המשך בקרוב ^_^

מולטימוריון : הקדמה

04/06/2014 623 צפיות תגובה אחת
המשך בקרוב ^_^

16 ביוני, 2003

" אימא, איפה את? אני רוצה את אימא!" קייט בת השש צעקה בכוח, אך סירנות המשטרה היו כל כך חזקות, איש מהשוטרים או מהשכנים הצופים באירוע לא שמה את קולה. שוטר הנראה כבשנות העשרים לחייו הכניס את קייט ושני אחיה הגדולים, קני בן התשע וסם בן השתים עשרה
לניידת. בתוך הניידת היה את השוטר שהכניס אותם ובתא הנהג הייתה שוטרת צעירה איתו. "מישהו יכול להגיד איפה אימא שלי?" קייט התעקשה שנית, השוטרת הסתכלה על השוטר במבט של ' איך לומר לילדה בת שש, שהוריה נכנסים למעצר ויש סיכוי גדול מאוד שלא תראה אותם יותר לעולם?' ואז ענתה בזריזות "אנחנו נראה אותם בקרוב, חמודה" והניידת התחילה לנסוע. "סם, מאיפה קיבלת את הפנס הזה בעין? לא ראיתי אותו מקודם." קני הצביע על עינו השמאלית של סם "אני חושב שאתה יודע מאיפה זה." סם הביט בו בעיניים עוינות, קני שתק.
לאחר שעה המכונית חנתה. הפעם השוטרת הצעירה ליוותה אותם. "קני, מה כתוב שם?" קייט הצביעה על השלט שהיה כתוב על המבנה. היה שם כתוב 'מערכת למשפחות אומנות'.

1 למאי, 2004

"למה את בוכה קייט?" מולטימוריון שאל בקולו האפל והמסתורי שכמובן לא היה קולו האמתי, אך הוא היה חייב להסתיר את זהותו, לפי גופו הצנום, הוא גדול ממנה בערך בארבע שנים.
"אני לבד, מולטי, אף אחד לא אוהב אותי, אימא החורגת שונאת אותי ואין לי חברים." התייפחה קייט "זה לא נכון! אני תמיד אהיה לצדך, אני לעולם לא אעזוב אותך. לילה טוב קיטי קאט." הוא נשק לה למצחה ונעלם מהחלון.

25 באוגוסט, 2014

"שקט בבית המשפט! השופט קיבל את החלטתו בנושא נתינת האחריות על קייט מקמלד לגב' גרדלנדון, דודה מדרגה חמישית ." השופט התיישב על כיסאו ואמר "לאחר התעללות בקרב ילדי מקמלד ורשלנות במשפחת האומנה שגרמה לפגיעה נוספת בילדי מקמלד, גברת מקמלד תוכל לראות אחיה ולשמור על קשר איתם, אך היא אינה יכולה ליצור קשר עם המשפחה האומנת או הוריה הביולוגים."

הרגשתי שאני נופלת משולחן העדים, אני לא יכולה לראות את הורי. הם מעולם לא פגעו בי ואני לא פגעתי בהם. השופט דפק בפטיש ותיק נסגר וכל עולמי איתו. מולטי, איפה אתה? ליווית אותי כל הזמן, אז איפה אתה עכשיו?


תגובות (1)

הו. תמשיכי :)
הסתקרנתי!

04/06/2014 12:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך