לא יכולה להיות איתך פרק 1 בבקשה תקראו

מור1238 20/08/2013 627 צפיות 3 תגובות

קמתי מהמיטה שבבייתי ראיתי את השמש זורחת ועץ עם קן , ראיתי שהיונה מסדרת יפה את הקן של לגוזלים שיהיו לה , מעניין אם אמא שלי הייתה כזאת .פעם בשבוע דוד שלי מאמריקה שולח לי כסף , כדי שאני יישלם את מה שצריך , ירדתי למטבח היונה הייתה שם.
"קחי את הפרח הזה ילדתי" היונה אמרה לי ונתנה לי את הפרח,
"תודה" אמרתי לה,
"איך קוראים לך ילדתי"? היונה שאלה אותי,
"נועה" עניתי לה,
"יש לך עיניים נורא יפות" היא אמרה ועפה לה מהחלום.
אני לא מכירה פה אף אחד תמיד ההייתי לבד כנראה שזה הגורל שלי להיות לבד , הלכתי לבחוץ להשקות את העציצים, ראיתי איזה ילד עם אופניים מסתכל עליי הוא היה עם עיניים ירוקות ושיער בצבע חום עם תספורת מארינס.
"תומר אתה בא" צעק לו איזה מישהו זקן.
ככה קוראים לנער כנראה תומר , תומר נסע עם האופניים לכיוון הזקן יכול להיות שזה סבא שלו , אני לא יודעת עם סבא שלי חיי אני בקשר רק עם בן דוד שלי חבל שההורים שלי מתו בתאונת דרכים , זה הגורל שלי אני צריכה להיות לבד.
אני שומעת מוזיקה במחשב ורואה כל מיני סדרות כמו הפיג'מות איזה מצחיקים הם , רק הם מצחיקים אותי מתי שההורים שלי מתו היה לי רק את דוד שלי יוסי , הוא תמיד היה איתי שם ,הוא לא לקח אותי לאמריקה בגלל שהוא רוצה להיות לבד עם חברה שלו , ואני דווקא מבינה אותו .
היונה באה מהחלון ועמדה על השולחן באתי אליה,
"תיזהרי" היונה אמרה לי ועפה ,
"ממה" צעקתי , אבל היא לא ענתה לי.
היא הסתכלה עליי במבט של רחמים לא הבנתי למה אז הלכתי להתקלח כדי להירגע קצת , אחרי שסיימתי להתקלח שמתי את השמלה הוורודה שלי שהגיעה לי עד הברך של הרגל , היא הייתה עם כתפיות וסידרתי את התלתלים שלי , לפתע נשמעו דפיקות בדלת מי זה יכול לבוא אליי פתאום חשבתי , פתחתי את הדלת ואני רואה נער עם תספורת מארינס ושיער בצבע חום ועיניו ירוקות זה תומר.


תגובות (3)

ואוווו סיפור חדשששש תמשיכייייי

20/08/2013 06:57

מדהים תמישיכ

20/08/2013 06:58

סיפור חדש :)
יאיייייייייייי
מחכה להמשך….

20/08/2013 07:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך