קטניסLOVE
בהמשך אתם תבינו את משמעות הכותרת :)

לא מהעולם הזה-פרק 2

קטניסLOVE 25/06/2013 592 צפיות 2 תגובות
בהמשך אתם תבינו את משמעות הכותרת :)

זאת היתה אנדריאנה שבירכה אותו במזל טוב באס אמ אס ,אנדיראנה וטיילור היו פעם זוג, הם היו מאוהבים וטילור היה בטוח שהיא האחת למרות גילם הצעיר, אחרי שנה של זוגיות טיילור לא סמך על אנדיראנה במאה אחוז ושאל אותה עם יש לה רגשות כלפי מישהוא אחר,כמובן שלא היה לה. היא ניפגעה כי הוא לא סמך עליה והם נגררו למריבה שבסופה ניפרדו. זה שבר אותו,הוא לא היתגבר על זה וכל פעם שהוא מקבל אס אמ אס הוא בטוח שהיא רוצה לדבר איתו אבל ניראה שהיא התגברה על זה,במיוחד שהיא יוצאת עם שון,חברו הטוב ביותר של טיילור. כל פעם שמזכירים לו שהם זוג הוא מרגיש צביטה בלב מבפנים אבל מבחוץ הוא תומך בחברו הטוב ובאקסית שלו לשעבר ומחייך חיוך מזויף. הוא ניזכר שהוא צרייך לענות לאס אמ אס של אנדריאנה ושלח לה תודה רבה עם סמילי נשיקה. –ההודעה נשלחה בהצלחה- הופיע על מסך האיפון שלו והוא הביט בתמונה של אנדריאנה בפלפון,שערה הארוך השחור והחיוך שלה מהפנט אותו.
"אוקי…בסדר אני יגיע להיתראות" קיבלה אמו של טיילור שיחת טלפון." טיילור קבלתי שיחה מסוזי היא חולה ואני צריכה להחליף אותה בעבודה,רוצה אולי טראמפ יש לי זמן" אמו אמרה והביטה בשעון בעודה מארגנת את התיק לעבודה."את ניראת לי ממהרת זה בסדר אני יסים את אליס בגן ויסע באוטובוס" אמרה טילור בנימוס והיתקדם למדרגות לקומה השניה."בסדר מותק יום טוב" צעקה אמו ונטרקה הדלת מאחוריה בעט יציאתה מהבית. טילור עלה להיתלבש,הוא פשט את חולצת הפיגמה הירוקה שלו והחליף לחולצת בצפר נקיה שחורה,גינס כחלחל קרוע במקצת ונעלים שחורות חדשות שקנו לו אתמול. הוא מוכן לבית הספר.
"מזל טוב חתיך" אחת תלמידות סוף י'ב צעקה לו וחיכה. הוא השיב חיוך ומיהר לכיתה. הוא באמת היה חתיך,טיילור הוא ילד שממש מקובל בבית הספר,המונים מכירים אותו בטור "הנער הלוהט" של הבצפר,לא רק בגלל שהוא בטעות הצית את המעבדה וכולה עלתה באש,אלה בגלל שהוא…לוהט?טוב הרוב מכירים אותו בטור הנער שהצית את המעבדה.
"טיילור היי" צעקה נשמעה שהוא נכנס בדלת הכיתה. הוא ראה את שון ואנדריאנה ביחד " אחיי מזל טוב" אמר שון והיתחבקו. "הי אנדריאנה"אמר טיילור ובחן אותה היטב. "מזל טוב מאמי" אמרה אנדריאנה וחיבקה אותו. "טיילור מזל טוב התגעגעתי נער לוהט" שמע טיילור קול שמדבר מאחוריו. זאת הייתה אליסון חברתה הטובה של אנדריאנה. "אליסון התגעגעתי תודה מאמי" אמר וחיבק אותה. טיילור הלך והתיישב בשולחנו. " תקשיבו היום אני מארגן מסיבת הפתעה במועדון במרכז העיר אני מזמין את כל חבריו של טיילור, תעזרו לי להפיץ ההודעה—" "שבו כולם ולהוציא את הספרים בגאוגרפיה!" נכנסה המורה בעצבנות וקטעה את שון. שון היסתכל בכולם יושבים וסובב את מבטו לאנדריאנה ואליסון שאישרו את דבריו.


תגובות (2)

ממש אהבתי את זה! מצפה להמשך :)

25/06/2013 09:50

מחכה להמשך
D:

25/06/2013 10:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך