orioz
אני אפרסם את חלק 2 כאשר אני אראה שיש יותר מ 50 צפיות חלק שני יצא

כי אין לי סיכוי להצטרף לקומנדו- פרק 1

orioz 25/07/2016 565 צפיות 4 תגובות
אני אפרסם את חלק 2 כאשר אני אראה שיש יותר מ 50 צפיות חלק שני יצא

תמיד חלמתי להצטרף לקומנדו, כשהייתי ילד בניתי חרב ורובה מעץ ובשעות הערב המאוחרות הייתי "מפטרל "במרפסת ומחפש אויבים ביילתי נראים. ככה כול לילה הייתי עומד במרפסת ומסתכל החוצה על הירח הלבן שהאיר באור חזק ועל השכונה הענייה שבה גרתי תמיד הייתי יושב ומדמיין.
בדמיוני התרחיש הלא מציאותי תמיד היה קורה בהפתעה כאילו יום אחת אני אזרח רגיל :מכין שיעורי בית, הולך לבית ספר וישן שמונה שעות ביום. ויום למחרת כאשר אני יוצא מהבית לכוון הבית ספר עוצר לידי ואן שחור שממנו יוצאים אנשים בחליפות שחורות שמראים לי את תגי הקומנדו שלהם ומבקשים ממני לבוא איתם ולהפוך להיות קומנדו. כמובן שלחלומות אלו היה מתלווה סיפור דמיוני על בחורה שאני מכיר ועל מבצעים מסווגים.
בעצם אני לא חושב אמרתי לכם עדיין מה זה "הקומנדו" הזה שאני חופר עליו, הקומנדו הם יחידה מיוחדת שקימת ביקום שלי, הם פועלים בחשאי ובגלוי בעיקר בחזית ומטרתם היא להילחם כנגד צבא הממלכות המאוחדות, הם מורכבים מסוכנים שבאים מכול קצוות היקום וכדאי להתגייס אליהם צריך שהם יגיעו אלייך וייקחו אותך לבסיס הסודי שלהם, הם פועלים בשיתוף עם הצבא המאוגד שהוא הצבא הרגיל ומעמד הוא מעמד של דרגת קפטן.
באחת הפעמים שבהם "פטרלתי" במרפסת שלי הבנתי דבר חשוב : שאין סיכוי שהם יגייסו אותי, מכיוון שאין לי שום יכולות מיוחדות ובעצם אני איש נורמאלי ולכן ויתרתי על החלום ומאז לא חשבתי עליו יותר מידי וגם שרפתי את החרב והרובה.
ביקום שלי כאשר אתה מגיע לגיל 17 אתה מתגייס אוטומטי לצבא הסיבה לכך היא שישנה מלחמה בין הצבא המאוגד לצבא הממלכות המאוחדות והמלחמה הזאת נמשכת כבר קרוב ל 25000 שנים ושני הצדדים לא הראו שום סימן לחולשה ולכן צריך חיילים חדשים לקרבות, עם קצת מזל לא יציבו אותי בחזית אלה בבסיס מרוחק מאוד מהחזית.
הגיעה היום, היום אני צריך להתגייס לצבא, התהליך מאוד פשוט: אתה מגיעה לתחנת עלייה,עומד בתור, נכנס לשיחה עם קצין שנותן לך דרגה על סמך שאלון שנותנים לך, הדרגה שניתנת יכולה להיות כול דרגה החל מטוראי לגנרל ולכן אני צריך להיות רציני ולנסות לתת את כולי במבחנים .
אה נכון לא סיפרתי לכם את חלומי: לאחר שויתרתי על ההצטרפות לקומנדו, החלטתי שאני רוצה להיות קצין בצבא ולנסות להנהיג אותו בדרך כולשהיא, ולכן אני רוצה להשאיר רושם טוב בבחינה ולהפוך לוטננט תשיעי לפחות,לוטננט תשיעי היא דרגת הקצין הנמוכה ביותר ולכן זה מספיק לי.
עמדתי בתור מאחורי נער גינגי וצפיתי בנערים האחרים שנכנסו לחדר כול עשרה דקות לשיחה קצרה עם הקצין ויצאו עם דרגה.
רוב הנערים יצאו עם דרגות טוראי או רב טוראי ולכן השתעממתי במהרה ולא שמתי לב לכלום, אחרי עשרה דקות יצא מהחדר נער עם דרגת לוטננט רביעי במהרה הצדיעו הנערים שמסביבי אך אני הייתי שקוע בחלומות כאשר הרגשתי מכה מאחור: "גבר תצדיע מהר או שיזרקו אותך לכלא " הצדעתי במהירות כאשר הקצין הצעיר עבר על ידי ונתן בי מבט אך המשיך במהרה, הודות לנער מאחורי ניצלתי ברגע האחרון "תודה" אמרתי לנער מאחורה "קוראים לי אקסון"אמרתי והוא השיב "קוראים לי נירון אתה חייב לשים לב לסביבה שלך יותר,הוא היה יכול לזרוק אותך לכלא או יותר גרוע להוציא אותך להורג"הוא אמר וסילק טיפת זיעה מהמצח "שוב תודה לך על ההצלה"פעם הבאה אני אזהר יותר "בהצלחה במבחן" הוא אמר"בהצלחה במבחן גם לך"אמרתי באותה השנייה שהוא אמר את זה הנער הגינגי יצא מהדלת השנייה כאשר הוא נושא את דרגת הטוראי הסטנדרטית והדלת נפתחה לפניי,
ואו חשבתי אני חייב לשים לב לסביבה שלי יותר.
וצעדתי פנימה.


תגובות (4)

אהבתי, רק כשהם מדברים לא מבינים מי אומר מה, אבל בסך הכל מעניין

25/07/2016 22:36

    תוקן מקווה שזה יותר מובן עכשיו

    25/07/2016 22:44

????????

25/07/2016 22:51

מהממם!! אשתדל לעקוב ❤

26/07/2016 00:22
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך