עלילותיה של ילדת האופל בזמן ובמרחב

סינדרלה 02/12/2020 723 צפיות תגובה אחת

נסיעה בזמן זה דבר לא רגיל אתם בטח חושבים, אבל בעצם אני כאן כדי לספר לכם על כמה מיקרים שאתם בטח מכירים מההיסטוריה, שבטח פעם למדתם עליהם בבית הספר או בסרטים תיעודיים.
נעים מאוד אני הבחורה שנולדה בשנת 5678, אני בת 520,
אני לא מפה, אני לא מכדור הארץ, אני מכוכב קטן שנמצא במערכת השמש אולי שמעתם עליו פעם, נפטון שמו, אצלנו הגיל והמראה לא תואמים זה לזה אצלכם בחורות בנות 30 נראות כמו בחורות בנות 640 אצלנו.
האנשים מסבבינו קוראים לנו "ילדי האופל", מפני שהסמל של הכוכב שלנו מאוד דומה לקלשון, למרות שבינינו לבין השטן הקשר הוא מקרי בהחלט. לא תיקנו אף פעם את האנשים שקראו לנו כך כי די אהבנו את השם הזה, זה תמיד נתן לנו יותר חספוס. האבסורד בסיפור שלי שלפני 320 שנה בערך הכוכב שלי הושמד על ידי יצורים שנקראים "מלאכים" הם מכוכב צדק, הם נקראים כך מפני שהם נולדים עם כנפיים.
אני היחידה שניצלתי מהשמדת הכוכב שלי בזכות הוריי ואפשר להגיד שאפילו בזכות "המלאכים".
אצלנו בכוכב המציאו תא שנראה קטן מבחוץ אך הוא ענק במפנים, אין לו צורה מוגדרת, הוא היה נוסע בזמן ובמרחב ולכל תקופת זמן שהתא מגיע הוא משתנה לצורה שמוכרת בנוף כך שלא יראה יוצא דופן; אך לא להרבה יש אותו, הממצאים פחדו שהא יגיע לאנשים מכוכבים אחרים כך שהם ייצרו מספר מוגבל של תאים אך מה שהממציאים לא ידעו שאחד מ"ילדי האופל" יצא עם "מלאכית", "ילד האופל" הזה היה בנו של אחד הממציאים. הם יצאו בסתר; אבל עוד תבינו איך הם קשורים לסיפור שלי.
לפני שנים רבות הייתה מלחמה קשה בין היצורים שנקראים "מלאכים" לבין הכוכב שלנו, הרבה תושבים מתו וגם הרבה "מלאכים" ומאז אנשי כוכב נפטון ו"המלאכים" היו במלחמה שקטה, אנחנו לא מתקרבים אליהם והם לא התקרבו אלינו.
פעם בשנה כל הנוסעים היו מגיעים בחזרה לנפטון כדי להתאבל על הנופלים במלחמה הקשה, בזמן זה היה אסור לאנשים עם התאים לנסוע בזמן או במרחב וכולם היו צריכים לכבד את המעמד.
כמה ימים לפני הכנס הגדול בכוכב שלי אני קיבלתי תא משלי, התא האחרון שנעשה, אבא שלי היה אחד מהממציאים הבכירים והוא העניק לי את התא ליום ההולדת ה 200 שלי .
באותו הים החלטתי שאני נוסעת קצת לא ידעתי לאן ולא ידעתי לאיזה זמן לנסוע פשוט הייתי צריכה שקט.
אחרי מחשבה ארוכה החלטתי שאני רוצה להחנות את התא שלי בין כוכב חמה לבין כוכב נגה כדי לראות את הכוכבים מלמעלה. ישבתי שם שעות על גבי שעות עד שלפתע העיף אותי תא אחר שגרם לי לנחות על כוכב נגה ועל הדרך לשבש לי כמה דברים בתא.
כאשר נחתי על אדמת נגה בשלום ראיתי שזה היה בדיוק כמו התא שלי, השוני היחידי היה שהיו מצוירות לו כנפיים על גב התא ואז הבנתי שיש תאים כאלו גם ל"מלאכים".
אני בינתיים ניסיתי לתקן את התא שלי, אך זה לקח יותר זמן משחשבתי.. הצלחתי להתניע בחזרה את התא שלי בדיוק ביום של הכנס אך עדיין הוא לא עבד כמו שצריך, התחלתי לנסוע לכיוון הכנס הגדול בכוכב ואז התא התחיל לעשות רעשים מוזרים והתרסק על כוכב שבתאי. ניסיתי לתקן אותו כמה שיותר מהר אך כמה רגעים לפני שהצלחתי, ראיתי את התאים של "המלאכים" מגיעים אל כוכב נפטון ומשמידים אותו עד אפר. אני הייתי מרוסקת אך הבטחתי לעצמי שאת הכבוד שלי לכוכב שלי אני אתן! והבטחתי לעצמי שלא אתן לאף אחד למצוא אותי.
וכך מתחיל הסיפור של "ילדת אופל" קטנה בזמן ובמרחב.


תגובות (1)

סיפור מקסים

01/03/2021 23:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך