמרתי לו שהתאבדות זה חטא ושאם הוא לא ילחם על מולדתו הוא יתחרט על זה גם בעולם הבא.ג'וסף אמר לי שהוא לא יודע איך להילחם על מולדתו. אמרתי לו שיפנה לאומות המאוחדות או שיפנה לתקשורת. ג'וסף אמר לי שאם הוא יפנה לאחד מהם המוסלמים ששולטים בצרפת עכשיו יהרגו אותו בו במקום. אמרתי לו שאני אגן עליו. הלכנו יחד למוסד האומות המאוחדות וניגשתי לנציג הממונה על הרדיפה הדתית. ג'וסף אמר לו שהוא רוצה לדבר אתו על משהו חשוב. הם הסתגרו בחדר שעות ואני האזנתי מחוץ לחדר. הם התווכחו בצרפתית ואני הבנתי כל מילה כי אני מבין כל שפה שאומרים כולל שפה שכבר לא קיימת. הם יצאו וג'וסף אמר לי: התחנה הבאה : התקשורת הצרפתית. הלכנו לבניין רשות השידור הצרפתית שנמצא בפריז. דברנו עם נציג רשות השידור והוא אמר לנו שבשעה תשע הם יעלו את ג'וסף לשידור. הם דייקו והעלו אותו לשידור. הוא אמר בשפה צרפתית: אזרחי צרפת היקרים אתם רוצים שירדפו אתכם בגלל דתכם? אתם רוצים שצרפת תהיה מוסלמית? אז תילחמו כי אם לא תילחמו על מולדתכם אף אחד לא ילחם בשבילכם. אחרי כמה ימים התחילו הפגנות שהפכו למהומות בחסות ארגון "ישו המושיע" הם נלחמו במוסלמים עד שגרשו אותם מצרפת. ואני? אני כבר עברתי לזמן אחר.
הסיפור הבא: סיפורו האמיתי של אברהם אבינו


תגובות (1)

סיפור מדהים

16/10/2021 18:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך