Fanstory/mc
קיבלתי תגובות ממש מרגשות וחמודות, תודה לכל המגיבים והמגיבות😊

לציניקס 2041- פרק שני.

Fanstory/mc 25/03/2021 494 צפיות 5 תגובות
קיבלתי תגובות ממש מרגשות וחמודות, תודה לכל המגיבים והמגיבות😊

היא נענעה בראשה בגיחוך, איזה דרמה עשו איזה בחור חסר רגשות שרואה רק כסף בעיניים, חתיך ככל שיהיה?

היא פסעה לאיטה אל עבר הבית שלה, שקועה בהרהורים.
שריקה העירה אותה מהרהוריה, היא הפנתה את מבטה בהפתעה.
"לאני!", היא רצה לעברו של אחיה הגדול, שנשען בחיוך על דלת הרכב שלו.
"לקח לך הרבה זמן", סנט בה.
"דיברתי עם חברה… למה אתה פה מילאנו?", שאלה קיילין, שמו המלא של אחיה נפלט לה מבלי ששמה לב.
"היי!, תשמרי על הפה שלך קיילי!", נזף בה מילאנו, "יש לך מזל שאנחנו לבד".
"אופס, סליחה", קיילין הסמיקה, "אבל למה אתה פה?".

מילאנו נכנס לרכב, קיילין אחריו.

מילאנו הוא האח המועדף על קיילין, הוא לא התייחס אליה כמו שהתייחסו שאר אחיה, שחושבים עדיין שהיא תינוקת למרות שהיא כבר בת שבע עשרה, הוא מתייחס אליה כבוגרת.

"נו?".
"אהמ…", מילאנו התניע, "פילמר עורך לנו בוחן פתע".
"מה?", קיילין התבאסה.
"מה קרה?", שאל מילאנו בהתעניינות, מביט אחורה תוך שהוא יוצא מהחניה בזהירות.
"הבטחתי שאבוא אליה בצהריים, היא ממש בונה על זה!", קיילין חפנה את ראשה בשתי ידיה.
"את יודעת שהאימונים הם…", מילאנו התחיל בנאומו הקבוע של פילמר בחיוך, כשקיילין קטעה אותו בחוסר סבלנות, "מעל כל עיסוק אנושי אחר", השלימה באנחה, "אני יודעת את זה, אבל חבל לי על נומאקו".
"היא בטח תתאכזב", הבין מילאנו.
"כן, נראה לי שעדיף שאני אתקשר אליה מעכשיו".
"כן, גם אני חושב ככה", מילאנו חנה מרים את ההנד ברקס בענייניות.
"איפה אנחנו לאני?", קיילין הביטה סביב בחוסר הבנה.
"יש לנו עוד קצת זמן עד למפגש", אמר מילאנו, טורק את הדלת אחריו.
"ו…?", קיילין יצאה אחריו, מוציאה את הנייד שלה מהכיס.

"את בטח רעבה לא?".
"סושי!", היא צחקה, "לכבוד מה?".
"אסור לי לקחת אותך לפעמים לבילויים?, סבבה, אני אלמד להבא".
"לא! מה פתאום", קיילין נאחזה בידו, מתגלגלת מצחוק, "אבל אני בדיאטה", שוכחת לחלוטין מהשיחה לנומאקו.
"אוי נו באמת, כנסי כבר!", צחק איתה מילאנו, ודחף אותה פנימה.


תגובות (5)

רגע של עברית:
"תוך שהוא יוצא" – אפשר "בזמן שהוא יוצא" או "תוך כדי יציאה".
את סימני הפיסוק בסוף הציטוט, יש להכניס אל המרכאות; לאחר סגירת הציטוט אין צורך בסימן פיסוק נוסף.

את המשפט הראשון לא הבנתי: "איזה דרמה עשו איזה בחור חסר רגשות שרואה רק כסף בעיניים, חתיך ככל שיהיה?"
זו שאלה? מחשבה? אמירה?
מה הקשר בין "דרמה" (אגב, בלשון נקבה: "איזו") לבין "בחור חסר רגשות" לבין "כסף בעיניים" לבין "חתיך"?
כדאי לפרק את המשפט לשלושה משפטים קצרים, שאולי יבהירו את הכוונה.

כפרק בפני עצמו, זה היה קצר מדיי, וחסר התרחשות אמיתית. כמובן שזה בסדר גמור להעמיק את הדמויות. אפילו רצוי. כשמדובר בחלק מהפרק – זה אפילו נהדר.
העלילה המרכזית של יצורי המעבדה או המלחמה בהם – לא קיבלה במה, או אפילו שיקוף בתחושות ורגשות הדמויות. לתשומת לבך.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

26/03/2021 01:38

    "תוך שהוא יוצא", הוא משפט שראיתי המלא ספרים של סופרים וסופרות מפורסמים, משפט משומש.
    אני רגילה לראות בכל ספר שקראתי עד עכשיו שמים את סימני הפיסוק אחרי המרכאות.
    המשפט הראשון הוא המשך ישיר של הפרק הקודם.
    והבמה האמיתית ליצורי המעבדה אכן תגיע בעוד כמה פרקים.
    מקווה שעניתי על שאלותיך😉

    26/03/2021 10:37

    תודה על התגובה, זה משמח אותי מאוד😘

    26/03/2021 10:37

טוב, אז הרעיון הכללי – מדהים. הפרולוג היה מעולה, ומסקרן ביותר. העלילה, בעצם, לא ממש קיימת עדיין, ואני ממש מחכה בקוצר רוח לקונפליקט המרכזי. פחות ציפיתי לדרמת היי-סקול לנוער, ויותר לאקשן מתח, אבל מילא, אני מניח שאלה יכולים לעבוד יחד.

מחכה להמשך

20/07/2021 18:12

היי, תודה רבה קודם כל, מעריכה מאוד, העלילה עוד לא קיימת כי זה פרק כמעט ראשון, זה רק הרקע לעלילה האמיתית, ולדעתי היי סקול ומתח יכול לעבוד מצוין.
הבעיה שלי כרגע, היא שאין לי גישה לאתר, אני כרגע ממכשיר לא שלי… כשתהייה לי גישה אני אמשיך מייד.

21/07/2021 22:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך