מונשיין ( סודותיו של בר יוקרתי בארה"ב) פרק 2 💟💗💘😘

Bloddy bomb 23/04/2019 554 צפיות אין תגובות

גבריאל לרגע לא "קנה" את מה שיהונתן סיפר לפני כמה רגעים על אודות המזוודה המוזרה שהוא מצא בפתח ביתו. הוא ניסה למצוא סיבה הגיונית לכל מה שקרה ליהונתן באותו הבוקר שהתחיל ממש מוזר. אך הוא ממש לא מצא לכך הסבר .
" תגיד, אתה מודע למה שאתה מדבר?" שאל גבריאל בקול.
יהונתן אמר לגבריאל שהוא ינתק את השיחה, ושהוא יארגן את שתי מזוודות עם כמה בגדים , אחת בשבילו. והשנייה בשביל יהונתן.
גבריאל לא הבין מה פשר העניין הזה של לנתק שיחה באמצע ופשוט להיעלם.
אך הוא ידע היטב בכל ליבו שהוא היה צריך תוך פחות משעה לארגן שתי מזוודות בו בזמן.

שום דבר שקורה פה לא היה הגיוני. מי אמר שזה יהיה נכון להשתמש במזוודה הזאת ושבכלל שווה לנסוע בזמן. גבריאל לא היה מוכן להשאיר את אימו החולה פה לבד, בלי שהוא ידע מה עובר עליה והאם הוא יהיה מסוגל לדעת האם היא נתונה במצוקה או לא.

הוא פשוט דחף את הבגדים לתוך המזוודה הפתוחה מבלי לחשוב יותר מדי. וגם הוא הכניס קומץ בגדים בשביל יהונתן כדי שיהיה לו מה ללבוש.

אימו שכבה על המיטה כאשר גבריאל ממש עמד לצאת אל ביתו של יהונתן בעוד הוא הניח את שתי המזוודות ליד הדלת.
יהונתן עמד לפתוח את המזוודה ולנסות אותה, עד שלפתע הוא ראה מישהו עומד מולו, הוא נתקף בהלה והתחיל לצרוח כי חשב לרגע שבאמת זאת הייתה רוח רפאים.

*****
המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך