S.a.lullaby
שלום קוראים שלי!! מצטערת שלא העלתי פרק הרבה זמן, פשוט בגלל שעומדת להיגמר השנה יש לחץ של מבחנים ועבודות וכדומה. בכל אופן, אני עדיין ממשיכה, אף פעם לא אמרתי שאני מוותרת, והפרק הבא יהיה ארוך יותר. נ"ב: מה דעתכם על הדמוייות שהוספתי? השם של השני והשם של ההוא מפרק 5 יתגלו בהמשך.. אוקיי ביי! קריאה נעימה :) אוהבת, s.a.lullaby

לב פועם במלחמה כושלת פרק 6

S.a.lullaby 31/03/2014 586 צפיות אין תגובות
שלום קוראים שלי!! מצטערת שלא העלתי פרק הרבה זמן, פשוט בגלל שעומדת להיגמר השנה יש לחץ של מבחנים ועבודות וכדומה. בכל אופן, אני עדיין ממשיכה, אף פעם לא אמרתי שאני מוותרת, והפרק הבא יהיה ארוך יותר. נ"ב: מה דעתכם על הדמוייות שהוספתי? השם של השני והשם של ההוא מפרק 5 יתגלו בהמשך.. אוקיי ביי! קריאה נעימה :) אוהבת, s.a.lullaby

החדר השתנה שוב,'מה ?יש עוד אתגר?' חשב בנג'מין כשהוא מחזיק את הדגל.האיש המוזר אמר שיש אתגר אחד,לא שתיים.בנג'מין הסתכל לאחד מצדדיו וראה את דרו על גב של מישהו. דרו נראה מותש וגוסס.
"דרו,אתה בסדר?” צעק בנג'מין,אבל נראה שדרו לא שמע אותו.
בנג'מין ראה איך רוב האנשים בקבוצתו נעלמים,'אולי באמת בלעה אותם האדמה?' חשב,כשראה שגם חלק מהעצים נעלמו.
המחשבה הראשונה שעלתה במוחו הייתה,'סוף העולם הגיע!' אבל אז הבין שהאתגר התחלף.הוא לא שם לב שהמקום השתנה לגמרי.הוא לא היה על ההר יותר,אלא היה בחדר סגור ואפלולי.
באמצע החדר היה שולחן עם לוח עליו,ומול השולחן ישבה ילדה בעלת שיער ורוד קצר ונראה שלבשה בגדים גותים. היא הנמיכה את ראשה כשבנג'מין התקרב אל השולחן וישב מול הילדה.על השולחן היה לוח משחק,כמה שחקנים שונים ולידו היה דף,בנג'מין קרא מהדף,
"אתגר השכל. זהו המשחק המוכר ,משחק המלכים,ץ עליכם לנצח במשחק בעזרת המיומנויות הנדרשות. אתם יודעים מה לעשות, לגאונים ולאו שפחות חכמים, בהצלחה.”
'מה זה משחק המלכים?' חשב בנג'מין. הוא הסתכל על הילדה.
"מי מתחיל?” הילדה שאלה והרימה את ראשה, בנג'מין לא הבין למה הסתירה את ראשה, הוא חשב שהיא נראתה די מגניב, עור פניה היה בהיר, עיניה היו בצבע חום ,'או שזה שחור?' חשב, לא היה ניתן להבחין. הוא שם לב למשהו כסוף וקטן באחת מגבותייה, 'עגיל בגבה' הצהיר במחשבותיו.
"אני אתחיל" אמרה הילדה והזיזה חייל בצורת סוס, ' נקווה שזה ילך טוב.' חשב בנג'מין והחל לשחק.

שרלין ישבה מול השולחן השח-מט הקטן, מחכה שהיריב הבא יבוא. היא לא זכרה כמה זמן עבר, או כמה משחקים היא שיחקה, אבל הייתה בטוחה שהיו קצת יותר מחמישה. לפתע, נכנס מישהו נמוך וצנום בעל שיער בלונדיני ובגדים ילדותיים. ' הוא נראה בן 10 או 9, זה לא אמור להפריע למשחק שלי.' חשבה שרלין. פתאום לאחר שקצה ממחשבותיה, הבינה שהילד כבר ישב מולה, מוכן לשחק. היא התחילה עם המהלך המנצח שלה, שבעזרתו ניצחה בקרבות הקודמים. היא התחילה בהוזזת הרץ. לאחר זמן מה, לקראת סופו של המשחק, שרלין כבר כמעט התייאשה, כאשר הוזיזה חד מהשחקנים שלה, וחשבה שהכול אבוד, נראה שמבטו של הילד נראה יותר רציני ולחוץ.

"ניצחתי.”
"מה?” אמר בנג'מין בהפתעה.
"אין לך דרך לצאת, שח-מט!” היא אמרה.
'זה היה שחמט?' חשב, אבל זלא היה משנה, הוא שמע קריאת "שח-מט" מהקיר מאחוריו, הוא זיהה את הקול הזה. “המנצחת בדו-קרב היא שרלין!” הוא שמע מהקיר ההוא, 'ידעתי.' חשב, אחותו הייתה מאוד חכמה לגילה, אין פלא שתצליח היא במשחק אם לא הוא. בנג'מין גילגל את עיניו והוא והילדה קמו מהשולחן.
"מי את?” שאל אותה פתאום.
" ריי.” היא אמרה ואז הם שמעו את קול הכריזה מכריז , “ המנצחת בדו-קרב שחמט היא ריילי!”
"ריילי?” בנג'מין שאל.
" אל תקרא לי ככה.” היא אמרה בפנים קודרות. בנג'מין צחק טיפה וחיפש את דלת היציאה, כשמצא אותה, פתח אותה ונפל אל תוך התהום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך